Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Daisy
grotr schldersezels
hallo iedereen,wij trouwen binnen 4 weken en ben nog op zoek naar een leuk ideetje voor de menukaarten.eerst dachten we van er gewoon op de tafel te zetten maar dat vind ik nu zo klassiek en we willen eens iets anders.nu kwam ik op het idee om 1 grot...
Andere Reacties: 3 28-8-2009 13:17:51

Shari
visagiste omgeving waasland
Hoi iedereen, wat een tijd steek je toch in dat plannen en vastleggen! Ik ben nu opzoek naar een visagiste die aan huiskomt in de omgeving Waasland. Iemand een idee?bedankt!groetjes shari
Andere Reacties: 0 28-8-2009 13:07:51

Kristelle
Geboorteakte!!!
Slecht nieuws... Mijn vriend is in het buitenland geboren, heeft wel het belgisch paspoort nu, maar blijkbaar moet je een recente geboorteakte hebben. Hij heeft wel 1 maar dat heeft hij al van sinds hij hier woont, zo'n 13 jaar en is niet meer geldig...
Andere Reacties: 12 28-8-2009 12:19:34

evelien
Nog één week!!
Hey bruidjes!WIj trouwen volgende week, 4september! Zijn er dan nog gelukkigen? 'k hoop op mooi weer! Wij zijn nog bezig onze trouwbelofte aan het schrijven, de tafelschikking is klaar maar ben nog bezig met de tafelaanduiding! Volgende week dinsdas ...
Andere Reacties: 4 27-8-2009 23:11:53

Ann
Koor/ live-muziek regio Brugge
Wij zijn nog op zoek naar een koor of groepje zanger(essen) om onze misviering op te luisteren, regio Brugge... graag ook adres van een website zodat we ook een idee kunnen vormen!
Andere Reacties: 3 27-8-2009 22:38:30

Kristelle
prijs zaal
Graag had ik jullie mening.We hebben een zaal op het oog, maar weten niet of die prijzen meevallen of niet. Het is wel een klein feestje he.Voor 31 personen kost het 2000 euro, receptie, gangenmenu met dessertbuffet en drank tot het einde van het fee...
Andere Reacties: 6 27-8-2009 21:51:10

Chloë
Heeft iemand een adressen van bruidswinkels in Aachen?
Hallo, Ik ga trouwen in mei 2010 en een collega heeft mij aangeraden om in Aachen eens te gaan kijken voor een trouwjurk. Kent er iemand een goed adres voor trouwjurken in Aachen? Alvast bedankt!Groetjes, Chloë
Andere Reacties: 3 27-8-2009 21:26:51

Sophie
proefkapsel
Hey bruidjes,wou gewoon effe laten weten dat ik vandaag mijn proefkapsel heb gehad en het was SUPER!groetjessophie
Andere Reacties: 2 27-8-2009 19:49:27

Sharon
MORGEN !!!!!
Dag medebruidjes allemaal,eindelijk is het zo ver, onze dag is aangebroken! Ik ben wel super nerveus maar heb er langs de andere zijde vertrouwen in dat alles goed zal verlopen.Aan iedereen bedankt voor de vele tips ed en ik zal nadien zeker een vers...
Andere Reacties: 7 27-8-2009 19:28:33

Jessica
Trouw 08/08/09! Verloop van onze dag :-)
Hello iedereen,Zoals een goede huismoeder, ga ik mijn belofte nakomen door een verslagje te geven van onze mooiste dag van ons leven!Eerst en vooral zijn we samen opgestaan. Mamoe en papoe zijn tot hier gekomen om 7u30 en ik ben met mamoe naar de ka...
Andere Reacties: 5 27-8-2009 19:11:14

Lauretta
wanneer bedankginskaartjes versturen???
Hallo Wij zijn getrouwd op 18/07.Onze bedankingskaartjes zullen de deur niet uit zijn voor eind september - begin oktober. Is dit te laat?? Ik heb ergens gelezen dat dit normaal 5 weken na de trouwdatum moet...groetjes
Andere Reacties: 7 27-8-2009 16:51:55

Sabrina
bedankingskaartjes waar laten maken
hallo, wij zijn reeds meer dan een maand getrouwd en zou graag aan mijn bedankingkaartjes beginnen kan iemand mij een goed adres geven waar ik deze kan laten maken via internet en ook een mooie tekst om erop te zetten,groetjes
Andere Reacties: 3 27-8-2009 15:17:06

Sabrina
getrouwd 18.07.2009
hallo,wij zijn reeds meer dan een maand getrouwd en ik wou toch laten weten hoe onze dag geweest is en een paar goede adressen geven voor de bruidjes in spe want ik heb er langs deze weg veel gevonden.Wij hadden west limousine(de hummer+ de ceremonie...
Andere Reacties: 8 27-8-2009 15:13:29

de smet
nog 9 dagen
nog 9 dagen te gaan !!!!!spannend he nog koppels op 05/09 hoop dat het mooi weer word!!
Andere Reacties: 5 27-8-2009 14:59:06

Truus
trouwringen Katrien Cambre
HalloHeeft iemand al trouwringen gekocht of geinformeerd voor trouwringen bij Katrien Cambre? Idee van de prijzen? Want op de website staan geen prijzen vermeld.Positieve of negatieve ervaringen?Bedankt!Truus
Andere Reacties: 4 27-8-2009 14:16:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...