Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
...
Volgende
Laatste
Lies
Salons Caipirinha
Dag iedereen, Wij geven ons huwelijksfeest in Salons Caipirinha. Zijn er mensen die daar ook hun feest gedaan hebben en die enkele sfeerfoto's willen doorsturen van de zaal + opstelling dj? Zo krijgen we een goed beeld van hoe de zaal eruit z...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
27-1-2013 15:07:54
Hannelore
t' Krekelhof in Kuringen (Hasselt)
Hallo iedereen We hebben net de zaal t'Krekelhof in optie genomen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Is de prijs/kwaliteit ook in orde? Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
27-1-2013 14:27:08
Sanne
Bernini - As
Hallo, Wij zijn vandaag gaan kijken naar de feestzaal Bernini in As. We vonden het een hele mooie zaal, en de eigenaar gaf een goede uitleg. Hier op het forum vonden we alleen redelijk oude ervaringen met deze zaal, heeft er iemand nog recentere erv...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
27-1-2013 14:11:32
Stephanie
Mobiele Snackwagen Oost-Vlaanderen - Waasland
Hey Bruidjes & bruidegommen, Mijn toekomstig ventje en ik zijn er nog steeds niet uit wat voor een feest we nu willen. Aangezien ons budget niet torenhoog ligt, zijn we aan het uitkijken voor een mobiele snackwagen tijdens ons feest als eten. Ik...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
27-1-2013 10:07:41
sara
we hebben onszelf weer wat aangedaan
mijn vorig berichtje betreffende de zoektocht naar een zaal is enkel maar ingewikkelder geworden. we zijn vanmiddag ook nog gaan kijken naar Domein Martinus in Halle Zoersel en nu moeten we dus al gaan kiezen uit 4 zalen... Het wordt dus enkel maar m...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
26-1-2013 20:32:09
Jessica
Joepieee! En de zoektocht naar een feestzaal zit er eindelijk op!
Hey dames! Oh wat ben ik zo opgelucht, we hebben eindelijk een feestzaal gevonden na meer als 3 maanden intensief zoeken... Wij hebben besloten om ons huwelijksfeest te organiseren in 't raadmaekers in elen (vermits we ook zelf van elen zijn) en het...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
26-1-2013 20:28:02
Fien
Feestzaal
Dag allemaal, als feestzaal willen wij graag een zaal, die verdeeld kan worden (rustig gedeelte/dansgedeelte). Kennen jullie zo'n zaal? Mag ook een (grote)parochiezaal zijn ofzo, moet niet kweet-noet-hoe-chic :) Eventueel een plek waar tenten kunne...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
26-1-2013 14:55:55
Kim
Feestzalen bekijken.. spannend
Deze namiddag naar feestzaal Maelstede in Kuurne gaan zien en zondag naar 't Gravenhof in Torhout. Heeft iemand hier ervaring mee? Positief als negatief? Thx Kim
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
25-1-2013 15:09:04
Marjan
Gezocht: budgetvriendelijke zaal met tuin voor 150p regio Tessenderlo
Dag iedereen, Kan iemand me helpen met bovenstaande vraag? En dan liefst een zaal zonder traiteur want zouden graag met barbeknoeierke werken. Ik wil er iets of wat tuin aan zodat de mensen eens naar buiten kunnen, maar ook waar ik mijn ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
25-1-2013 11:20:25
sara
Beetje hulp gezocht aub???
Ik kom er niet uit... Wij twijfelen tussen drie feestzalen. ze hebben elk hun voor- en nadelen 1) Torenhof in Westerlo. Was een heel goed contact. Bij mooi weer heel mooi in de tent, die bovendien ook erg ruim was. nadeel, wat als het echt slecht wee...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
24-1-2013 20:25:00
evy
Welke desserts staan er bij jullie op het menu?
Hallo, Aangezien wij twee zoetebekken zijn, is het dessert voor ons vrij belangrijk en het moet er dan ook iets of wat uitspringen. De dessertenbuffetten bij feestzalen vind ik altijd simpel en standaard altijd hetzelfde (chocolademousse, ijs, ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
24-1-2013 15:30:49
vanessa
feestzaal voor weddingparty met walking dinner regio west-vlaanderen?
Hallo allemaal, Iemand tips voor een feestzaal in regio West-Vlaanderen?We willen graag een walking dinner. Meer een fuif/party, maar mag er toch niet te goedkoop beginnen uitzien...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
24-1-2013 14:56:59
Bo
feestzaal Regio Antwerpen
Wij trouwen volgend jaar en wij zoeken een goedkopen loctie ergens in antwerpen liefst in de gemeente Merksem,schoten,brasschaat,kappele. iemand ideeén ? groetjes x ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
24-1-2013 12:41:23
Sandra
de klimroos in heusden-zolder
Lieve bruidjes. Heeft iemand van jullie ervaringed met feestzaal de klimroos in zolder? Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
24-1-2013 11:15:24
Martine
De Beemden Nijlen
Zelf wonen we in Mechelen. Ik ben echter afkomstig van Nijlen en mijn ouders wonen er nog. Ik ken de Beemden dan ook al jaren als een leuk cafeetje aan 't water, maar blijkbaar verzorgen ze - in de zomer - ook feesten en recepties. Iemand er toeval...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
23-1-2013 23:16:18
Eerste
Vorige
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Huwelijksfotografie | Tom Van Langenhove
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info