Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Evy
Droomjurk gevonden!!!!
Hey lieve mede-bruidjes! Vandaag vondt deel 2 van de zoektocht naar m'n droomjurk plaats. Had vorige week naar bruidshuis steven geweest in Torhout. Daar was de verkoopster wel vriendelijk maar ze wilde alles vlug afhandelen, ze was niet discreet to...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 8-1-2013 20:15:11

charlotte
bruidsjurk
beste medebruidjes ik begin nu aan de zoektocht voor mijn bruidsjurk ik woon in avelgem kun je mij winkels aanbevelen ? en liefst aan een schappelijke prijs
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 8-1-2013 14:55:25

Jessica
trouwschoenen!
Hey dames , Vandaag men kleed gekozen, op een uur had ik al beslist Wat dus super is eh ! Maar nu men schoenen, ik heb zo n moeilijke (dikke) voeten en vind die klassieke trouschoenen ni zo mooi. Iemand tips voor me???
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 7-1-2013 20:25:56

An
maatwerk bruidskledij
Heeft er iemand ervaring met Fabienne Esprit maatwerk bruidskledij uit Wevelgem? Heeft ze veel om te bezichtigen? Rond welke prijsklasse is het? Hartelijk dank
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 7-1-2013 19:28:42

rob
jagré
weet iemand of je een afspraak moet maken bij jagré? bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-1-2013 11:40:41

Katia
Mijn jurk is toegekomen!!!
Hey Ladies, even dit met jullie delen! Mijn kleed is eindelijk toegekomen!! Besteld sinds september, en ik ben dus keeeeiiii-nerveus om ze terug aan te doen! Maar nu zegt de winkel dat mijn eerste pas maar eind maart mag :( ik begrijp wel dat de k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 6-1-2013 21:12:42

Ine
bruidsjurk te koop
Hallo lieve bruidjes, ik verkoop mijn trouwkleed, het is een kleed van Lady Bird, een prachtige jurk!!! Het is wit met zwarte accenten. In de sleep zit een scheur, je ziet die niet omdat er verschillende lagen zijn en het is ook te maken. Met de onde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-1-2013 12:24:32

cynthia
primo piano sposi houthalen
hallo allemaal, heeft misschien iemand iets gehoord van de bruidzaak primo piano sposi in houthalen?ik heb mijn kleed daar bestel . en heb nog gebeld naar hun maar kom er niet binnen . weet iemand of het failliet en of ik mijn kleed nog krijg? kan ie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 5-1-2013 20:56:48

Nathalie
Robel couture Roeselare
Dag bruidjes, Iemand al ooit de bruidswinkel robel couture bezocht in Roeselare? Ik zie dat zij ook een outlet hebben voor bruids - en suitekledij. Is dit de moeite?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-1-2013 17:56:42

Ann
trouwjurk en het perfecte huwelijk tussen traditioneel en modern
Dag dames, Ik hou er van om traditionele dingen in een modern jasje te steken. Ik heb dan ook gekozen voor een traditioneel ivoorkleurige trouwjurk: de Cassis van Eglantine. Bij deze jurk wil ik ook een 'perfect huwelijk' maken van traditioneel en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 5-1-2013 15:49:49

kathleen
bruidschoenen?lingerie?
Hallo bruidjes, Ik ben nog op zoek naar bruidschoenen en lingerie,maar heb totaal geen idee waar ik dit kan kopen?Ben van omgeving Zaventem
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 5-1-2013 13:10:55

Ineke
Linea Raffaelli
Dag iedereen Ik ben echt verkocht aan de trouwkledij van Linea Raffaelli. Ik heb gelezen dat deze nogal duur zijn... Zijn er misschien merken die ook deze stijl hebben maar toch meer betaalbaar? Liefs!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 4-1-2013 19:29:14

Peggy
Linea Raffaelli stijl ... huren/kopen/ander merk ... ???
Hoi,  Ik ben verliefd geworden op de stijl van Linea Raffaelli maar vind de prijzen veel te duur ! Hebben jullie een idee of er nog merken zijn van dit type van trouwjurk. En als we dan toch bezig zijn ... Vintage en jaren 30 stijl spreken ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-1-2013 18:01:24

Hannelore
Online bestellen
Hallo, Heeft er iemand ervaring met jurken online bestellen? Bij lightinthebox.com kan je hele goedkope jurken zien. Wij zijn 14j samen en hebben drie kindjes, we trouwen in november enkel voor de wet. Het moet dus geen duur kleed zijn, maar liefst o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 4-1-2013 14:23:09

charlotte
20-07-2013
beste medebruidjes kan je trouwjurken ook huren?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-1-2013 11:14:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info