Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Sofie
leuke uitnodigingen
Hey,   ik ben al volop op zoek naar leuke uitnodigingen voor ons feest. Is het mogelijk om me jullie kaartjes als voorbeeld toe te sturen: sofie.de.bruyn@qualiphar.com.   Alvast bedankt! Sofie  
Uitnodigingen Reacties: 6 24-8-2010 15:36:46

Yenda
Winkel papierwaren, geen AVA
Hoi allemaal,   Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. Voor ons ontwerp hebben we A3 papieren nodig en vierkante enveloppes. Enkel voor het papier zouden we bij AVA bijna 2 euro kwijt zijn.   Kent er iemand, op internet of om...
Uitnodigingen Reacties: 5 24-8-2010 10:09:02

marleen
hoe vermelden dat ze voor die datum moeten antwoorden ?
hey iedereen ,   hoe hebben jullie op de uitnodigingen vermeld dat ze voor die bepaalde datum moesten antwoorden ?? ik breek er men nek al enkele dagen over en vind geen gepast zinnetje   kunnen jullie me helpen ??   groetjes ...
Uitnodigingen Reacties: 11 20-8-2010 16:55:31

ines
mensen geven geen reactie
hallo,   Op 21 juli werden onze uitnodigingen verstuurd. Nu wou mijn vriend dat ze ruim de tijd kregen om te laten weten en besloten 28 augustus te nemen. ik vond dit al heel krap en nu blijk ik gelijk te hebben. We hebben 250 genodigden op o...
Uitnodigingen Reacties: 18 20-8-2010 9:21:31

Maria
kadotip op faire part of op uitnodigingskaartje ?
Hallo, wij zullen faire parts opsturen met datum en plaats van ons huwelijk, en daarin steken wij aparte kaartjes om de mensen uit te nodigen op het eten of op avondfeest. Voor sommigen zal er echter geen kaartje inzitten, dit zijn mensen die wij bel...
Uitnodigingen Reacties: 6 19-8-2010 18:05:17

Kirsten
Ideeën voor uitnodiging
Hallo allemaal,   mijn verloofde en ik zijn van plan onze uitnodigingen zelf te maken. Nu zijn we eigenlijk op zoek naar een paar voorbeeldjes om wat extra ideetjes op te doen. Hebben jullie reeds jullie huwelijksuitnodiging af mag je ze altijd...
Uitnodigingen Reacties: 5 17-8-2010 12:27:33

hilde
Het dilema van de uitnodigingen
Wij trouwen op 10 december  en zijn nu bezig met het opstellen van de gastenlijst.    Met de familie van mijn vriend hebben we veel kontakt, dus vinden we het vrij normaal dat we daarvan alle nonkels en tantes en neven en nichten ui...
Uitnodigingen Reacties: 8 17-8-2010 10:19:58

heidi
hoe vernoemen op uitnodiging
hallo, ik help mijn zus voor het regelen van haar huwelijk, ze geeft gewoon een receptie met hapjes en een dansfeest met dessertbuffet, hoe zouden we dit best formuleren op de uitnodigingen? (zodat de mensen toch weten dat ze best al een hapje geg...
Uitnodigingen Reacties: 4 16-8-2010 12:03:46

Linsay
weinig volk op receptie
hoeveel volk hebben jullie op de receptie..we hebben 70 man uitgenodigd en nu is onze uitnodiging een week weg en de bevestigingen voor receptie komen maar niet, wel voor avondfeest maar voor de receptie hebben er nog maéar 3 bevestigd, de rest ...
Uitnodigingen Reacties: 13 16-8-2010 11:23:55

Kelly
gesheiden ouders
dag trouwertjes, wij zitten met een dilemma, met de vader van mijn vriend hebben wij nu niet zo'n goede band, we gaan wel af en toe, maar dat is meer zoals bij kennissen, zijn moeder en mijn ouders geven ons een mooi financieel steuntje voor het hu...
Uitnodigingen Reacties: 6 15-8-2010 13:08:08

kelly
uitnodigingen
Hier ben ik weer over men uitnodigingen hoor...   Ik vroeg mij af wat jullie doen in verband met neven of nichten die nog thuis wonen.  Je nodigt hun ouders uit , zet je hun dan bij op de enveloppe ?  Ik heb het dan over +18 jarigen.&n...
Uitnodigingen Reacties: 12 11-8-2010 20:41:15

MELANIE
Aanspreektitels en adressen
Hallo iedereen!   Ik heb net gedaan met mijn gastenlijst samen te stellen en zou nu graag een adressenlijst maken. Zou hem graag zo maken dat wanneer de enveloppen daadwerkelijk moeten geschreven worden, wij dit nog enkel maar over te nemen he...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-8-2010 9:40:50

Kelly
Misboekje
Hallo   Ja ik weet het, ik ga er SERIEUS over  maar ons misboekje en uitnodigingen zijn reeds klaar!!! Graag heb ik enkele meningen over teksten, lay-out, ... Heb de lay-out zelf gemaakt (wel gebaseerd op enkele modellen die ik op i...
Uitnodigingen Reacties: 25 11-8-2010 9:23:45

kelly
tekst uitnodiging
Hey lieve bruidjes en gommetjes   ik weet dat het vroeg dag is , maar ik ga in het jaar niet veel tijd hebben door school en werk , dus benut ik mijn zomervakantie tenvolle.  Wij zouden graag onze uitnodigingen via Vistaprint bestellen....
Uitnodigingen Reacties: 9 9-8-2010 16:28:14

Evie
Wat zoude jullie doen?
Afgelopen dinsdag ben ik een bezoekje gaan brengen aan men nicht. Opeens kwam de trouw ter sprake en ze barste volledig in tranen uit. Ik snapte eerst niet waarom maar ze heeft dan gezegd dat ze eigenlijk serieus teleurgesteld was dat ze enkel op het...
Uitnodigingen Reacties: 18 5-8-2010 19:33:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info