Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

sarah
vraagje aan de beheerders
beste beheerders van deze prachtsite, Soms zou ik het stiekem handig vinden dat berichten die het laatst op gereageerd zijn, bovenaan komen te staan. Nu zakken berichten vaak heel snel naar beneden en word zo de kans kleiner dat er nog reacties op k...
Ideeën Reacties: 18 14-10-2012 16:18:28

Nadia
GROTE WITTE STRIKKEN GEZOCHT
hey iedereen, ik ben op zoek naar grote witte strikken voor de muurdecorie van men feestzaal! heeft er iemand een idee waar ik deze kan kopen? of andere ideetjes voor muurdecoratie? groetjes Nadia
Ideeën Reacties: 3 14-10-2012 12:41:59

Guinevere
Wat steken we in de bedankingsdoosjes?
Hey brides to be ! Met dit slechte weer ben ik volop bezig met kleine voorbereidingen voor onze grote dag. Zo heb ik de plaatsnamen aan tafel al in orde gebracht. Het was wat prustwerk om de naamkaartjes met een lintje aan de mini-groene appelt...
Ideeën Reacties: 8 13-10-2012 18:22:50

Evelien
Lampionnen gezocht!
Op het forum hebben al wel vaker bruidjes hun overschot aan versiering na de trouw te koop gezet. Heeft er iemand nog lampionnen over?  Ik ben geïnteresseerd in alle kleuren en vormen! Dus je mag me altijd foto's en prijzen doorsturen, dan ...
Ideeën Reacties: 7 11-10-2012 21:10:22

Lore
Plaatjes Save the date
Op Etsy kan je plaatjes vinden met bv. Save The Date, Thank You, Here comes your Bride. Heeft iemand een idee waar je dit in Vlaanderen kan kopen ? Want met verzendkosten uit Europa of Amerika worden deze plaatjes erg prijzig. Groetjes Lore
Ideeën Reacties: 1 10-10-2012 21:10:42

Katrien
Trouwbeurs Genk
Weet iemand waar vrijkaarten te vinden zijn voor deze trouwbeurs? :-)
Ideeën Reacties: 9 10-10-2012 17:44:47

Nathalie
Suikerbonen of wat anders?
Hey, ladies tradtioneel geeft men aan de gasten suikerbonen graag had ik iets moderner gewild en toch nog een leuke herrinering aan gehad. Ik heb al gezien op internet dat je vanalle kleine gadgets kunt geven wat hebben jullie als suggesties?
Ideeën Reacties: 10 10-10-2012 14:30:36

Guinevere
Boek Elke Vanelderen over het plannen van een huwelijk ?
Hoi ! Weet iemand wat de titel is van het boek dat Elke Vanelderen eind september heeft uitgebracht. Blijkbaar worden alle details omtrenet de planning van een huwelijk besproken enzo. Enig idee waar ze die dan ook verkopen? In de Fnac hadden ze er...
Ideeën Reacties: 16 10-10-2012 13:43:48

Sarah
Geen idee hoe of wat :(
Halloo Ik weet niet zo goed of ik voor de kerk en gemeente te samen wil trouwen of als we het liever apart zouden doen.D De trouw komt er zowiezo nog niet snel omdat ik nog zo jong ben, en ik nog naar school ga (in juni ben ik afgestudeert). Mijn ve...
Ideeën Reacties: 8 9-10-2012 20:58:15

rozelien
misboekje
Hallo, Wij zijn volop bezig aan de voorbereidingen, graag zou ik aan het misboekje beginnen maar heb niet al te veel inspiratie, is het mogelijk mij enkele boekjes door te sturen? Dit mag naar rozelien_blommaert@hotmail.com. Alvast bedankt! Rozelie...
Ideeën Reacties: 1 9-10-2012 19:28:00

Joyce
speciaal vervoer of niet?
Hallo, Ik twijfel over het vervoer voor op onze trouwdag. Ik had graag een vw minibus gehad, maar omdat alles heel dicht bij elkaar ligt weet ik niet of het wel de moeite is. De prijs voor een busje is namelijk behoorlijk hoog als je er maar een 10...
Ideeën Reacties: 7 8-10-2012 13:15:13

Emilie
Trouwwebsite
Hallo medebruidjes, ik ben al een tijdje lid van deze site en heb dankzij de actieve forumnaars hier al heel wat ideetjes opgedaan, waarvoor dank :-) !! Mijn vriend en ik zijn nu aan het twijfelen om een trouwwebsite te maken met daarop info over...
Ideeën Reacties: 6 7-10-2012 18:10:35

debbie
Trouwringen!!!
Hey ik zit met een vraag, zijn er bij jullie mensen die weten hoeveel zilvere trouwringen kosten!!! Probleem is dat ik zilver moet nemen aangezien ik alergisch ben aan goud!!! Is natuurlijk wel denk ik een voordeel omdat zilver niet zo duur is dan go...
Ideeën Reacties: 4 6-10-2012 11:28:08

ellen
iemand ervaring met de flitspaal?
Beste, Heeft er iemand ervaring met de flitspaal? Wij twijfelen,ik wil en mijn ventje liever niet :( Groetjes Ellen
Ideeën Reacties: 8 6-10-2012 8:58:06

kelly
ervaring Bijorca
Net terug van de huwelijksbeurs, was weer heel leuk en de 3e en laatste keer als ongehuwd koppel  :-)Veel mooie ringen gezien al liggen onze favorieten in de collectie van auro design, die je welliswaar overal kan kopen. Nu hadden wij die hier i...
Ideeën Reacties: 14 5-10-2012 23:27:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...