Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Faye
trouwen voor de kerk zonder eucharistie
Hallo allemaal Wij trouwen volgende zomer voor de kerk, maar zonder eucharistie. We hadden een zodanig goede klik met de diaken toen hij onze dochter doopte, dat we beslist hebben dat hij onze voorganger moest zijn. Alleen heb ik nog nooit een mis...
Ceremonie Reacties: 4 26-8-2016 14:58:10

Marisella
Exclusieve bruidsjurken!!!
Hi dames,Ik was ongeveer 5 weken geleden opzoek naar een exclusieve bruidsjurk. Nou kwam ik heel vaak dezelfde jurken tegen, zag er bijna geen verschil meer in de jurken! dat vond ik best jammer want het was het allemaal net...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-8-2016 11:29:12

Cathé
Erg tevreden van onze leveranciers
Hallo bruidjes, we zijn al enkele weken getrouwd, de vakantie was heel fijn en we zijn weer terug met beide voetjes op de grond.Het was HEERLIJK!We genieten nog na van onze mooie dag, en dat dankzij het prachtige werk van emofragma. Zij hebben onze f...
Fotografie Reacties: 0 25-8-2016 16:57:26

deborah
Video en verslag van onze bruiloft
Hey lady's. Wij zijn getrouwd op zaterdag 16.07.2016 in het prachtige kasteel Van Hoen te Geetbets. Graag zou ik jullie willen laten mee genieten van onze prachtige video! (link hier onder). Gemaakt door studio wit zwart en mooiste film. Het zijn jon...
Video Reacties: 5 25-8-2016 16:56:33

deborah
Te koop
Hey brides 2 be!! Mijn prachtig huwelijk zit er weer op! Daarom verkoop ik heel wat decoratie spulletjes alsook mijn Pronovias trouwjurk en sluier van Poirtier.Indien interesse mogen jullie mij altijd mailen. schonewilledeborah@hotmail.com Hieronder ...
Voorbereiding Reacties: 1 25-8-2016 16:33:35

Kelly
DJ regio Vlaams-Brabant
Voor ons trouwfeest op 22 december 2017 zijn wij (al! ) op zoek naar een DJ die goede ambiance kan brengen en verschillende muziekstijlen speelt. Ons feest gaat door in de Waerboom. Iemand goede ervaringen met DJ's uit de regio? 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 25-8-2016 13:08:18

Melissa
Alternatieve trouwjurk
Hoi allemaal !Heeft er iemand tips voor een iets wat alternatievere trouwjurk of zelfs een jumpsuit? Ik vind vooral heel erg traditionele en klassieke jurken, maar wij hebben geen traditioneel feest..Alle tips welkom !  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-8-2016 12:43:04

Sophie
Dj gezocht
We zijn al even op zoek naar een DJ maar toch nie zo simpel...ons feestzaal is in Merelbeke. Als ik DJ opzoek is het allemaal tegen 400 a 600€ maar we zouden toch graag ene van 300€(of minder mag ook) vinden met liefst geluid en lichtinstallatie en ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 24-8-2016 21:22:34

Evelien
Te koop; Romantisch trouwkleed met nét dat iets extra
Ben je op zoek naar een trouwkleed met nét dat iets extra?  Het kleed is voorzien van veel tule, vooraan kort en achteraan voorzien van een sleep waardoor je een zeker rock&roll/sex & the city-gehalte creëert. Het kleed maakt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-8-2016 16:30:02

Tina
Gezocht visagiste/kapper regio Baal (Tremelo)
Ik ben op zoek naar een goede visagiste die alsook mijn haren kan doen bij mij thuis. Wij trouwen op vrijdag 21 juli 2017.
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 24-8-2016 13:27:24

Evelien
rentapriest of niet
Dag allemaal Ik zit met een dilemma. Mijn ouders en ikzelf willen graag een kerkelijk huwelijk ingeschreven in een parochie met heilig sacrament. Bij rentapriest blijkt van inschrijven in een parochie geen sprake omdat het huwelijk niet in een paroch...
Ceremonie Reacties: 2 24-8-2016 11:30:54

Ine
Openingsdans gezocht
Dag Iedereen,  Wij zijn op zoek naar een openingsdans ... Onze eerste voorkeur ging uit naar The Story van Brandi Carlile. Maar aangezien mijn zus deze al gebruikt heeft, zoeken we een nieuwe. We willen niet de traditionele liedjes !  Alle...
Openingsdans Reacties: 8 24-8-2016 10:52:13

Robin
huwelijksreis
Iemand droombestemmingen voor een fantastische huwelijksreis?We krijgen van onze ouders een mooi budget om eens echt te genieten.Fijn cadeautje maar nu dus kiezen!We willen rust, mooie natuur, luxe, lekker eten, en toch ook wel wat mogelijkheden om t...
Huwelijksreis Reacties: 4 23-8-2016 23:59:15

Jolanda
Bruidsparen gezocht voor gratis fotoreportage in 2016
Beste bruidsparen, Mijn (foto)studiegenoot en ik zijn bezig met het opzetten van een bedrijf, waarin we ons als duo aanbieden als bruidsfotograaf. Zij is vooral documentair fotograaf, ik vooral portretfotograaf. Ten behoeve van ons portfolio zijn w...
Fotografie Reacties: 0 23-8-2016 16:29:24

Sander
Retro locatie
Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar naar een niet al te chique locatie, met een "retro-feel", eventueel met de nodige natuurelementen. Wij zouden hier aansluitend onze viering, receptie en avondfeest willen houden. Idealiter zou de viering zowel z...
Locatie Reacties: 0 23-8-2016 9:58:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...