Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

katrien
Fede di oro te izegem
Hallo, wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met deze winkel? Wij zijn op zoek naar trouwringen. En ik kom regelmatig op dit forum de naam fede di oro tegen. Heb jullie al ringen daar gekocht? Zo ja, wat is de kostprijs ongeveer voor de ring...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 27-3-2011 22:15:32

A.
Check... check... check...
Zalig zo'n dagje op pad gaan... vandaag weer aan aantal dingen kunnen schrappen van onze 'to do list'. Heb nog nooit zoveel lingerie moeten passen als vandaag.. man man man!!! Maar uiteindelijk zat er toch 1 exemplaar tussen wat me als geg...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 26-3-2011 23:03:38

Hilde
Wandelstokje voor bruidsjongen
Hallo, Voor ons bruidsjongentje ben ik op zoek naar een wit wandelstokje. Weet iemand waar ik dat kan kopen ? Liefst in de regio Ieper, Kortrijk, Oostende. Regio Dendermonde mag ook. Groetjes, Hilde
Kledij - Accessoires Reacties: 3 26-3-2011 15:30:35

Jenny
Lingerie
Hallo medebruidjes,   hopelijk kunnen jullie me helpen met 2 probleempjes, weet iemand waar ik in Oost-Vlaanderen aan lingerie van het merk Poirier Carnival kan geraken. En heeft iemand soms een adresje waar ze leuke kostuums (zoals in een&nb...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 25-3-2011 13:19:33

Sigrid
vraagje houten roosjes
Hallo,   recent is er  hier een berichtje gepost rond houten roosjes. Dit vind ik heel boeiend en heb toen ook de foto's gekregen. maar ik vraag mij af hoe groot die eigenlijk zijn, want is moeilijk in te schatten op foto. Vallen ze niet te...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-3-2011 21:07:23

Sylvia
Tip voor prachtige, goedkope juwelensetjes, tiaras, curlies, ...
Ik heb een website gevonden waar je prachtige juwelen en haaraccessoires kan bestellen www.lemony.nu   Zijn er bruidjes die reeds besteld hebben op die website?  Wat zijn de ervaringen?
Kledij - Accessoires Reacties: 5 24-3-2011 17:52:09

ann
Onze ringen zijn gekozen!!
misschien dat jullie nog weten dat ik hier een tijdje geleden de vraag stelde ivm ringen van sofie de nys..om één of andere reden werden we aangetrokken door haar website..dinsdag brachten we haar voor het eerst een bezoekje en wat zijn we ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-3-2011 17:31:31

Lien
tips voor schoenen en lingerie??
Ik ben op zoek naar trouwschoenen! Ze moeten niet te duur zijn en heel gemakkelijk zitten. Ik ben een meter 80 groot dus er moet maar een klein hakje onder. Waar vind ik dit??   En.. Waar vind ik een huidskleurige/witte body?? In ieder geval, i...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-3-2011 11:51:42

Sylvia
juweeltjes/tiara/curlies
Hallo,   Weet er iemand een winkel of website waar je leuke trouwjuweeltjes en tiara's/curlies kan kopen?    Bedankt alvast!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-3-2011 18:08:11

lieselotte
Prachtige open trouwschoentje te koop maat 39
Hallo iedereen,   Wij huwen aanstaande zaterdag!! Jaja het komt steeds dichter.  Ik heb 2 maand geleden mijn trouwschoenen gekocht, maar het zijn héél elegante sandaaltjes, ze zijn heel open maar met fijne riempjes en swarovsk...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 22-3-2011 13:36:14

davina
stay-ups en hoe schoenen iets verbreden
   hey,  ik zou nylonkousen dragen op de trouw maar omdat ik het niet zie zitten om lange te dragen zou ik voor stay-ups kiezen, heeft er iemand ervaring mee want ik heb dit nog nooit gedragen, bv: welke het best kopen, zakt da n...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 20-3-2011 19:58:34

sandra
Paraplu te koop ?
Hallo ,   Heeft er nog iemand een witte paraplu te koop van zijn/haar huwelijk ? Ik hoop op geen regen , naar je weet maar nooit in België ! Bruidjes,voorzien jullie een paraplu ?   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-3-2011 12:02:55

sandra
Wie gebruikt een bruidstasje ?
Hallo bruidjes ,     Wie neemt er een bruidstasje mee ? Sowiezo moet ik toch enkele spulletjes meedoen zoals make-up , deodorant , pleisters , ID kaart , GSM voor de kids op te halen.   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 9 20-3-2011 11:56:45

Sarah
shoehunting
Vandaag, met nog 105 dagen op de teller, en nog een week te gaan voor de eerste pasbeurt, schoenen gevonden en gekocht!!! Heel veel en lang gezocht, omdat ik geen klassieke trouwschoenen wou, een aanrader vind ik is Moernaut in Sint-Gillis Dendermon...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 18-3-2011 21:00:07

Ellen
schoenen LR te koop
Ik heb een paar nieuwe, bruine schoenen van Linea Raffaelli maat 38 1/2 te koop.  Ze zijn ongedragen aangezien mijn zus (die getuige gaat zijn), een paar andere schoenen heeft gekocht omdat deze niet zo goed bij haar outfit passen. Wie interesse...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 18-3-2011 19:00:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...