Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Alexandra
DJ Watts Productions
Hoi allemaal,Ik heb de vraag hier al eens gesteld, maar heeft iemand van jullie ervaring met deze DJ? Ze werken samen met onze zaal en zouden over 3 DJ's beschikken die daar draaien (DJ Phil Watts, ene Steve aka DJ Destin en de 3e ben ik vergeten) en...
Andere Reacties: 0 20-8-2009 10:58:50

Laurence
babbelbox
Hallo,wij trouwen op 26/09 en zijn nog op zoek naar een babbelbox.Tips?
Andere Reacties: 1 20-8-2009 10:47:20

Joke
Goede fotografie tegen scherpe prijs gezocht regio Gent
Dag allemaal,onze trouw is voorzien voor 14 mei 2010 en we zijn dringend op zoek naar een goede fotograaf regio Gent. Zowel positieve als negatieve commentaar welkom!GroetjesJoke
Andere Reacties: 9 20-8-2009 9:48:38

nele
is dit een goed idee als dagplanning?
Hallo,Wij trouwen volgend jaar op 17 juli 2010.Maar nu vroeg ik me af hoe ik het beste mijn dagplanning opstel.Om 12.00 is de wettelijke trouw. Erna wil ik met de dichte familie lunchen daarna de fotos en in de feestzaal is onze alternatieve viering ...
Andere Reacties: 3 20-8-2009 8:41:52

linda
bedankt cadeau mannelijke getuigen
Hallo allemaal!Binnen een goede week is het voor mij zover, trouwen! Nu heb ik echter nog 1 groot probleem, ik weet echt geen cadeau te geven aan mijn toekomstige zijn getuigen? Voor de dames hebben we een kaars met bedankt op, maar vond dat voor een...
Andere Reacties: 2 20-8-2009 1:07:46

karen
ervaring klooster
Hallo,Heeft iemand van jullie ervaring met het sint jansklooster in Zelem.We zijn er vandaag geweest en het zag me er leuk uit.
Andere Reacties: 3 19-8-2009 23:22:44

Katrien
kousen
zin er bruidjes die in de winter trouwen met kort kleed en zonder kousen???Ik zou dit willen maar ben er wat onzeker over.Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 1 19-8-2009 17:31:48

Katrien
kapper/kapster
Hallo,Ik zoek een kapper of kapster regio Wommelgem (Antwerpen). Ikzelf woon in Laakdal maar blijf de avond voor de trouw slapen bij mijn vader in Wommelgem dus heb daar geen kapper.....Zijn er nog die er het op wagen om hun make up zelf te doen?Groe...
Andere Reacties: 1 19-8-2009 17:28:24

Stephanie
Porsche huren
Wij zijn op zoek om een Porsche te huren (geen oldtimer) maar als we deze zouden moeten huren via "Porscheverhuur" is dit al héél duur en de firma is ver van ons zodat ofwel er nog meer kosten bijkomen ofwel wij na het avondfeest ...
Andere Reacties: 12 19-8-2009 14:59:41

nathalie
pasgeboren baby
HalloIk moet deze week bevallen en binnen drie weken trouwen we. Heeft iemand een idee (buiten een bolderkar) hoe we onze jongste spruit kunnen vervoeren op een ludieke manier bij de wet en op het feest zodat ik niet ganse dag een baby hoef te dragen...
Andere Reacties: 12 19-8-2009 14:59:12

Ann-Sophie
Getuigen
Dag medebruidjes,Een vraagje omtrent de getuigen: nemen jullie dezelfde getuige voor de gemeente als voor de kerk?Groetjes,Ann-Sophie
Andere Reacties: 3 19-8-2009 14:55:10

Saartje
Volgwagens Range Rover Sport
Wij zoeken drie volgwagens Range Rover Sport (wit of zwart - model na 2002).Indien jullie adressen weten, graag reactie.Alvast bedankt.Grt
Andere Reacties: 4 19-8-2009 13:10:11

Alexandra
bandje receptie
Hallo,Ik heb ooit eens op een receptie een bandje gezien wat ik heel leuk vond. Ik heb geen idee hoe ze heten en hoe dat soort bandje heet, maar ik zal het hier proberen beschrijven in de hoop dat iemand herkent wat ik zoek en er de juiste term voor ...
Andere Reacties: 7 19-8-2009 12:55:46

stephanie
Goede ceremoniemeester (+prijs) ANTWERPEN
Hoi bruidjes,Kent er iemand een goede ceremoniemeester die in de provincie Antwerpen komt?Graag ook zijn prijs.Ik wil echt aanbevelingen zelf van de koppels en geen reclame...GroetjesStephanie
Andere Reacties: 2 19-8-2009 11:49:26

Daisy
decoratie
Hey bruidjes, weet er iemand in de provincie antwerpen nog een winkel, buiten ava, waar je decoratie kunt kopen voor een huwelijk? enveloppendoos, balonnen, papieren bloemblaadjes, slingers, ... alles zo wat :-)
Andere Reacties: 4 19-8-2009 10:52:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...