Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katrien
intrede
Hallo,Wie van jullie nemen er nog twee intredenummers?Korten jullie deze wat in of laten jullie ze voluit spelen (duurt het dan niet allemaal te lang?)Groetjesps eerst de suite of eerst de bruidegom of kan je kiezen?
Andere Reacties: 3 21-8-2009 16:41:12

Katrien
herdenking moeder
HalloDik drie jaar geleden verongelukte mijn moeder in het verkeer.Ik weet dat ik op de dag dat ik trouw al mss soms wat moeilijk zal hebben dus wil ik liever niet in de misviering zelf een moment dat we voor haar iets doen (als tekst voorlezen of zo...
Andere Reacties: 7 21-8-2009 15:56:09

tania
filmen
hallowe trouwen op 19 juli (wet geetbets kerk: sint truiden) en zouden graag deze mooie dag willen vastleggen op dvd.weet er iemand die dat budgetvriendelijke doet.het mag ook iemand zijn die dat voor zijn hobby doet.rond hoeveel liggen de prijzen e...
Andere Reacties: 3 21-8-2009 15:43:04

Katrien
@patricia: videograaf
wij trouwen 27 februari in Laakdal (bij Geel)Groetjes!
Andere Reacties: 1 21-8-2009 15:41:43

silke
@ daisy die trouwt op 25/09/2009
Hoi Daisyin een ander bericht had jij gemeld dat je een videograaf gevonden hebt die filmt van 10u tot 1u voor 400 €. Mag ik de gegevens hebben van die persoon aub? ik zoek ook nog steeds een betaalbare videograaf. mijn email is silkedewanckele...
Andere Reacties: 8 21-8-2009 12:44:57

annen mark
Huwelijkscontract of niet
Ik ben enorm aan het twijfelen voor een huwelijkscontract (scheiding van goederen ) of wettelijk stelsel. Ik ben wel zelfstandige in bijberoep, maar met geen risico (ik heb geen vaste kosten of leveranciers). Mochten we uit elkaar gaan (wat niet de b...
Andere Reacties: 12 21-8-2009 11:00:21

Brigitte
Live bandje
Dag iedereen,Ik ben nog maar een weekje verloofd, maar ben op zoek naar een klein bandje dat live zou kunnen spelen op onze receptie. Ik denk hierbij vooral aan muziek van Dire Straits, Leonard Cohen, etc. Beetje tempo dus, maar iets dat toch ook in ...
Andere Reacties: 1 21-8-2009 9:25:12

Eva
50 dagen
Goh,ik kan het nauwelijks geloven dat we nog maar aan 50 dagen zitten vandaag! Echt, die vliegen voorbij.Godzijdank is zowat alles al beslist bij ons en grotendeels geregeld en gedaan, dat we niet teveel zenuwen moeten hebben maar als die laatste 50 ...
Andere Reacties: 10 21-8-2009 8:36:41

kitty
pfff nog 8 maand te gaan
hoiik trouw 17 april 2010 en met de grote dingen die al zo goed als geregeld zijn lijkt het nog zo oneindig ver af!!zijn er nog mensen die hier enorm last van hebben :)
Andere Reacties: 11 20-8-2009 21:48:40

ANNELIES
kleedje
Hallo,Zijn er onder jullie die hun kleedje bij Issa Moda in Hasselt gekocht hebben?Wat zijn jullie ervaringen?Ik zou er graag eens gaan zien aangezien ze er de merken hebben die ik het mooiste vind.Alvast bedankt!groetjes
Andere Reacties: 3 20-8-2009 19:48:43

Kristelle
Feestzaal
HalloIk ben op zoek naar een feestzaal in Vlaams brabant, maar liefst niet de kanten van Brussel.Liefst niet te duur, zou graag een zaal willen vinden die werkt met 'drank a volonté'Alle suggesties zijn welkom!!
Andere Reacties: 15 20-8-2009 19:47:57

stephanie
Uitwisseling Daemshof
Hoi,Zijn er bruidjes die hun huwelijksfeest doen of deden in het Daemshof in Noorderwijck en eventueel ideeën en ervaringen willen uitdelen via mail?Dan denk ik bv. aan keuze menu,...Tot gauw!wijtrouwenin2010@live.be
Andere Reacties: 10 20-8-2009 16:06:26

Katrien
mini juplier-tafelindeling
Hallo,Voor de tafelverdeling kiezen mijn vriend en ik "dingen over de bouw", aangezien we zelf een huis zijn aan het bouwen. We willen dit graag in potjes (zoals lege potjes van filmdrolletjes)steken. VB stukje isolatie in potje en op de ta...
Andere Reacties: 1 20-8-2009 13:30:32

Katrien
videograaf
Hallo,Mijn vriend en ik twijfelen nog of we onze mooie dag op film gaan laten vastleggen. Eigenlijk willen we dit wel ,maar we willen er niet echt veel geld aan geven. Nu heb ik een vriend die dat wel wat kan, maar ik heb ook graag dat hij gewoon in ...
Andere Reacties: 10 20-8-2009 13:26:28

Sabrina
Barbeque Verpoorten
Hoi, Heeft er iemand ervaring met Kwaliteitsslager Verpoorten in Koersel/Paal? Wij zouden hem graag de BBQ laten verzorgen op ons huwelijksfeest?Groetjes Sabrina
Andere Reacties: 2 20-8-2009 11:48:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...