Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

sarah
wanneer schoenen kiezen?
Hallo iedereen, ik heb al een tijdje mijn droomjurk - sinds november om precies te zijn - en begin zo stilletjes aan uit te zien naar de accessoires. Tijdens het kiezen van mijn jurk hadden ze tegen mij gezegd dat ik het beste in het voorjaar terug ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-3-2011 6:59:19

Vanessa
Schoenen Zoersel
Hallo,   Ik ben op zoek naar schoenen en er is mij verteld dat er in Zoersel een grote winkel zou zijn met van allerlei soorten schoenen.  Ik vind echter niet direct iets op internet.  Kan er mij iemand meer info geven?   Alva...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-3-2011 19:12:38

Melodie
schoenen - punt of ronde tip?
Een gekke vraag, maar hebben jullie een puntschoen of schoen met ronde tip?  Ik heb er met een punt gekocht maar heb de indruk dat dit uit de mode is en ik er nadien niet veel meer aan ga hebben. De verkoopster van mijn trouwkleedje raadde dit ...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 9-3-2011 16:01:54

Miet
schoenen gezocht
Dag allemaal   Ik heb vandaag bij Van Loock héél mooie schoenen zien staan. Ze waren van het merk Luca Renzi; witte schoenen met een klein hakje en een bloem vooraan. Supermooi maar helaas, niet meer in mijn maat (41,5)... Heeft iemand...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 8-3-2011 22:50:44

Mireille
welke juwelen
Hallo   Ik geraak er helemaal niet uit welke juwelen te dragen bij mijn kleed. De verkoopter zei dat ik best niets aan mijn hals kon dragen. Het is een jurk van Linea R met haltertop waarop bloemen staan. Het zou dan te druk worden. Verder zei z...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 8-3-2011 22:04:19

Charlotte
Bontjasje
Dag bruidjes,   Ik trouw dit jaar in december en zou dus graag een bontjasje of bolero hebben om over mijn kleed te dragen. Nu heb ik toevallig al eens in een fotoboek bij een fotograaf een bruidje gezien die zo'n prachtig bontjasje had. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 8-3-2011 19:02:51

Celesta
Mijn schoenen!
Hoi bruidjes,   Ik wou even mijn schoenen met jullie delen! Ze zijn vandaag toegekomen en zitten fantastisch en zijn zoooooo mooi!   Zwarte enkelbotjes met een niet te hoog hakje, de zijkanten in doorschijnende kant... I love them!!! &...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-3-2011 14:20:03

vanessa
trouwringen
  wij hebben nog 179 dagen op de teller, dus nog even graag had ik nu al wat willen kijken voor trouwringen, maar wat kost dat geld zeg, ik vraag mij af is dit overal zo duur of weet er iemand waar de prijzen nog schappelijk zijn liefst regio ov...
Kledij - Accessoires Reacties: 18 7-3-2011 9:50:57

katrien
ringen
Hallo, weet er iemand een site waar je de juiste goudprijzen van de dag kan vinden? Blijkbaar kan je aan de hand van de goudprijs zien hoe duur de ringen uitvallen. Wie kan er mij daarmee helpen? grtjs
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-3-2011 21:32:06

Els
schoenen
Dag dames,   Ik heb een praktisch vraagje ivm de bruidsschoenen! Mijn aanstaande is een pak groter dan ik (hij 1m96 en ik 1m67) dus wil ik graag schoenen met een hoge hak (kwestie van het verschil toch een beetje te overbruggen) Nu is het zo d...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 6-3-2011 12:02:26

elke
stola
Indien iemand nog op zoek is naar een stola, ik heb er hier een niet gebruikte ivoorkleurige te koop! groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 9 5-3-2011 13:09:24

Ellen
Antwerpen: ontwerpers trouwringen?
Dag bruidjes en bruidegoms   Wij zouden volgende week eens naar enkele ontwerpers van trouwringen willen gaan. Wellicht gaan we naar Antwerpen, omdat die stad daar toch gekend voor is... Kunnen jullie ontwerpers aanraden?   Groetjes El...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-3-2011 17:17:31

claes
sun tanning spray
 beste weet er iemand waar ik een sun tanning spray kan laten doen in de buurt van hasselt.   heeft er iemand ervaring mee?   Mvg Martine
Kledij - Accessoires Reacties: 2 4-3-2011 16:31:23

evy
tips juwelen-kousen-lingerie
het kleed is er, de schoenen zijn er, bh is er... (mss nie goe, twijfel heel erg)   maar nu eh... de kleine dingen:   - nylon kousen --> de meeste zijn strak vanbove, welke maat ook waardoor je een bandje bij je buik krijgt, en ben...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 4-3-2011 14:21:01

Valérie
Broches in vorm van bloem
Hallo! Ik ben op zoek naar oude broches in de vorm van een bloem? Weet iemand waar ik goedkope kan vinden? Heeft er iemand eentje liggen die hij/zij niet meer gebruikt? Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-3-2011 20:04:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...