Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Sofie
Uitnodigingen regio Limburg
Hallo   We zijn nog op zoek naar mooi en niet te dure uitnodigingen. Heeft iemand tips? Regio limburg.   groetjes,   Sofie
Uitnodigingen Reacties: 2 7-11-2010 19:09:05

Jessica
Hulp met de uitnodiging
Hoi allemaal,   ik heb hulp nodig met de tekst voor mijn uitnodigingen... We zijn van zin om vanaf 's avonds 18 uur een receptie te geven gevolgd door een bbq voor alle aanwezigen op ons huwelijk. We zouden dus enkel een uitnodiging willen...
Uitnodigingen Reacties: 3 7-11-2010 18:31:13

Maria
adressering, thuiswonende kinderen zijn niet uitgenodigd
Hallo, even een vraagje ivm adressering. Met onze geboortekaartjes stuurden wij naar mensen met kinderen een kaartje met als adres Familie Janssens - Peeters. Nu willen de thuiswonende (soms al bijna volwassen) kinderen van onze familie en vrienden ...
Uitnodigingen Reacties: 6 6-11-2010 14:02:18

Niki
Menu's
Heb een vraagje omtrent de menu's:   Wij hebben 5 tafels van elk ongeveer 10 personen. Hoeveel menukaarten moet ik dan voorzien?   Alvast bedankt,     Niki
Uitnodigingen Reacties: 6 5-11-2010 13:37:54

Wendy
Drukker gezocht in omgeving Rotselaar-Aarschot
Kent er iemand een goede drukker in de omgeving Rotselaar-Aarschot?   Wat voor een budget moet ik daarvoor uittrekken (+- 100 uitnodigingen) ?   Merci, Wendy
Uitnodigingen Reacties: 2 4-11-2010 14:55:29

sofie
verhuur trouwkledij voor kinderen
hallo,   Wij hadden graag onze kinderen betrokken bij de uitnodiging, ik zou hen graag in trouwkledij fotograferen en daarvan een uitnodiging maken. Weten jullie evt adressen waar ik die kledij kan huren of ... Iemand anders hier a...
Uitnodigingen Reacties: 5 29-10-2010 19:03:29

Els
schoonzus wil aandacht
Dag bruidjes,   Er moet mij toch iets van het hart. Twee jaar geleden is mijn broer getrouwd met mijn schoonzus. Zij heeft geen gemakkelijke persoonlijkheid, heeft een totaal andere opvoeding gekregen dan ik en mijn broer en wil constant in d...
Uitnodigingen Reacties: 7 27-10-2010 12:31:24

sharon
Bedankingskaartjes
Hallo,   We hebben nog enkele maanden te gaan, maar net zoals de meesten hier moet er veel op voorhand worden vastgelegd en gepland.   Nu zijn we in de fase gekomen waarop we een beetje aan budgetplanning proberen doen. We vroegen ons a...
Uitnodigingen Reacties: 3 26-10-2010 13:28:40

M.
gezocht: plaksel (?)
Dag iedereen!   Ik ben op zoek naar iets en ik weet niet hoe het noemt en waar ik het moet vinden?....   In ons misboekje heb ik een aantal kleurplaten verwerkt voor de kindjes, dus ik wilde een pakje mini-kleurpotloodjes bij het misboekje ...
Uitnodigingen Reacties: 3 24-10-2010 21:17:46

Virginie
hoeveel uitnodigigingen bestel je best extra?
Wij trouwen volgend jaar in september Hebben al keuze gemaakt in de uitnodigingen en midden november geven wij al aantal  door Laat je dan best extra kaartjes drukken? Indien ja hoeveel?   
Uitnodigingen Reacties: 4 22-10-2010 12:05:08

Bieke
Hoe de uitnodigingen opstellen?
Hey bruidjes, vraagje: wij zijn een metal-koppel zoals ze dat zeggen, wij hebben live muziek op ons trouwfeest, maar hoe zet je op de uitnodigingen dat de band geen metal-band is? En dat de DJ achteraf ook niet alleen metal gaat draaien? Het laatste ...
Uitnodigingen Reacties: 5 18-10-2010 12:51:59

Virginie
save data cards
Ik had hier nog nooit van gehoord, waar kan je die halen/bestellen? In een drukkerij of maken jullie dit zelf? Ideaal om bij de kerstkaartjes te stoppen Wij trouwen pas volgned jaar in september dus is nog lang ook hé Wij hebben dit gemeld v...
Uitnodigingen Reacties: 10 18-10-2010 11:16:19

Niki
Wanneer uitnodigingen versturen?
Wanneer kan je best de uitnodigingen versturen?   Tis nog 7 maand tot ons huwelijk maar hoeveel tijd moet je de mensen geven om te kunnen antwoorden en natuurlijk ook niet te lang, dat ze het niet uit het oog verliezen veronderstel ik???
Uitnodigingen Reacties: 14 13-10-2010 18:36:20

Baci
uitnodigingen
Hey   De trouw is nog even weg, maar ik kon het niet laten om toch al eens naar uitnodigingen te zoeken... Ik zou graag de uitnodigingen zelf maken, maar vond mijn ding niet echt op de sites die ik vond...   Weet er iemand enkele sites waar...
Uitnodigingen Reacties: 7 13-10-2010 16:13:59

Jessica
tekstje uitnodiging
hey, ik wil even jullie mening vragen. het idee om te trouwen is bij ons gegroeid omdat wij gaan adopteren (daarvoor ben je best getrouwd). ondertusen vinden we het natuurlijk ook wel fijn, en proberen we er een leuke dag van te maken. ik had gedacht...
Uitnodigingen Reacties: 3 9-10-2010 11:05:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info