Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debora
Theelichthouders lampvorm te koop
Hallo!Voor wie nog op zoek zou zijn naar decoratie of dergelijke voor de aankleding van de zaal, hebben wij nog theelichthouders te koop.We hebben deze aangekocht, maar uiteindelijk toch niet gebruikt.We hebben in totaal 12 stuks, €2/stuk
Ideeën Reacties: 3 12-9-2016 16:39:07

thomas
tip weddingplanner - aankleding zaal of ceremonie
Wij zijn net getrouwd in de lozen boer en waren heel tevreden over zowel de zaal als de aankleding door de weddingplanner. Wij hadden een ceremonie buiten en prachtig aangekleed. Overal hingen kadertjes, bloemen, 's avonds kaarsen buiten,... Voor die...
Locaties - Viering Reacties: 1 11-9-2016 17:30:20

thomas
vuurwerk sterretjes sparklers over te nemen
Wij kochten 100 stokjes maar mochten ze niet gebruiken van de zaal. In veel zalen mogen ze wel gebruikt worden maar vraag best even na. Het zijn extra lange stokjes van 45 cm zodat ze lang genoeg blijven branden. We betaalden 82 euro. Iemand geintere...
Openingsdans Reacties: 2 11-9-2016 17:11:22

Inge
hapjes dansfeest
Wij houden een dansfeest voor ongeveer 170 personen.  We willen graag iets van eten voorzien. Liefst niet te prijzig. Graag willen dit ook volledig zelf in handen nemen, dus niet via een traiteur/catering/foodtruck/... Onze ideeën blijven ...
Ideeën Reacties: 4 10-9-2016 21:25:20

Wendy
Heeft er iemand feest gegeven in de pollismolen in Bree ?
Dag iedereen, Heeft er iemand ervaring met de Pollismolen in Bree? Hoeveel personen kunnen er staand in de veranda? Groetjes en bedankt voor de info!! Roel en Wendy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-9-2016 20:06:45

Tinneke
ontbijtbrunch
ey iedereen wij vroegen ons af ofdat iemand een goed adresje wist om een ontbijtbrunch te houden we zouden smorgens na het gemeentehuis met de ouders en getuigen willen gaan ontbijten maar hebben geen idee waar we dit zouden kunnen doen mag...
Voorbereiding Reacties: 1 10-9-2016 18:26:20

Vansteenbrugge
Beurzen - Trouw & Trends
Net als de voorbije jaren vinden er dit najaar opnieuw enkele edities van Trouw & Trends plaats...  Bezoek ons op... Trouw & Trends Oostende zondag 2 oktober 2016 - 11u - 18u Trouw & Trends Zulte donderdag 10 november 2016 - 19u - 2...
Voorbereiding Reacties: 0 10-9-2016 10:19:46

Jessie
afzonderlijke danszaal
Tijdens onze zoektocht naar een leuke feestzaal hebben wij een prachtige zaal bekeken. De locatie is echt prachtig, maar er is één probleem. Het dansfeest gaat in een andere zaal door dan waar er gegeten wordt. Heeft er iemand er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 9-9-2016 20:34:19

Britt
twijfels trouwjurk
Hoi iedereen, ik zou graag iets willen delen ivm mijn trouwjurkWe zijn nu ondertussen een week voor onze trouwdatum en eergisteren ben ik mijn jurk gaan afhalen. Toen ik voor de eerste maal (9 maanden geleden) ging passen vond ik de jurk heel mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-9-2016 18:00:59

Bart
Trouwring laten graveren/laseren langs de buitenkant
Hoi, Heeft iemand van jullie al ervaring met het laten graveren van de buitenkant van jullie trouwring. Ik heb toen we trouwden gekozen voor een gewone effen trouwring zodat ik later deze langs de buitenkant zou kunnen laten graveren met de namen va...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 9-9-2016 14:57:18

kim
Scala - Beveren
Hoi iedereen, eindeloze zoektocht naar een zaal die aan onze wensen voldoet. mijn oog viel op scala beveren, de tuin, de cinezaal... heeft er iemand ervaring mee ? ik heb al verschillende reacties gelezen maar voldoen niet echt aan de vragen die ik ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-9-2016 12:28:45

peggy
bedankjes
hey iedereen, vraagje..hoe berekenen jullie hoeveel bedankjes je zal nodig hebben? Ik wil 2 verschillende bedankjes en ik dacht van elks de helft te doen?.. rekenen jullie 1 bedankje per persoon of 1 per koppel? en wat met de mensen die alleen naar d...
Voorbereiding Reacties: 4 8-9-2016 12:07:34

Catherine
Bord tafelplaatsen te koop
Het is alweer 40 dagen geleden dat onze prachtige dag voorbij vloog. We hebben hier nog een bord van, dat we zelf gemaakt hebben (we vragen alleen de centjes voor het materiaal) voor het aanduiden van de plaatsen zodat iedereen weet waar ze moesten z...
Ideeën Reacties: 0 7-9-2016 12:47:27

lynn
Spannend!' Nog 8 dagen😌
Heylllla iedereen Nog 8 dagen😲😲 amai kvin het spannend!!! Alles is dik in orde. Maar zit wel al rekan iets te denken dak iets vergeten ben..al 10 keer mijn to do list herschreven en alles is afgevinkt!! Kzal het op het moment wel zien zeker😩 Su...
Voorbereiding Reacties: 12 7-9-2016 8:34:27

Leontien
Restaurant regio Mechelen
Beste allemaal, We zijn op zoek naar een restaurant in de regio van Mechelen om met de naaste familie te gaan dineren voorafgaand aan het trouwfeest. Welke restaurants raden jullie ons aan? Het moet gemakkelijk te bereiken zijn met de auto en een apa...
Locatie Reacties: 0 6-9-2016 22:09:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...