Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Sylvia
Bruidjes met plannen om hun ringen bij fabrigold te kopen?
Dag bruidjes en bruidegommen,   Zijn er mensen die van plan zijn hun trouwringen bij fabrigold in Kortrijk of Brugge te kopen?     Ik heb hier nog een bon liggen voor 30% korting, enkel geldig op trouwringen uiteraard.  Wij hebben...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-4-2011 22:43:44

Nathalie
lingerie + schoenen
hey   Waar kopen jullie jullie lingerie en schoenen? Ik kon het wel in de bruidswinkel kopen, maar ik zou liefst eens zelf gaan rondkijken. Alleen weet ik niet of er speciaalzaken voor zijn of in een simpele lingerie/schoenen- winkel?   ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 6-4-2011 19:52:46

Vicky
Kousenband
Hey allemaal   Ik ben op zoek naar een mooie kousenband. Dit mag online zijn (liefst zelfs). Ik ben bij Hunkemöller geweest en bij Veritas. Bij deze laatste verkopen ze dit zelfs niet meer.   Kent er iemand hier onlinewinkels? Gr...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 6-4-2011 9:28:49

Maria
betaalbare sierraden ? (ketting, oorbellen, haarklem)
Hallo, vandaag het hele shopping center afgekrost maar helaas niks naar mijn zin gevonden. Ik zoek een betaalbare, eenvoudige (zilver, eventueel een steentje) halsketting en oorbellen voor bij mijn halterjurk. 't Mag dus een relatief lange ketting zi...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 6-4-2011 0:55:59

katty
mini kostuum bruidsjongen te koop
Hallo, wij zijn vandaag 10 maanden getrouwd. Ik heb nog een mini kostuum liggen voor een bruidsjongen met zwarte bijpassende schoenen. Hij was toen negen jaar. Als iemand interesse heeft stuur ik jullie de foto's door. Voor alles samen vraag ik 30&...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 5-4-2011 12:23:45

Sabrina
Sluier
Hallo,   Ik heb nog een sluier liggen, splinternieuw, nooit gebruikt nog in de doos. Had hem oorspronkelijk gekocht voor mijn huwelijk maar heb uiteindelijk voor een tiara geopteert en de sluier nooit gebruikt, heb er 150 euro voor gegeven, ve...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 4-4-2011 17:04:27

lieselotte
Prachtige Curlies en Trouwschoentjes
-Trouwschoentjes / Sandaaltjes maat 39, Komt van de winkel Gabrielli in Roeselare. Slechts 1 uurtje aangehad wegens te koud weer. Nieuwprijs: 130 euro Verkoopprijs: 75 euro. Echt gemakkelijke schoentjes en zeer elegant. Beige/ Champagnekleur. -Curlie...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 4-4-2011 9:18:34

Isabel
Diana David te Wolvertem : zo onvriendelijk!
Beste bruidjes,    Ik moet even mijn frustratie kwijt... Ik ben deze week snel eens binnengesprongen bij Diana David te Wolvertem om schoenen te passen. Zo onvriendelijk dat ze daar waren! Niet normaal! De vrouw die mij bediende, daar bij ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 2-4-2011 19:19:31

Kim
Vreemde vraag - tiara ..
Weet niet goed wat ik moet doen .. Ik heb een ketting en oorbellen met swarovski parels (merk Abrazi). Tijdens mijn 1e pas werd een tiara op mijn hoofd gezet met strass steentjes. Was wel mooi, had hem dan ook genomen maar zag daarna dat hij 80 euro...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-4-2011 23:24:00

tania
trouwschoenen
Hallo, Met nog 90 dagen op de teller begin ik aan mijn zoektocht voor schoenen, pfffff. Al alle mogelijke winkels bezocht maar nog steeds niets gevonden. Ik draag namelijk normaal gezien geen hoge hakken dus dat ben ik dan zeker ook niet van plan op ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 1-4-2011 13:27:28

Charlotte
bruidsboeket
Hoi, zijn er nog bruidjes onder jullie die ervoor kiezen om géén bruidsboeket te nemen? Ik bedoel ook helemaal geen, geen corsage, geen boeket of iets anders. Ik zie er het nut niet zo goed van in, behalve 't feit dat 't veel centen kost d...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 31-3-2011 9:52:19

Lore
LINX HASSELT
Hallo iedereen !   Ik heb een bon van Linx in Hasselt (bruidskleding, suitekleding, schoenen en accesoiren van het merk Linea Raffaeli). Zelf kan ik er niks mee, dus ik wil hem graag verkopen. Het bedrag van de bon is 412.5€, maar wie hem ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 29-3-2011 20:32:48

mama
Welke trouwschoenen?
Hey, ik ben eens benieuwd welke trouwschoenen jullie gekozen hebben? Voorlopig gaat mijn keuze uit naar 'Emma' Van Rainbow Bliss...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 28-3-2011 22:22:58

katrien
Fede di oro te izegem
hey nog een vraagje, als je op de site van fede di oro kijkt kan je een reeks  ringen zien, als je er op klikt  dan kan je de prijs zien. Is dit dan de werkelijke prijs of scheelt dat dan nog? Er staat ook altijd de prijs op per paar(m...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-3-2011 21:18:42

joke
bedankt voor de tip bruidschoenen eram
Hoi bruidjes   ik heb hier eens de tip gelezen dat de Eram nu ook bruidschoenen had en dat deze helemaal niet duur waren. Inderdaad ik ben ze gaan kopen, ze zijn supermooi en goedkoop, das weer wat geld gespaard voor andere leuke dingen op d...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 28-3-2011 9:30:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...