Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 751 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
...
Volgende
Laatste
Stéphanie
Verstellingen trouwkleed
Hey medebruidjes. Ik heb mijn trouwjurk al en ben er helemaal zot van. Toch zouden er nog wat verstellingen moeten gebeuren. Kunnen jullie me iemand aanraden? Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
25-12-2012 20:16:34
Stephanie
Prachtige roze trouwjurk: iemand ervaring?
Enkele maanden geleden kocht ik mijn prachtige roze trouwjurk. Geen felroze, maar zacht roze-paars.. Moeilijk te beschrijven, maar o zo mooi! Het gevolg is nu wel dat de verdere planning van de kleding wat stroef verloopt.. Ik probeer mn verloofde ee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
24-12-2012 16:59:10
mona
Jurk gekocht! (... in uitverkoop I-Dress Hasselt)
De kogel is door de kerk, de jurk is gekocht! Dankzij Sofie van dit forum! Zondagochtend las ik dat Sofie hier gepost had dat I-Dress in Hasselt uitverkoop deed. Diezelfde dag met een vriendin gaan kijken en passen: zes jurken gepast, waarvan er vij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
24-12-2012 15:18:25
Sandra
Vraagje ivm kleurencombinaties
Hallo lieve bruidjes. Eerst en vooral voor iedereen leuke feestdagen gewenst! Ten tweede, ik zit met een dilemma. Waar ik met weinig mensen over kan praten, aangezien ze de kleur van men kleed niet mogen weten :) Ik heb een ivoor-kleurig trouwkle...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
24-12-2012 11:07:22
Sofie
uitverkoop bruidsjurken
In I-dress in Hasselt is er totale uitverkoop, alle bruidsjurken aan 300euro! http://www.i-dress.be/ Ik ben vandaag gaan kijken en er was nog zeer veel keuze!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
22-12-2012 17:36:16
Sarah
Sluier of niet?
Hey, Super blij want heb ik mijn droomjurk gevonden! Het is een jurk van San Patrick (onderdeel Pronovias) geworden: http://www.sanpatrick.com/wedding-gown-photographies/rafaga2012.html(bij mij zijn er wel geen bandjes aan) Nu twijfel ik of ik er ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
21-12-2012 10:10:00
Veronique
Le Chapeau (Bree) vs. Issa Moda (Hasselt)
Dag dames, Ik ben op deze twee plaatsen jurken gaan passen. Wat een verschil in ervaring! Ik probeer mijn ervaring in beide winkels zo objectief mogelijk weer te geven, hopelijk hebben jullie er wat aan. Bij Issa Moda werd ik ontvangen in een...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
20-12-2012 12:59:29
kylie
Alleen passen of verloofde mee?
Halllo allemaal Ik weer :) Nu ben ik aan het twijfelen om deze middag toch naar de winkel te gaan om voor het eerst te gaan passen... Nu kan ik alleen gaan of mijn verloofde kan mee (ik kies nog geen kleed enkel op zoek) Wat zouden jullie doen??
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
17
20-12-2012 12:17:51
kylie
Beetje paniek :( !!
Dag allemaal, Normaal ging ik vandaag voor het eerst kleedjes gaan bekijken en passen met mijn mama. Maar die is ziek :( (nuja kan ze ook niet aan doen) Nu heb ik ergens anders nog een afspraak volgende week vrijdag. Nu ben ik aan het denken dat i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
20-12-2012 10:13:44
Simone
Bruidsmode Karin Dilsen-Stokkem
Dag dames Heeft iemand van jullie ervaring met bruidsmode Karin in Dilsen-Stokkem? Zijn er in Oost-Limburg, buiten Le Chapeau in Bree, nog andere zaken waar ik zeker eens moet langsgaan? Alvast super bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
20-12-2012 10:04:20
tinne
Jurk is gekozen
Hallo bruidjes, zaterdag met mama en stiefpapa in Le Chapeau in Bree geweest. Heel vriendelijk onthaald 2 verkoopsters die me de hele tijd geholpen hebben. Heb zelf een 7tal jurkjes gekozen om te passen en zij hebben er ook nog enkele gezocht. Op na...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
19-12-2012 23:44:05
Alexandra
Nog een vraag over Youniek bruidsmode :-)
Hey allemaal, De titel zegt het al: Nog een vraag over Youniek bruidsmode, een veelbesproken winkel... Ik schreef al in andere topics dat ik er zelf al geweest ben, en héél tevreden was van de service en vond ook dat ze heel mooie jurken h...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
19-12-2012 8:22:21
Debbie
Eerste stressmoment: 1ste pas help!
Hoihoi, ik heb nog niet al te veel wakker gelegen van de organizatie van de trouw, hadden belangrijkere dingen om op te focussen (verbouwen, ...) en had ook niet echt tijd om me ermee bezig te houden. De belangrijkste dingen waren al geregeld. Mijn...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
19-12-2012 7:39:40
candy
echt klotten
vandaag ban ik op kleedjes jacht gegaan, Ik heb er een paar gepast maar ik was al verkocht van af de eerste kleed die was echt af ik zag er echt uit als een prinses ik had echt trannen in mijn ogen toen ik ze aan had. Het had gewoon alles waar ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
41
18-12-2012 19:17:18
Eerste
Vorige
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Britt Vangenechten
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info