Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
...
Volgende
Laatste
Lotte
Baby's van 5 en 6 maanden oud op avondfeest
Hallo medebruidjes, om een lang verhaal heel kort te maken. ik heb in augustus een miskraam gehad en dit nadat we een jaar hebben moeten oefenen. Ondertussen ben ik tweemaal tante geworden en op 6 april zullen die baby's respectievelijk 6 en 5 maand...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
35
31-12-2012 21:46:21
Kathleen
Feestzaal Limburg
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een mooie feestzaal in de omgeving Heusden-Zolder - Hasselt - Zonhoven - Houthalen-Helchteren - Genk. Voorstellen zijn altijd welkom... Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
30-12-2012 12:06:17
Martine
Receptie 150+ personen regio Mechelen-Antwerpen-Kempen
Wij trouwen op dag 1 voor de wet en daarna gaan we uit eten met de directe familie. Dag 2 zoeken we echter - overdag - een receptie te doen voor 150 à 200 personen. We nodigen 230 personen uit, maar ik gok erop dat een deel niet komt. Receptie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
29-12-2012 16:55:21
Nathalie
Feestzaal west-Vlaanderen regio Kortrijk - Roeselare
Hallo, Iemand ervaring met fabriekspand in Roeselare en manorhoeve in Sint Eloois winkel? Wij hebben beide panden bezocht en vinden ze mooi. Nu van manorhoeve moeten we nog infobrochure krijgen ( ze ging dit gisteren of vandaag doormailen maar nog ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
28-12-2012 16:33:28
Sarra
Ervaring Hof Van Aragon pls?!
Komaan bridezilla's, Vraag het rond! Wie heeft er recente ervaringen met Hof Van Aragon? Tot hier toe is dit mijn favoriet maar ik heb wat schrik gekregen door de recencies erover op deze website. Ik wil er zeker van zijn dat we voor een juiste/goed...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
26-12-2012 17:16:11
Kim
Zo moeilijk ...
Hoi bruidjes, We zijn ondertussen al naar heel wat feestzalen gaan kijken. Ik zie het bos door de bomen niet meer. San Marco Village komt er prijs / kwaliteit het beste uit maar daar heb je geen intiem feest. Hof van Aragon lijkt ook heel goed ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
17
26-12-2012 15:54:31
Marjan
Feestzaal gezocht in de buurt van Tessenderlo
Dag, Ik ben nog maar net ten huwelijk gevraagd maar ben toch al wat op zoek naar een feestzaal. Wij willen een gezellig leuk feest geven voor ong 150 personen (max). Ik zou ook graag een ceremonie doen ter plaatse van de feestzaal. En dat dan ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
26-12-2012 14:05:31
Charlotte
Originele zaal gezocht in West-Vlaanderen (Regio Kortrijk - Roeselare)
Ik ben op zoek naar een originele zaal voor onze trouw, (rond 100 - 150 man), zonder traiteur. Iemand ideetjes?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
26-12-2012 13:57:08
azima
Prijs zaal
Hoi Kan iemand mij een prijsschatting zeggen van de zaal art nouveau horta in antwerpen voor 100 tot 150 man? Ik vind het een super mooie zaal en heb echt interesse Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
26-12-2012 12:45:16
lynn
Feestzaal Vlaams Brabant gezocht - SFEER!
Hoi, Mijn vriend en ik gaan trouwen in de herfst en zijn op zoek naar een geschikte feestzaal. Een zaal die veel sfeer uitademt en heel gezellig is (maar toch vrij modern is). Weet iemand van jullie een heel goede zaal zijn? Alvast bedankt!!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
25-12-2012 23:52:33
Sarra
Hof Van Aragon te Lier: iemand recente ervaringen mee?
Dag bridezilla's, Enkele dagen geleden zijn mijn partner en ik naar het Hof Van Aragon in Lier gaan kijken. We waren zeker onder de indruk van de zaal en overwegen ons trouwfeest daar te doen. Toch zie ik hier helaas meer negatieve dan positieve rea...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
23-12-2012 22:31:09
Leen
feestzaal le cirq Hoogstraten
Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met deze zaal? En staat deze los van traiteur? En is deze qua prijs wat te doen of eerder duur? Groetjes!!!!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
22-12-2012 23:49:22
Oliver
Marie-Rose zoekt een nieuwe feestzaal :p
Even gewoon een ludiek berichtje. Marie-Rose en Mathias uit familie moeten op zoek naar een nieuwe feestzaal. Daar de uitbaters gaan scheiden en de zaak sluit. Toch wens ik dit niemand toe. Lijkt me het ergste dat je kan overkomen. Groetjes Olli
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
21-12-2012 20:01:13
Sabrina
Help !!!
Onze feestzaal stopt er mee nu moeten we dus heel snel een nieuwe zoeken, wij gaan / gingen trouwen op 8 juni. Nu is dit allemaal helemaal niet zeker meer. Iemand nog feestzalen in de buurt van Tielt???
Locaties - Feestzaal
Reacties:
14
20-12-2012 11:34:42
Eerste
Vorige
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ludwig Coessens
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info