Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Jan
Salons Provoost in Oudenburg
Iemand ervaring met Salons Provoost in Oudenburg? Zou voor in augustus zijn. Thx!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-1-2013 14:10:57

sofie
Dansvloer van zaal de waterkant
Juist terug van de zaal de waterkant , zijn aan het rond kijken voor een zaal voor ons trouwfeest, en zijn beiden al helemaal weg van de Waterkant , prachtige locatie !!! Morgen nog naar een ander gaan zien maar denk dat ons keuze al gemaakt is , v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-1-2013 18:46:31

Jill
De Piazza Herent
Hallo iedereen! Bij onze zoektocht naar een feestzaal kwam ik op De Piazza in Herent. Dit ziet er mij een leuke, moderne zaal uit met een tuintje waar we een bbq zouden kunnen doen. Ik vraag me alleen af hoe het zit me geluid, muziek s'nachts? (aang...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-1-2013 14:06:26

Wendy
Feestzaal omgeving Genk gezocht!
Hallo iedereen! Mijn zus trouwt volgend jaar en zij zijn nog opzoek naar een feestlocatie! Aangezien ik getuige mag zijn, dacht ik: 'waarom eens niet de mening van anderen vragen die eveneens gaan trouwen/zijn getrouwd?' :-) Reacties zijn welkom! ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-1-2013 12:08:46

ilse
TAFELINDELING
Ik vraag jullie bruidsparen:hoe zien jullie  dat? wij willen een los,vlot feest...niet te strak...denken jullie met mz mee? LIEFS,ilse
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-1-2013 22:29:06

Sofie
Valentijnsdiner Hof van Nazareth
Hey dames en heren Normaal gaat er in onze feestzaal een valentijnsdiner door.. En daar gingen we nog een mailtje rond krijgen..Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen en vroeg me af of anderen die hier ook hun feest geven als iets gekregen hadden?Het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-1-2013 17:35:09

sarah
Hoeveel % genodigden zijn afwezig?
hallo medetrouwers, Jurgen en ik hebben heel wat moeite om een zaal te vinden voor receptie en kerkdienst.. Ofwel zijn ze veel te duur voor die paar uurtjes en anders niet groot genoeg... We hebben een 300 tal genodigden maar de huidige plek is daar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-1-2013 17:32:09

Delphine
Château de Bourgogne - Château du Biez
Hallo! Wij zijn momenteel nog altijd op zoek naar een mooie locatie/feestzaal voor ons huwelijk in november 2013. We zijn er al meerdere gaan bekijken en hebben al op 2 plaatsen een optie staan (Maelstede en Kasteel Blauw Huis). Nu kwam ik echter t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-1-2013 19:45:58

Kim
Feestzaal Vijverhof in Wevelgem
Hallo iedereen!  We gaan zaterdag feestzaal Vijverhof in Wevelgem bezoeken. Heeft iemand hier ervaring mee? Mooie zaal? Groot? Mooi terras?  Bedankt!  Kim 
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 16-1-2013 16:30:23

Charlyn
Bezoek Feestzaal
Hoi! Volgende week ga ik een feestzaal bezoeken Het is een zaal waar er geen vaste menu of keuken bij is, dus je moet zelf voor catering zorgen. Zijn er vragen die ik zeker niet mag vergeten te stellen? Heb hier totaal geen ervaring mee, alles is nie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-1-2013 15:05:26

Davinia
Verbeke foundation
Heeft iemand meer info omtrent het faillissement dat de Verbeke Foundation heeft doorgemaakt einde september 2012 en wat dit betekent voor dit jaar? We zouden daar graag ons feest geven in september 2013.  Onze contactpersoon daar zei dat er ei...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-1-2013 14:12:21

Emmy
feestzaal
Heeft er iemand ervaring met feestzaal 'orangerie les roses' oudenberg Geraardsbergen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 16-1-2013 8:54:54

Romy
Kasteel Gravenhof of de rozerie
Heeft er al iemand ervaring met Kasteel Gravenhof in Dworp en Kasteel de Rozerie in Aalst? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-1-2013 12:32:35

Fatiha
zaal Oost-Vlaanderen zonder catering (met eigen keuze cateraar)
hallo allemaal!!!  ik ben bezig met het verzamelen van info, een datum voor mijn huwelijk heb ik nog niet maar ik wil vroeg genoeg info beginnen verzamelen :)ik ben dus op zoek naar een zaal in oost-vlaanderen zonder catering, iemand een idee?th...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-1-2013 20:30:01

Tamara
Feestzaal regio Meulebeke-Tielt-Izegem-Roeselare
Hallo iedereen!!! Mijn vriend en ik zijn ook zoek naar een feestzaal voor een niet zo traditionele trouw. We willen graag zelf de zaal aankleden, zelf catering zoeken en traiteur. Iemand dus idee waar we in regio Meulebe-Tielt-Izegem-Roeselare zo'n z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 14-1-2013 13:24:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info