Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

joke
heb jullie steun nodig
 Hallo dames, ik zou jullie willen vragen om mij en onze kindjes te steunen, vorig jaar zijn wij getrouwd en ondertussen is onze 2 de spruit geboren, mijn manneke is nu voor 6 maanden uitgezonden naar Afghanistan, pfff ja niet zo leuk dus met...
Ideeën Reacties: 32 24-8-2012 20:27:53

Ilse
geslaagde filmposters als tafelverdeling
Hallo allemaal Na het faillissement van BC, waarover we nog altijd niet veel duidelijkheid hebben, is er toch nog een lichtpuntje! Voor de tafeltoewijzing willen we filmposters gebruiken en deze bewerken zodat onze gezichten erop staan. Ik mag zegge...
Ideeën Reacties: 9 24-8-2012 18:04:12

hanne
roze ronde placemats
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar lichtroze, ronde placemats. (130-tal) Het zouden deze moeten zijn (van ikea : http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20152714/) maar dan in het lichtroze. Weet iemand waar ik deze kan vinden of hoe ik d...
Ideeën Reacties: 4 24-8-2012 11:33:13

Lynn
Website met leuke bruidsaccessoirs, decoratie etc
Ladies Tijdens mijn zoektocht naar leuke decoratie voor ons huwelijk ben ik op volgende site gestoten: http://www.etsy.com/weddings?ref=fp_ln_new_weddings Ze hebben echt wel super leuke spullen, mijn winkelwagentje is al gevuld ;-) Enjoy,
Ideeën Reacties: 6 23-8-2012 11:25:04

Emily
Idee: Moodboard maken op Pinterest
Dag medebruidjes! Ik wou jullie graag laten weten dat de site pinterest.com iets heel leuk is om een moodboard te maken voor je trouw. Ikzelf heb dat vanaf het begin gedaan en heb er al superveel aan gehad! Via die site kan je met een knop gewoon di...
Ideeën Reacties: 23 23-8-2012 11:21:16

tamara 7/9/2012
nog op dringend op zoek naar enkele spulletjes
ik ben nog op zoek naar een medaillon waar een foto in kan voor aan mijn boeket te hangen en ook nog wensballonnen voor een degelijke prijs kan iemand me helpen?
Ideeën Reacties: 2 23-8-2012 10:51:28

Liesbeth
10-11-2012 Wie nog?
Hoi allemaal, Ik ben opzoek naar bruidjes die ook huwen op 10-11-2012 om dingen te delen en uit te wisselen. Groetjes Liesbeth
Ideeën Reacties: 19 22-8-2012 21:13:55

Koen
Plexi Stolp
Hallo, wij zijn ondertussen bijna 20 dagen getrouwd en zijn nu op zoek naar iemand die een stolp kan maken voor over onze taarttopper. Deze werd door de bruid haar peter gemaakt en die heeft letterlijk weken aan de taart gewerkt. Foto's v...
Ideeën Reacties: 1 22-8-2012 20:14:17

kelly
paarden koets Brugge
heylowah ladys ! Ik ben opzoek naar een grote paarden kar voor me gasten te brengen naar de feestzaal en een Bier kar fiets ook ? iemand dit gezien in de buurt, of ervaring ermee? alvast merci !
Ideeën Reacties: 3 22-8-2012 19:43:21

delle
bedanking
heeft iemand ideetjes voor cadeaus die kunnen gegeven worden aan de getuigen en ouders om hen te bedanken?
Ideeën Reacties: 6 22-8-2012 18:01:13

Nathalie
Zelf avondfeest organiseren
Hey iedereen, Op 18/05/2013 is het onze grote dag en zijn dan ook volop bezig om een scenario uit te werken.  We willen het vrij budgetvriendelijk houden, maar waar we vooral zelf heel veel plezier aan willen beleven. Ons idee was om zelf voor ...
Ideeën Reacties: 18 22-8-2012 7:52:56

Petra
Tafelthema's gezocht
Hallo, eerst gingen wij de tafels thema's geven over bestemmingen van reizen waar wij al geweest zijn, ik heb een tiental tafels, en we gingen foto's doen op de tafel +- 3 per tafel, op de menu's, nu heb ik niet genoeg foto's (heel veel foto's van mi...
Ideeën Reacties: 10 21-8-2012 22:46:54

fleur
stressgevoelig
hoi iedereen Ik vroeg mij soms af of ik de enige ben op de aardbol die bij stress zo snel moet plassen. Zelfs al heb ik niets gedronken, dan nog moet ik gegarandeerd plassen. En zoals iedereen wel weet, is je trouwdag sowieso nogal een stressdag. O...
Ideeën Reacties: 12 21-8-2012 21:05:11

dorien
minicooper/fiat 500/kever/... gezocht regio vlaams-brabant
Hallo, Wij zijn op zoek naar ne oldtimer minicooper, fiat 500, kever of iets dergelijks als vervoer op ons huwelijk. We zoeken dit in de buurt van Leuven, Diest,Tienen,Aarschot... Kan iemand ons helpen? Groetjes Dorien
Ideeën Reacties: 2 21-8-2012 17:43:42

sarah
bericht
haalo, ik heb een berichtje staan in m'n inbox maar ik weet dus niet hoe ik er terug moet geraken.. iemand die het wel weet?
Ideeën Reacties: 3 20-8-2012 19:02:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...