Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Daisy
lied om feest in gang te zetten
hey bruidjes,ik ben bezig met de vragenlijst die we van de dj gekregen hebben...wij hebben onze openingsdans, dan een dans ik met mijn vader en Steven met zijn moeder. In de helft van dat lied gaat de dj vermelden dat de rest van de koppels op de dan...
Andere Reacties: 9 25-8-2009 11:04:32

Tessa
Burgerlijk huwelijk ook buiten gemeentehuis
Dit las ik net in de ktant...In grote lijnen gelezen...Wij trouwen 10.10.2009, zouden wij dit dan nog kunnen aanpassen bij het Stadhuis?HLN:Burgerlijk huwelijk ook buiten gemeentehuis voltrekken Sinds gisteren is een nieuwe wet van kracht over de pla...
Andere Reacties: 4 25-8-2009 10:32:18

Nele
ceremoniemeester/wagens
Hallo, wij zijn nog op zoek naar wagens en een ceremoniemeester regio Ninove/Herzele/Wetteren. Kan iemand ons helpen? Groetjes, Nele
Andere Reacties: 4 24-8-2009 23:38:15

Mieke
Plexi doorzichtig doosje
Hallo,Voor onze bedankingen ben ik op zoek naar plexi(plastiek) doorzichtige vierkante, kubus, doosjes. Deze vul ik dan op met snoepjes. Zou deze graag in een groothandel aankopen ..., maar vind niets terug. Enkel via doopsuikerwinkels te verkrijg...
Andere Reacties: 2 24-8-2009 20:56:33

A
Langstlevende erft alles?
Hoi, hebben jullie in jullie huwelijkscontract de clause "langstlevende erf alles" opgenomen? En waarom?Groetjes, Anne
Andere Reacties: 0 24-8-2009 18:20:37

Nathalie
Jef Celen
Hoi bruidjes, Ik heb hier al een heleboel schitterende dingen gelezen over Jef Celen. Velen noemen hem een vriendelijke man en over zijn foto’s bestaat geen twijfel, ze zijn prachtig! Wel heb ik hier al enkele keren gelezen dat Jef Celen niet...
Andere Reacties: 16 24-8-2009 18:15:02

stephanie
Visagiste Elisa Utzeri of Caroline Rigo?
Heeft iemand ervaring met deze visagistes? Ze hebben beide hele goede referenties, vandaar ik het aan jullie vraag. :)GroetjesStephanie
Andere Reacties: 2 24-8-2009 15:47:27

SVEN
herdenken overleden opa en oma
Hallo allemaalOp 12/09/09 is het zover... spannend.Mijn opa is vorige maand gestorven en mijn vriend zijn oma is vorige week overleden.Graag hadden we iets gedaan voor hen op ons trouwfeest.Een foto met kaars vinden we te emotioneel, ook voor onze ou...
Andere Reacties: 4 24-8-2009 13:53:56

karin
Speech door bruid....
Hoi allemaal! Hier een toekomstig bruidje,nog 16 dagen te gaan..maar, ik zou heel graag een kleine ,krachtige speech willen doen als bedankenis voor onze 2 mama's,daar onze papa's er niet bij zijn,de ene door scheiding van ouders,de andere is overled...
Andere Reacties: 0 24-8-2009 12:32:20

Wendy
Ceremoniemeester
Beste bruidjes,Ik ben op zoek naar een ceremoniemeester regio vlaams brabant.Iemand ervaring met iemand? Aanbevelingen?Thx!
Andere Reacties: 5 24-8-2009 12:24:43

Kim
kost + procedure burgerlijke trouw Stabroek
Zijn er al bruidjes die getrouwd zijn in Stabroek? Weet iemand wat de kostprijs is om te trouwen voor de gemeente op een zaterdag?Wij hebben onze trouwdata al doorgegeven maar hebben nog geen papieren thuis gekregen of binnen moeten brengen, is dit n...
Andere Reacties: 4 24-8-2009 11:59:13

Kim
trouw 8 mei 2010
Hallo iedereen,Zijn er nog mensen die trouwen op deze data? Wat hebben jullie allemaal al geregeld? Alles lijkt nog zo ver weg!!GroetjesKim
Andere Reacties: 8 24-8-2009 11:56:42

Elke
Goedkope zaal regio Grimbergen
Wij zijn op zoek naar een goedkope zaal waar we voor de familie een buffet(je) of breughelavond kunnen houden om daarna de vrienden ook uit te nodigen om samen verder te feesten tot in de vroege uurtjes.Max aantal personen: 150.Het enige probleem zij...
Andere Reacties: 1 24-8-2009 10:25:16

Debby
Wensballonnen te koop!!
Dag bruidjes en gommekes,Onze dag is voorbij, ondertussen terug van de huwelijksreis!Verslagje volgt nog hoor!Nu ik heb 113 wensballonnen je kan hier een voorbeeldje van zien, http://www.mijnwebwinkel.be/winkel/laliefra/ te koop, daar we ze op de av...
Andere Reacties: 2 24-8-2009 10:06:00

Geert
Wat met trouwkleed na het huwelijk
Hey iedereen, ben nu bijna 2 maand getrouwd: kleedje is al gereinigd en optimaal gebruikt geweest (is ook meegeweest naar Mexico voor fotoreportage). Maar wat doe ik er nu mee? Mijn man wil het graag op een paspop, maar dan kruipt er stof in volgens ...
Andere Reacties: 6 24-8-2009 8:53:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...