Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

de
hoeveel getuigen
Hallo,Weet er iemand hoeveel getuigen er wettelijk (geen kerkelijk huwelijk) worden toegestaan per persoon is dit 1 of mogen er dat ook 2 zijn?Bedankt!
Andere Reacties: 1 19-8-2009 8:53:59

Marijke
Diana David
Hey iedereen,is er iemand onder jullie die kleedjes gaan passen is bij Diana David in Meise? Hebben jullie er ook iets gevonden en gekocht?Ik mag morgen voor de allereerste keer trouwkleedjes passen. Ik kijk er naar uit!Spannend hè...Liefs, Mar...
Andere Reacties: 5 18-8-2009 22:48:13

vanessa
wat te doen tussen gemeentehuis en trouwfeest?
hoi medebruiden, we gaan op een zaterdag trouwen in leuven en we hebben gezien dat je enkel tussen 11u en 13u op het gemeentehuis kan trouwen, terwijl het feest pas 's avonds doorgaat. wat kunnen we doen in de tussentijd, rekening houdend dat de rela...
Andere Reacties: 9 18-8-2009 21:34:19

vanessa
wat t
Andere Reacties: 0 18-8-2009 21:28:09

vanessa
wat t
Andere Reacties: 0 18-8-2009 21:28:08

Katrien
bedankingssetje
HoiWij zouden graag een bedankingsmandje met allerlei verwennerijen afgeven aan onze ouders en getuigen. We hebben al een Bongobon als hoofdcadeau(beetje afgezaagd maar ik weet dat ze er blij mee zullen zijn), een fles champagne en een bedankingsboek...
Andere Reacties: 1 18-8-2009 20:24:09

Astrid
traiteur west-vlaanderen
Hallo iedereen,Weet iemand een betaalbare traiteur in West-vlaanderen. We hebben ons oog laten vallen op het fabriekspand en zijn nu op zoek naar een traiteur die betaalbaar is omdat de zaal zo prachtig is.Wie kan mij helpen ???bedanktgroetjesAstrid
Andere Reacties: 7 18-8-2009 18:42:26

Imke
tip fotograaf
Hey bruidjes,Ik wil via deze weg nog eens onze fotograaf promoten. We hebben deze dame leren kennen via een van de aanbevelingen van deze site en hebben er geen moment spijt gehad. Ze heeft een hele dag (zo vroeg tot zo laat je wil) spontane foto's g...
Andere Reacties: 5 18-8-2009 17:48:25

lesley
test bedankingen
Ondertussen zijn we al 59 dagen gehuwd!We zijn bezig met de bedankingskaartjes op te maken, wie kan mij helpen aan een mooie korte tekst?Bedankt!
Andere Reacties: 3 18-8-2009 12:58:49

Daisy
bruidsjurk
Even met gelukzalig momentje wegtypen :-)Mijn kleed is binnen en mag 28/08 gaan passen!!! Jippiejee!!! Ik kijk er naar uit en ben tegelijkertijd heel zenuwachtig :-)Dit zijn zo van die momenten die zoooooo zalig zijn aan het plannen van je huwelijk!
Andere Reacties: 2 18-8-2009 10:43:20

inge
Getuigen!!
Hoi, ik heb een kleine vraag.Volgende maand is ons huwelijk. Mijn zus is dan pas 15. Toch wil ik haar graag als getuige in de kerk, maar eigenlijk vinden wij het ook belangrijk dat dat iemand is die ons kent als koppel en ook door de jaren leren kenn...
Andere Reacties: 4 18-8-2009 10:42:27

Sofie
Prijs cadeau kindjes a/d kerk
Hoi iedereen,Ik ben voor de kindjes aan de kerk ideetjes aan het opdoen voor het cadeautje dat wordt gegeven.Ik kom op € 1 per "cadeautje".Is dit gangbaar, duur, goedkoop ?En nog iets : hoeveel kinderen tellen jullie ?Bvb nicht die we...
Andere Reacties: 2 18-8-2009 10:22:12

Nele
te koop: haarspeldjes (curli's)
Curli's voor in het haar te koop, zelf aangekocht voor huwelijk in juni dus 1x gedragen. Het zijn witte bloemetjes met blaadjes van stof, enkele fijne veertjes en een Swarovskisteentje als hartje. Nieuwprijs 57 euro voor 6 stuks, nu te koop voor 30,-...
Andere Reacties: 3 18-8-2009 10:08:52

Daisy
cadeau getuigen en ouders
Hey iedereen, wij gaan de ouders achteraf een mooie foto van ons op canvasdoek geven en voor de getuigen willen we achteraf met allemaal samen een etentje doen, een gezellig avondje en nababbel.Heeft er iemand een idee om hier toch iets voor te doen,...
Andere Reacties: 1 18-8-2009 9:46:05

Kathleen
geen ceremoniemeester: goed idee?
hallo,Ik begin steeds meer en meer te denken om geen ceremoniemeester te nemen. Wie heeft dit zonder gedaan en wat zijn jullie ervaringen?liefs, kathleen
Andere Reacties: 14 18-8-2009 9:22:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...