Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
...
Volgende
Laatste
Fien
Speciale zaal gezocht
Wij zouden graag een grote barbeque geven in plaats van het traditionele trouwfeest. Ook willen we een apart zaaltje/tent voor de dansers en eventueel nog iets apart voor kids (zowel voor te spelen als te slapen). Het moet geen traditionele zaal zijn...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
14-1-2013 12:12:11
brian
feestzaal regio brugge
heeft er iemand ideetjes van feestzalen aub heb gedacht aan de oude stofe in zuinkerke lodewijk van male de kleine rietgans andere zalen ook welkom grt brian
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
14-1-2013 11:24:14
Charlyn
Alternatieve feestzaal
Hallo iedereen! Wij zijn momenteel op zoek naar een originele/alternatieve feestzaal! We willen niet hebben dat mensen tot 12u of later aan tafel moeten zitten en dat ze verschillende gangen moeten eten. Graag iets met eventueel een walking dinner of...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
14-1-2013 10:56:35
fie
Betaalbare feestzaal regio Ham, Tessenderlo gezocht
Hallo, Allemaal wij zijn opzoek naar een betaalbare gezellige zaal voor +/- 100 personen. Mag ook gewoon zaal zijn waar eigen traiteur mogelijk is. prijzen zijn ook welkom van eten enzo Alvast bedankt voor de tips
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
13-1-2013 20:21:51
Robby
Leuke zaal en/of traiteur gezocht regio Kortrijk voor tapas-feest
Zoals de titel zegt zijn wij op zoek naar een leuke zaal in het Kortrijkse voor +/- 190man. Een klassiek diner wordt het niet maar we hadden een tapasavond -feest voor ogen waarbij er geen schema zoals gewoonlijk wordt voorgeschoteld. We hebben al e...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
13-1-2013 13:55:03
Marjan
Begijnhof Diest diest
Dag, Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de feestzalen rondom het begijnhof in Diest. Ik zal een foto van Lakenhalle in Diest. Dit ziet er wel goed uit maar kent iemand de zaal en qua prijs? Doei
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
12-1-2013 19:54:21
diny
Salons Denotter in Zedelgem of Hof ter Molen in Leke
Hoi Wij gaan trouwen in de zomer van 2014 en zijn al volop aan't zoeken naar de perfecte locatie We hebben 2 zalen op het oog maar komen er niet echt uit. Heeft er al iemand ervaring met Salons Denotter in Zedelgem of Hof ter Molen in Leke? Gaat hem...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
12-1-2013 19:08:08
jan
Vossenberg
Hallo Wij hebben onlangs de Vossenberg bezocht en een optie genomen. Nu zie ik op het forum dat de reacties gemengd zijn betreffende de zaal. Heeft er bijgevolg nog iemand een recente ervaring? Hoe is het bevallen? Zouden we de optie omzetten in een...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
12-1-2013 18:46:41
Annemie
Ervaring met Zone 21 in Pellenberg?
Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een leuke locatie voor ons trouwfeest en denken misschien aan zone 21 in Pellenberg. Ze zijn vrij nieuw en we vinden er niet zoveel informatie over terug op dit forum (of ergens anders). Wie heeft er ervaring ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
12-1-2013 13:14:28
rachelle
Wie heeft ervaring met 't Speelhof in St - Truiden?
Hallo iedereen, Wij hebben sinds gisteren onze trouwdatum vastgelegd alsook onze feestzaal. Dit is 't Speelhof in St - Truiden geworden. Maar nu lees ik een aantal verontruste getuigenissen waardoor twijfel is ontstaan. Gelukkig is er nog ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
12-1-2013 12:23:04
Romy
op zoek naar feestzaal
Hallo iedereen, wij zoeken ook naar een mooie locatie. Niet gemakkelijk. We zijn al gaan kijken naar de waerboom in groot bijgaarden. Maar zoeken nog andere locaties. Kan iemand helpen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
11-1-2013 20:35:42
jan
Lozen Boer
Hallo, Onlangs hebben wij den Lozen Boer bezocht te lochristi. De zaal leek ons fantastisch. Helaas werkt men hier niet met een forfait inzake de drank. Kan er bijgevolg mij iemand een indicatie geven (liefst iemand die daar een feest georganiseerd ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
10-1-2013 23:09:02
Nathalie
feestzaal ligt vast!! joepie!!
Dag iedereen, jullie denken waarschijnlijk, met wat komt zij nu af maar ik ben zooo blij dat mijn feestzaal eindelijk vastligt! We krijgen binnenkort het contract via de post. We trouwen 27 september en houden ons feest in het Fabriekspand in Roesel...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
9-1-2013 18:25:46
Ellen
indeling receptie-ervaring van Cauwenberghe
Hallo iedereen, Een vraagje: wij zijn voornemens een informeel feest te geven. Onze receptie start met een glaasje cava en wat hapjes, nadien komen er frietjes in een puntzak met een hamburger/kippenboutje en op het eind van de avond zijn er belegde...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
9-1-2013 18:09:46
Sarra
De kogel is door de kerk!!
Eindelijk! Na twee maanden intensief terug op zoek naar een feestzaal te gaan (nadat de eigenaar van Paroza te Berchem ons niets laat weten terwijl we eerst daar ons feest gingen geven!!) hebben we besloten om ons feest in het Hof van Aragon te laten...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
9-1-2013 0:02:25
Eerste
Vorige
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Nick Decombel Fotografie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info