Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Vanessa
Te koop: trouwkleed Linea Rafaelli in de kleur rood
Hallo bruidjes! Met al 224 dagen op mijn teller ben ik toch een gaan nadenken over mijn trouwkleed. Toch met wel wat spijt in het hart heb ik besloten om hem te verkopen. Het hangt hier nu maar in de kast en misschien dat een andere bruid hier nog h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-1-2013 22:50:23

Maaike
Mijn kleed gevonden!!
Deze middag met mama en papa naar jpc collection geweest en jaja er zat er eentje bij dat alle andere overtrof!! K wou het eigenlijk al niet meer uitdoen, maarja k moet nog een beetje geduld hebben e! K ga hier geen link met een foto plaatsen, mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 12-1-2013 21:22:16

Véronique
Trouwkleed
Hoi allemaal, vandaag gaan zien voor een trouwjurk bij Jagre in Antwerpen! Had er al veel goede dingen over gehoord en gelezen en daar de speurtocht naar de jurk dus begonnen. Om 11.15u daar toegekomen/ Was gelukkig niet alleen, men mama, oma en s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-1-2013 17:33:47

Maaike
Trouwkleedjes gaan passen :)
Morgen wordt een leuk dagje, samen met mijn mama naar jpc collection. Heb al is op hun site gekeken hopelijk hebben ze veel tijd gerekend, want zoveel mooie kleedjes, dat wordt nog heel moeilijk!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-1-2013 20:23:25

sharon
Bruidskleed die ik in gedachte had eindelijkgevond!!
Hey hey bruidjes to be, Ik weet het ik trouw pas in september, maar ben woensdag met mn getuige mijn jurk gaan kiezen. En al zeg ik het zelf maar wauw.... <3 love it!! :-D Had nooit gedacht dak deze zo vlug ging vinden, deed nog maar de boek open ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-1-2013 10:48:40

jolma
Avondjurk vs bruidsjurk
Hallo, Ik vind alle foto's en afbeeldingen van bruidsjurken echt mooi, maar vind het zonde om veel geld te geven aan iets dat je éénmaal aan doet. Outlet is wel een optie alsook eventueel tweedehands. Maar liefst zou ik een mooi cocktailju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 10-1-2013 19:07:03

Keke
Ervaringen Ann&John Eindhoven
Dag iedereen Ik ben volop aan het kijken voor een trouwkleed. Ik weet wel dat het nog vroeg is maar ik wil in het groot verlof gaan kijken en dan moet ik al een idee hebben waar te gaan. Ik heb post gekregen van Ann&John in Eindhoven. Zij hebbe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-1-2013 16:41:47

Liesbeth
bruidslingerie
Ik heb net bericht gekregen dat mijn kleed binnen is bij La Sposa. Spannend !!! Ik ben nu nog op zoek naar lingieriewinkel. Iemand suggesties ??? regio Ieper-Diksmuide-Roeselare.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-1-2013 11:37:06

Steffie
Jurk Linea Raffaelli te koop - 400 euro
Ik verkoop mijn trouwjurk van Linea Raffaelli voor 400€. Maat 42, kan nog aangepast worden. Ik ben 1m70. Indien iemand interesse zou hebben in een foto mag je het gerust laten weten.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-1-2013 22:05:30

Jana
Droomjurk bij Droomwinkel!!!
Beste bruidjes, na een 4tal winkels en een nachtje slaap eindelijk de knoop doorgehakt en mijn droomjurk besteld bij een droomwinkel die ik iedereen kan aanraden: Bruidsmode Sofie in Lennik! Op haar website staat niet zoveel maar ze heeft veel jurken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-1-2013 19:02:29

Peggy
Twijfel twijfel over de jurk ....pffff
Dag Dames, Ik blijf maar twijfelen over mijn jurk. Ik kan hem dragen zoals op de foto of ik kan er een bustier jurk van laten maken. Na een 6-tal winkels en 50 kleedjes was ik het opeens beu en heb ik denk ik te snel ja gezegd op deze jurk . Het wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 9-1-2013 15:04:04

Annelies
nieuw trouwkleed te koop
Hallo dames, jammer genoeg gaat mijn trouw niet door. Ik had echter mijn trouwkleed al besteld en die bestelling kan niet meer geannuleerd worden. Om toch wat van de centjes de recupereren denk ik dat ik dus best mijn kleedje, dat momenteel gemaakt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-1-2013 9:57:40

Marijke
Afvalrace
Hey dames Ik had een vraagje. Ik heb mijn kleed 2 weken geleden gekozen, en ga nu proberen nog een goeie 5 kilo af te vallen in een 4tal maanden... Om dan te proberen nog 2 maanden op gewicht te blijven. Ze zeiden me dat ik eind februari terug zou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 28 8-1-2013 22:59:44

charlotte
trouwkleed
ik trouw 20 juli 2013 en ik heb nog geen trouwkleed moet ik mij zorgen maken als ik hier de wachtijden lees hier
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 8-1-2013 21:34:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info