Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

jeff
uitnodigingen
Wij zijn vandaag onze uitnodigingen gaan afhalen! Gedrukt bij drukkerij BOLTON in aalst. Héél vriendelijke dame en perfecte service. De trouwkaarten werden bij hen ook besteld uit de kollektie van Mercard! Prima tevreden!!
Uitnodigingen Reacties: 10 6-12-2010 21:31:25

elke
done of not done?
Ik wil héél graag jullie eerlijke mening eens hebben over iets. Je hoeft geen superlang antwoord te schrijven maar please, antwoord toch eens wat je van het volgende vindt: Binnenkort gaan we trouwen, eindelijk hebben we hier eens werk van ...
Uitnodigingen Reacties: 24 6-12-2010 16:42:40

Melodie
Uitnoden familie op receptie + avondfeest?
Hoi iedereen,   nodigen jullie de familie (nonkels, tantes, nichtjes, neven) uit op zowel receptie als avondfeest of enkel op avondfeest? Wij houden onze receptie op een andere locatie als ons avondfeest, vandaar de vraag. Ik zou ze voor beide...
Uitnodigingen Reacties: 12 1-12-2010 10:20:42

joyce
tekst voor uitnodigingen
hallo bruidjes   We zijn nog op zoek naar leuke teksten voor onze uitnodigingen. Idee is om 1 grote algemene uitnodiging te maken waar de details van het burgerlijk en kerkelijk huwelijk op staan en dan 1 extra kaartje voor de receptie (die do...
Uitnodigingen Reacties: 10 1-12-2010 9:54:35

Sarah
Liefdescitaten voor op uitnodiging
Dag Bruidjes   Ik zoek nog een mooi liefdescitaat om oip onze uitnodigingen te zetten.   Welke hadden / hebben jullie?   Ik heb er al 2 waar tussen ik twijfels   1) Geef me je hand, Geef me ze allebei en zeg dan heel ev...
Uitnodigingen Reacties: 4 28-11-2010 20:25:59

Mimi
voorbeeld save-the-date gecombineerd met kerstkaart
hey, we zouden een save-the-date kaart gecombineerd met een kerskaart willen sturen. heeft er iemand hier een voorbeeld van de lay-out of een voorbeeldtekst hiervan? alvast bedankt, Mimi
Uitnodigingen Reacties: 7 27-11-2010 17:49:47

Maartje
Beleefdheidsvorm uitnodiging
Een klein vraagje ..   Is er een regel voor welke naam er eerst staat op de uitnodiging?   Eerst de naam van de man en dan die van de vrouw, of andersom?   Bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 6 19-11-2010 10:40:59

Sofie
Uitnodigingen
Hallo iedereen, Even een vraagje, hoe zetten jullie de ouder op de uitnodigingen? Dat is iets waar ik maar niet aan uitgeraak. Wij hebben een tekstje en dan onze naam en plaats van het kerkelijk huwelijk, maar waar zet je de ouders dan? We he...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-11-2010 12:52:42

eline
welke uitnodigingen?
Hallo wij trouwen in mei en ik heb nog altijd geen idee welke trouwuitnodigingen ik wil mijn vriend is ontwerper voor de geboorte van onze zoon had ik meteen een idee in mijn hoofd en stijn heeft dit dan uitgewerkt zeer mooi! maar nu trouwen wij...
Uitnodigingen Reacties: 6 18-11-2010 9:46:43

Glenn
Ontwerp uitnodiging huwelijk
Wie kan er ons helpen met het maken van een originele uitnodiging met het thema: 'liefde is...'? Wij zouden bv. vooraan tekening van 'liefde is...trouwen met je beste maatje' willen gebruiken. Is er iemand heel handig, creatief of kent er iemand ...
Uitnodigingen Reacties: 3 17-11-2010 13:28:12

Roxanne
Uitnodigingen
Hey Bruidjes   Waar laten jullie je uitnodigingen drukken? Kennen jullie een drukker in regio Antwerpen?  En hoe lang duurt dit voordat ze klaar zijn.... ? Hoeveel kost dit ongeveer? zelf willen we een klassieke uitnodiging... ...
Uitnodigingen Reacties: 6 12-11-2010 16:53:51

soraya
menukaart
Hallo,   Ik ben op zoek naar een originele manier om mijn menukaartjes op te stellen. Had graag het menu met de wijnen vermeld langs de rechterkant van het menukaartje, en op de linkerkant van het kaartje een gedicht. Wordt dit gedaan of niet?...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-11-2010 16:19:12

lies
Tekst uitnodiging
Dag brides to be,   wat zetten jullie zoal op jullie uitnodiging wat tekst betreft, en in welke volgorde... Op de duur raak ik het noorden volledig kwijt met dansende lettertjes tot gevolg! Maar ooh wat is het leuk hé ;-)   xxx
Uitnodigingen Reacties: 3 11-11-2010 16:13:55

Benjamin
de eerste teleurstelling en frustratie
Hey allemaal, twee maand geleden zijn we gestart met het ontwerpen en maken van onze uitnodigingen. Maand en half geleden hebben we dan beslist hoe we het gaan doen en zijn we het nodige papier meteen gaan bestellen. Ze gingen verwittigen wanneer...
Uitnodigingen Reacties: 2 10-11-2010 22:10:25

Leen
XL-Card
Hallo,   heeft er iemand van jullie ervaring met het bestellen van uitnodigingen via www.XL-Cards.be?     Bedankt
Uitnodigingen Reacties: 1 10-11-2010 17:57:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info