Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lynn
Priorij Corsendonk te Oud-Turnhout
Beste bruidjes Heeft er iemand van jullie ervaringen met huwelijksfeesten in Priorij Corsendonk? Alle ervaringen, groot of klein, zijn meer dan welkom! Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-9-2016 21:26:34

sofe
TE KOOP huwelijksdecoratie
Hallo lieve bruidjes, Ons feest is intussen gepasseerd, en het was GEWELDIG!Wij hadden een thema: jaren '20-'30 - Charleston en hebben nu heel wat leuke dectoratie te koop.Foto's kunnen jullie op onderstaande links terugvinden.Het betreft:- Sat...
Voorbereiding Reacties: 4 6-9-2016 21:10:25

Alex
Naam van iemand dat de ceremonie leidt
Hoe noem je iemand dat de ceremonie leidt? Wij trouwen niet voor de kerk, maar willen toch een ceremonie hebben met wat teksten en geloften. Maar wij kunnen niet op de naam komen om iemand te zoeken..ij dachten eerst eenceremoniemeester, maar dat is ...
Ceremonie Reacties: 6 6-9-2016 19:26:32

Sven
Vragen over muziek bij ceremonie
Ik zie veel vragen over liedjeskeuzes en mogelijkheden voor het afspelen bij de ceremonie etc. Wij trouwden afgelopen jaar en hadden deze pianist: www.thedutchpianist.com Dat is de beste keuze geweest die we hadden kunnen maken, vandaar dat ik ook d...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 6-9-2016 14:14:51

Katrijn
Prijs bruidsjurk
Lieve bruidjes,de zoektocht naar een jurk kan voor mij beginnen. Ik zoek eerder een ietwat specialere jurk, mss met een lichte kleur, bohemian stijl, enz... maar sta open voor andere dingen. Vooraleer ik een afspraak maak met een bruidswinkel....mijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-9-2016 13:16:54

Katrijn
Relax diy-feest met elegante touch - 23 juli 2016
Ons trouwfeest is ondertussen al een dikke maand geleden, maar ik wil hier toch ook even komen stoefen :-) Ons feest ging door op zaterdag 23 juli aan de Zepposmolen in Onze-Lieve-Vrouw-Lombeek, vlakbij ons huis dus ideaal voor ons. In de voormidd...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 6-9-2016 11:51:27

SISKA
Trouwceremonie
Hallo, volgend jaar 5/08 trouwen wij in domein Carlton in Marke. We kiezen voor een dienst in de zaal zelf dus geen kerkelijke trouw. We willen dus iemand die de dienst voor ons aan elkaar praat en er iets leuk van maakt iemand ervaring er mee? Mo...
Ceremonie Reacties: 10 6-9-2016 10:47:24

Tessa
Vervoer voor getuigen en familie...
Hey, klein probleem voor ons trouwvervoer... Wij wonen in vosselaar en ons feest is in Turnhout. Mijn getuige woont in Zottegem en mijn ouders in Temse. Aangezien ze zelf niet met de auto tot bij ons kunnen komen zijn we op zoek naar vervoer om hen...
Voorbereiding Reacties: 1 6-9-2016 8:37:20

Claudia
Nabeschouwing huwelijksdag
Hallo iedereen, Mijn man en ik zijn op zaterdag 27 augustus getrouwd in Beveren-Waas. Het was toen ongeveer 32°C, de laatste dag van de hittegolfperiode in België. Ook al was het zweten geblazen, zowel wij en onze suite hebben ons zeer goe...
Ideeën Reacties: 1 5-9-2016 15:39:18

Silke
Feestzaal regio Kortrijk
Hallo!  Ik ben op zoek naar een feestzaal in de regio Kortrijk. Voor het eten zullen we maximaal met 150 genodigden zijn, de receptie kan wel eens oplopen naar de 250 :).  Mijn vriend en ik houden allebei van moderne, maar gezellige feestz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-9-2016 14:16:00

charis
Locatie gezocht
Hoi iedereen, Daar wij beiden een grote familie hebben en dus veel genodigden zijn wij op zoek naar een leuke ruimte, dit mag zowel een zaal zijn als een leegstaande loods of schuur of serre, fabriek , noem maar op... Dit zonder catering en waarbi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 5-9-2016 12:46:18

sofe
Rode loper
Hallo bruidjes, Wij verkopen onze rode loper 15m x 1m, éénmalig gebruikt op onze trouw.Voor een prijsje van 25 euro mag hij weg. Zelf op te halen (regio Antwerpen).  
Ceremonie Reacties: 4 5-9-2016 0:42:53

Sabrine
Pauze
Nog 403 dagen tot mijn trouwdag... Momenteel staat het voorbereiden op pauze voor enkele maandjes tot wanneer het dichterbij komt. Aangezien we geen groot feest gaan geven, hebben we niet veel tijd nodig om te plannen denk ik. Hoe gaat het bij jull...
Voorbereiding Reacties: 2 4-9-2016 22:29:56

Kanika
Donker huid
Ik ben op zoek  naar een visagiste die ervaring heeft voor de donker huid op te maken.  Regio ( Malle - Zoersel - Schilde )
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 4-9-2016 21:27:32

Stefanie
Ervaringen photobooth
Dag bruidjes en bruidegommen!  Wij zijn op zoek naar een photobooth... Is er iemand die een photobooth in de regio oost- en west-vlaanderen kan aanraden?  Dikke merci alvast! 
Fotografie Reacties: 5 4-9-2016 21:25:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...