Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Jessica
geldkado
Hey iedereen, wij zijn ondertussen zelf bijna drie maanden getrouwd en mogen dit weekend als getrouwd koppel, een vriend en vriendin hun mooiste dag gaan meemaken. We geven steeds geld, maar een enveloppe is uiteraard maar een enveloppe. Dus probere...
Ideeën Reacties: 28 26-9-2012 11:49:57

Karen
Thema Parijs
Beste bruidjes, Ik had graag voor ons huwelijk een beetje gewerkt met het thema Parijs met als reden ik op de Eiffeltoren te huwelijk ben gevraagd. Nu is mijn vraag kan er hier iemand wat mee brainstormen met mij? Alle ideetjes zijn welkom alvast be...
Ideeën Reacties: 22 26-9-2012 10:55:11

jkjkd
enkele decoratie vraagjes
Hallo iedereen, Wil even wat vragen : - Wie heeft er al een trouwfeest gedaan met turqoise als thema. En heeft hier foto's van ? of wie heeft  er leuke ideeën hiervoor. - Ben ook nog op zoek naar leuke manier om tafels toe te wijzen. W...
Ideeën Reacties: 10 26-9-2012 10:15:00

christel
bedankjes
iemand een idee om een bedankje (geen foto)da we sa avonds mee kunne geven eerst dacht ik aan een bedrukte pen om hen  er te aan herrineren da ze de volgende dag moeten gaan kiezen :)maar vind niks waar je minder dan 500 stuks kan bestellen
Ideeën Reacties: 11 24-9-2012 19:50:55

Silke
Interessante website
Hey!! Misschien kennen jullie hem al maar ik vind het toch een interessante site, ik heb er toch al veel informatie op gevonden en ik zou hem toch graag met jullie willen delen. http://www.designyourwedding.nl/ Veel leesplezier en nog veel succes ...
Ideeën Reacties: 9 23-9-2012 14:56:35

Caroline
Tafelaanduiding
Hallo allemaal, Hebben jullie misschien nog leuke ideetjes omtrent de tafelaanduiding? Groetjes, Caroline
Ideeën Reacties: 6 23-9-2012 11:17:13

rennée
LEUKE TIP! EN TIPS GEVRAAGD
hallo medebruidjes en gommen  ;-) ik zie dat er een actie is voor dag van de klant ; bij Tutje & kiki we hebben er al ons gerief besteld , wij zijn jammer genoeg te laat om ervan te genieten; maar ik wilde jullie toch niet onthouden .. ze...
Ideeën Reacties: 1 22-9-2012 11:06:38

Eva
huwelijk
heyhey allemaal wij hebben net beslist om volgend jaar het eerste weekend van juni ofwel vrijdag ofwel zaterdag te huwen. We zijn op zoek naar alles zaal , fotograaf , DJ enz in omgeving van aartselaar . Das ergens tussen Antwerpen en Boom. Alle ...
Ideeën Reacties: 8 21-9-2012 18:41:50

sonja
Te koop : fotokaders
http://nl.kapaza.be/vi/67409262.htm
Ideeën Reacties: 2 21-9-2012 10:47:00

Evy
Thema
Ik ben op zoek naar een origineel thema.  Wat doen jullie allemaal of hebben jullie leuke ideetjes?
Ideeën Reacties: 11 17-9-2012 23:06:05

Saskia
Ideetjes opdoen
Waar ik vaak ideetjes opdoe is op Pinterest :) http://pinterest.com/search/?q=bruiloften Ik dacht, deel het even met mede-bruidjes
Ideeën Reacties: 4 17-9-2012 21:54:30

Amy
cadeau ouders en getuigen
Hallo, Wij zouden graag een 3D foto of ringen in glas of kristal willen geven aan de ouders en getuigen. is er iemand die hier al ervaringen mee heeft of tips waar je dit kan laten doen. Groetjes Amy
Ideeën Reacties: 0 17-9-2012 17:38:21

Kim
alternatief voor gastenboek?
Zijn er nog mensen die een wensenboom gebruiken als alternatief voor het gastenboek? Wat kan ik mij hier bij voorstellen? Hoe hebben jullie dit gedaan? Een echte boom, in het hout? Omdat mijn man schrijnwerker is, zou hij een houten boom kunnen make...
Ideeën Reacties: 8 17-9-2012 14:28:37

Jessie
doe het zelf projectje
Hier ben ik weer :-) Ik heb nogal veel vragen ineens he :p Op Greenweddingshoes.com heb ik weer zo'n schitterend ideetje gevonden. Met oude lepels en zo van die metalen stempels. Zou het willen vertalen naar een eigen ontwerpje en dacht dat die din...
Ideeën Reacties: 5 16-9-2012 19:29:58

kim
oproep om de zonnedans te doen !!!!
oproep om de zonnedans te doen !!! laat het  mooi  weer zijn op 22 september!!! instucties om de zonnedans correct uit te voeren 3 x daags: met je blote kont naar het noorden gericht , rondhuppelen als een indiaan in cirkel en luidkeels...
Ideeën Reacties: 5 16-9-2012 9:25:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...