Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

joke
bedankt voor al jullie stemmen we staan deze week op de cover
Hallo dames, heel heel fel bedankt aan al de dames die op ons stemden op de dag allemaal wedstrijd, we haalden de meeste stemmen binnen, de jury verkoos echter iemand anders op nr 1 maar wij belanden met zilver toch nog op 2 en staan in het klein o...
Ideeën Reacties: 7 4-10-2012 22:04:11

Sarah
traiteur-catering
Ik ben op zoek naar een goede traiteur/cateraar in de buurt van Diepenbeek. We zouden graag, nog voor het avondfeest, een traiteur/cateraar hebben die een menu kan voorzien voor onze naaste familie nl met ons bij: 13 man... Wij hebben een zaal die ge...
Ideeën Reacties: 5 4-10-2012 19:38:04

Emilie
Lampionen - groupon
Wij hadden op onze trouw ook lampionen die we samen met de gasten oplieten.  Echt een romantisch moment, met veel ohhh en ahhh's :-). Deze morgen kreeg ik een mailtje van Groupon met promo's voor deze lampionen, dus diegene die er willen kopen ...
Ideeën Reacties: 17 4-10-2012 10:03:04

Mieke
vrijgezelle avond
ik ben op zoek naar leuke ideen voor mijn vrijgezelle avond.niet dat ik het zelf moet organiseren hoor.als een vriendin getrouwd is hebben we zo een beetje geluisert naar wat zij graag wou, ze wou heel graag naar wellnes dus dat hebben we ook gedaan....
Ideeën Reacties: 1 3-10-2012 21:10:55

Inge
hoeveel drank nodig?
nog 37 dagen te gaan en dus hoogtijd om eens te kijken hoeveel drank we zullen bestellen. wij gaan smiddags in onze zaal iets eten met de suite (19 volwassenen) en s'avonds geven wij een foute fuif.  er zal ongeveer 100 man aanwezig zijn. op on...
Ideeën Reacties: 2 3-10-2012 12:07:37

Inge
hoeveel drank nodig?
nog 37 dagen te gaan en dus hoogtijd om eens te kijken hoeveel drank we zullen bestellen. wij gaan smiddags in onze zaal iets eten met de suite (19 volwassenen) en s'avonds geven wij een foute fuif.  er zal ongeveer 100 man aanwezig zijn. op on...
Ideeën Reacties: 1 3-10-2012 12:07:26

Stephanie
Heel originele bedanking voor ouders
Hallo allemaal Onze dag zit bijna volledig in elkaar, behalve 1 ding! De bedanking voor de ouders. Mijn zus heeft 3 jaar geleden een houten kist afgegeven met hun foto in gegraveerd en 2 flessen wijn in. Nu zoek ik ook iets origineels.. Kan er mij i...
Ideeën Reacties: 3 2-10-2012 22:19:53

Evy
Vrijgezellenavond
Hey bruidjes,  Nog 9 maanden en tis zo ver voor ons, en daar hoort natuurlijk ook een vrijgezellen avond bij, mijn vriendinnen regelen alles voor mij en m'n vriend z'n vrienden regelen alles voor ons,maar ze zitten wat vast met wat ze kunnen do...
Ideeën Reacties: 6 2-10-2012 18:29:56

Evy
TE KOOP
Hey bruidjes en gommetjes :) Na ons geweldig trouwfeest heb ik nog enorm veel decoratiemateriaal over. Voor diegene die nog op zoek zijn naar decoratiemateriaal hieronder volgt de lijst: - 48 ronde glazen vaasjes (niet gebruikt) - 15 mini ...
Ideeën Reacties: 17 2-10-2012 17:40:21

Katrien
Mening bedankjes
Ik ben al een tijdje ant zoeken achter een bedankje om af te geven, nu kwam ik op het idee omdat we met thema roos gaan werken, met zoiets te werken, http://nl.delhaizewineworld.com/C-20253-F-10002-wijnen/P-19879-loirevallei_rose-d'anjou Wat vinden...
Ideeën Reacties: 1 1-10-2012 16:58:21

Shana
Diamantjes strijken
Hoi lieve bruidjes, Ik ben op zoek naar de opdruk: 'Just married', in diamantjes.....Ik had dit gezien op een slipje in een trouwwinkel, maar dat slipje kostte 30 euro, wat ik vrij veel vind. Weet er iemand waar ik dit kan kopen, zodat ik het zel...
Ideeën Reacties: 2 1-10-2012 7:54:12

Katrien
Light in the box
Heeft er iemand ervaring met bestellingen van deze site? Hoe kan je hier nu berekenen hoeveel de leveringskosten zijn in België? Ik vind het allemaal zo onduidelijk precies...
Ideeën Reacties: 7 30-9-2012 21:28:09

christel
gaskanon
iemand een idee waar je een gskanon kan huren in het waasland want onze apotheker verkoopt dat poeder nie meer  deze week ga ik andere apotheker proberen
Ideeën Reacties: 4 30-9-2012 20:30:30

Annalisa
vrijgezellen
ik ben opzoek naar........... van alle soorten opdrachten of ideen dat de bruid naar de bruidgom kan brengen heeft iemand dat al gedaan of heeft er ervaring mee laat maar komen !!!!!!!!
Ideeën Reacties: 1 30-9-2012 20:17:03

joris
Enveloppendoos in hartvorm
Hallo bruidjes en bruidengommetjes :) Wij verkopen een enveloppendoos in hartvorm. Voor meer info en/of foto's kan je mailen naar nelekev_1982@hotmail.com
Ideeën Reacties: 1 28-9-2012 9:33:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...