Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Julie
trouwring
Hallo allemaal,   Nog een kort vraagje. :-) Hoe dichter bij de dag hoe meer er in u opkomt. hihi. De trouw ring dragen jullie die nu rechts of links?   Ik dacht de verlovingsring rechts en de trouwring links, maar ik kan ook mis zijn...
Kledij - Accessoires Reacties: 20 3-3-2011 15:43:53

Sylvia
Vraagje over trouwringen
Dag bruidjes,   Ik heb een vraagje in verband met de trouwringen.  Wij zijn al es op internet wat beginnen rondzien wat we graag zien als trouwring.  We zijn niet van plan om er fortuinen aan uit te geven, maar ik had graag es gewete...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-3-2011 14:03:33

Bjoke
Bruidsschoenen Rainbow Club Jessica
  Ben wat aan het zoeken naar bruidsschoenen. Dit hoeven voor mij geen dure bruidsschoenen te zijn, maar na wat "googelen" is mijn oog op volgende schoen gevallen Rainbow Club Jessica. Weet iemand waar ik deze kan vinden? Of heeft iemand deze t...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 2-3-2011 20:19:18

mama
Te hoge hak?
Ik was al even aan het rondneuzen op het net naar schoentjes en heb er heel mooie gezien van Rainbow Couture. Spijtig genoeg wel met een hak van 9cm...Nu ik draag wel graag hoge hakken, maar is dit niet te hoog om confortabel te blijven? Het schoentj...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 2-3-2011 17:19:07

mama
Mening gevraagd
Gisteren heb ik mijn droomjurk gevonden; halflange jurk, mooi getailleerd met een bloem ter hoogte van de taille. Nu heb ik ook leuke schoenen gezien met een strikje aan de punt. Nu vroeg ik mij af of dit te combineren valt: bloem op de jur...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 1-3-2011 20:18:36

ruth
Trouwbruidsschoenen
Hey medebruidjes en bruidegommen, sympathisanten e.a.   Ik ben momenteel actief op zoek naar schoentjes voor onder mn trouwjurk. De zoektocht blijkt niet altijd even gemakkelijk en vaak ook duur (!)...150 euro voor een paar sandaaltjes die je ma...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 1-3-2011 18:21:46

Sabine
lingerie west-vlaanderen
hallo allemaal,   weet er iemand waar ze mooie bruidslingerie hebben ergens west-vlaanderen, liefst regio kortrijk...   groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 7 1-3-2011 11:19:17

ann
trouwringen sofie de nys of pearle d'amour
heeft iemand met de mensen van pearle d'amour gewerkt voor de ringen? in welke prijsklasse vallen deze?of beter vanaf hoeveel? iemand met sofie de nys??ik lees dat zilveren ringen makkelijk vervormen,voor zover ik begrijp werkt zij met zilver?? zi...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 1-3-2011 10:58:57

Leni
Trouwschoenen te koop
Ik verkoop waarschijnlijk mijn trouwschoenen, de hak is toch een beetje te hoog voor mij. De schoenen zijn van rainbow club model Ruby, maat 36,5. Ze zijn te bewonderen op de volgende site: http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/11-rainbow-club/&...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-2-2011 21:22:57

mama
Trouwringen gezocht, Antwerpen
Kent er iemand een goed adresje voor trouwringen in Antwerpen? Wat is een 'normaal' budget voor een koppel trouwringen?    
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-2-2011 15:51:55

mama
Schoenen-Antwerpen
Hey, eindelijk heb ik mijn budgetvriendelijk trouwjurkje gevonden bij Jagre in Antwerpen. Nu was het aanbod van schoenen daar niet echt mijn ding. Waar zou ik nog terecht kunnen voor mooie bruidsschoenen? Mag Antwerpen of Leuven zijn.
Kledij - Accessoires Reacties: 1 28-2-2011 15:49:31

Veronique
diadeem
Hey iedereen   ben hopeloos op zoek naar een diadeem - geen tiara - met steentjes. In Veritas hebben ze dat wel, maar er waren al steentjes uit... Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?   groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-2-2011 12:15:09

Kim
Schoenen niet kunnen ruilen, toch maar nieuwe gekocht ..
Sommigen hadden misschien mijn vorig berichtje gelezen over mijn schoenen: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=304599&subject=Beetje-spijt-van-schoenen   Hierbij het vervolg .. Na wat mailen met Van Loock zeiden ze dat ze een uitzonder...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 27-2-2011 0:58:54

Sofie
Voeten en schoenen! Damn
Aj, heb net mijn trouwschoenen nog eens uit de kast gehaald en wordt er beetje onzeker over. Plots lijkt de maat te klein...volgens mij zijn mijn voeten beetje gezwollen ten opzichte van het aankoopmoment. Heb de verkoopster opgebeld, waar ik trouwen...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 26-2-2011 15:21:43

Claudine
Bruidsjuweel
Prachtige originele halsketting met bijpassend armbandje te koop te Zottegem. Heb het zelf niet gebruikt daar de kleur (beige) niet paste bij mijn jurk (grijs) die ik daarna gekozen had. Geef me jouw gegevens door en ik stuur je een paar foto's
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-2-2011 20:00:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...