Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

sabrina
wie wel wie niet uitnodigen?
Hallo bruidjes   ik zit met een dilemma. Op het werk heerst er niet echt een leuke sfeer waardoor ik sommige mensen wens uit te nodigenen andern weer niet. Voor de werkmannen is dat niet echt een probleem maar voor mijn rechtstreekse collega's...
Uitnodigingen Reacties: 9 7-10-2010 22:26:32

Charlotte
Drukkers gezocht regio Roeselare - Tielt- Waregem
Hallo bruidjes,   wij zijn op zoek naar een goede drukkerij voor het maken van onze uitnodigingen. Weten jullie enkele goeie adressen? Prijs-kwaliteit en in regio Roeselare-Tielt-Waregem?   Iemand ervaringen?   Alvast bedankt! &...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-10-2010 12:52:52

Charlotte
Drukkers gezocht regio Roeselare - Tielt- Waregem
Hallo bruidjes,   wij zijn op zoek naar een goede drukkerij voor het maken van onze uitnodigingen. Weten jullie enkele goeie adressen? Prijs-kwaliteit en in regio Roeselare-Tielt-Waregem?   Iemand ervaringen?   Alvast bedankt! &...
Uitnodigingen Reacties: 0 6-10-2010 12:52:45

Niki
Hoe website maken om mensen uit te nodigen?
Ik las hier ergens dat er trouwers zijn die een websita maken, speciaal om de mensen uit te nodigen. En dus geen brieven meer uitsturen, behalve aan oudere mensen die geen internet hebben.   De genodigden kunnen hier dan ook doorgeven of ze kome...
Uitnodigingen Reacties: 8 6-10-2010 7:38:24

niki
Geen kadoos, liever geld...
Aangezien wij al 8 jaar samenwonen hebben we geen keukenapparaten, meubelen e.d. nodig.   Graag willen we aan de genodigden €-kes vragen , maar hoe pakken we dat aan zonder de mensen te chockeren? Hoe vermelden we dit op de uitnodigingen?...
Uitnodigingen Reacties: 15 5-10-2010 15:10:47

niki
Hoe uitnodigingen opsteeln?
Hoe stel ik het best de uitnodigen op?   Er zijn maar een paar mensen die meemogen naar het gemeentehuis en de kerk. (naaste familie) De anderen zijn welkom van zodra de receptie start (rond een uur of 18)    Ik wil maar 1 soort uitnod...
Uitnodigingen Reacties: 1 5-10-2010 14:58:49

Steffi
centjes
hoe vraag je subtiel voor centjes als cadeau? Gen te lang gedichtje liefst want we hebben niet heel veel plaats meer op onze uitnodiging.    
Uitnodigingen Reacties: 16 4-10-2010 15:21:29

Sara
bruidstaart
Hallo allemaal!   We zitten aan onze volgende beslissing... de bruidstaart! Waar hebben jullie die laten maken?! Een pattiserie in limburg gezocht....   groeten!
Uitnodigingen Reacties: 1 2-10-2010 20:15:25

Sarah
Uitnodigingen
Hallo iedereen. Onze fotograaf maakt een verlovings-shoot, en deze foto's kunnen wij dan gebruiken voor onze uitnodigingen. Op de site van cartarosa.be staan er leuke ontwerpen. Is er nog iemand die daar kaartjes gemaakt heeft? waren die ok? Bedan...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-10-2010 19:43:09

julie
bazen of niet
hallo ik zit met een dilemma hij wil zijn bazen bij het avondfeest en ik liever niet want ze weten op alles comentaar, en ik ga mijn zelf niet kunnen zijn . maar hij heeft een standpunt en hij blijft erbij
Uitnodigingen Reacties: 4 1-10-2010 16:02:32

suzy
goede drukkers voor uitnodiging omgeving limburg
hallo   ik zoek een goede drukker uit limburg liefst in de buurt van heusden zolder. die een mooie en originele uitnodiging kan maken... iemand een idee?
Uitnodigingen Reacties: 1 28-9-2010 15:16:41

nathalie
een beetje raad ivm zelf maken van de uitnodigingen
heey iedereen ,   na lang beraad ben ik van plan om mijn uitnodigingen zelf te maken.Morgen ga ik eens naar de ava kijken wat voor papier enzo ze hebben . Maar nu wil ik er mijn twintig maanden oude zoontje bij betrekken bij het maken d...
Uitnodigingen Reacties: 12 27-9-2010 20:06:17

Sharon
Ideeën uitnodigingen
Hallo allemaal,   Ik ben bezig met het maken van onze uitnodigingen, maar het blijkt moeilijker dan verwacht. Ik zou het fijn vinden om enkele ideetjes op te doen... Wie heeft er allemaal zelfgemaakte uitnodigingen? Willen jullie deze graag de...
Uitnodigingen Reacties: 6 27-9-2010 14:59:22

Laurie
Uitnodigingen bestellen via Vistaprint
Hallo iedereen!   Ik was op internet eens aan het rondkijken naar alle mogelijke soorten van uitnodigingen. Nu kwam ik op de website "Vistaprint" terecht. Ik heb daar naar eigen smaak een super mooi kaartje kunnen samen stellen. Ik versc...
Uitnodigingen Reacties: 9 22-9-2010 23:00:33

Sharon
Programma zelf maken uitnodigingen
Hallo allemaal,   Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. Weten jullie in welk programma we dit best maken? Zodat dit naar een drukker kan worden gestuurd?   Dankjewel Groetjes Sharon
Uitnodigingen Reacties: 8 18-9-2010 15:44:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info