Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sofie
Sommige gasten enkel dessertbuffet?
Wie is er nog zo te werk gegaan, een deel gasten(close, familie) met receptie en diner endaarna het andere deel gasten laten bijkomen voor het dansfeest en dessertbuffet? Ik ben zelf nog maar op 2 trouwfeesten geweest lang geleden dus veel ervaring ...
Voorbereiding Reacties: 14 28-3-2014 13:57:52

Vicky
Bruidstaart regio Mechelen/Antwerpen
Hallo, Met nog 70 dagen op de teller ben ik op zoek naar tips voor een mooie en betaalbare "Amerikaanse bruidstaart"voor ca. 100 personen. We verwachten 130 personen op het avondfeest en er is een dessertenbuffet, dus een taart voor 100 personen zal...
Voorbereiding Reacties: 5 28-3-2014 10:24:15

Lies
Het belangrijkste ligt definitief vast!
Sinds vanmorgen 8u liggen onze datum en uur definitief vast! Jeuj. Nu verder op zoek naar een feestlocatie.
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2014 10:00:54

wendy
90 dagen en kan weer afvinken junibruidje
jeeeeeeeeeee gisteren ons ringen gaan bestellen en een doos gevonden voor de envelopjes en we kunnen weer afvinken en de teller zit op "90" nu nog de uitnodigingen ontwerpen en een paar decoratie stukjes afwerken en denk dat we er dan helemaal klaar ...
Voorbereiding Reacties: 1 28-3-2014 7:19:43

Julie
Jeej weer iets afvinken! :)
Hoi allemaal! Nog 183 dagen op de teller en ik trouw met de man van mijn leven! Zaaaalig! :) Ik heb er enorm veel zin in!  Er moet nog wel wat gebeuren maar dit is hetgeen we tot hier toe al in orde hebben gebracht: -zaal -kleed -kostuum -f...
Voorbereiding Reacties: 6 27-3-2014 19:26:34

Annekatrien
Juij nog een paar dingen afvinken
De kleedjes voor de bruidskindjes zijn nu helemaal in orde :) en ook ons ontwerp voor de uitnodigingen zijn binnen bij de drukker, ze gingen nog een paar dingen aanpassen en dan kunnen we maandag gaan kijken naar een proefdruk :)...
Voorbereiding Reacties: 1 27-3-2014 17:18:27

samantha
wie kan me helpen ??
Hallo allemaal  , wie kan me helpen??? ben al paar dagen op zoek naar een tekst voor op het feest maar vin nergens iets wat me aan staat alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 0 27-3-2014 9:07:25

Lentl
Juwelen
Waar bestellen jullie je juwelen?  Ik hou niet van teveel, het moet eenvoudig, sober en niet strak aan de hals zijn.  Liever langer en mooi in de décolleté.  Wat voorzien jullie van juwelen?  Oorbellen en ketting, of ...
Voorbereiding Reacties: 18 26-3-2014 20:31:53

Niki
Aaaaarrgghhh! Waarom doet iedereen plots zo moeilijk?
Sorry, er moet me even iets van het hart... Met nog 50 dagen op de teller lijkt het wel of iedereen plots moeilijk begint te doen!!! Wij hebben vorige week onze uitnodigingen verstuurd. Nu moeten we van mijn schoonvader 'familie' uitnodigen die ik ...
Voorbereiding Reacties: 9 26-3-2014 11:19:06

stephanie
Nog 117.
Nog 177 dagen en het is zo ver !! Alles ligt wat stil doordat we denken dat we alles zowat hebben : - trouwkleed - zaal -traiteur - muziek - inkleding zaal - fotograaf - boeketje Enkel de uitnodigingen hebben we nog niet maar deze vinden we te v...
Voorbereiding Reacties: 2 25-3-2014 20:36:21

samantha
help
hallo mensenwie van jullie weet een goei dansschool of iemand dat goed dansles kan geven ? rond tienen/Sint-Truiden / diest ........
Voorbereiding Reacties: 2 25-3-2014 9:42:09

samantha
misboekje
heey mensen :-) heb eindelijk goed nieuws gekregen mijn misboekje is helemaal top zei da pastoor :-)  
Voorbereiding Reacties: 4 25-3-2014 9:37:35

samantha
Misboekje
Weer opnieuw kerkelijke mis beginne was hier en daar niet goed voor de pastoor Word er gek van Al 4 keer opnieuw gedaan grrrr
Voorbereiding Reacties: 4 24-3-2014 17:22:29

samantha
Misboekje
Weer opnieuw kerkelijke mis beginne was hier en daar niet goed voor de pastoor Word er gek van Al 4 keer opnieuw gedaan grrrr
Voorbereiding Reacties: 0 24-3-2014 17:22:28

Nicole
checklist
Hoi medebruidjes, Druk aan het plannen maar toch het idee dat ik vanalles vergeet hieronder een lijstje van wat al geregeld is of gepland staat hebben jullie misschien nog dingetjes die ik in mijn lijstje mis? Jurk-besteld locatie-check gemeente-ch...
Voorbereiding Reacties: 10 24-3-2014 16:45:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...