Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Lies
Ter Leepe of Den Otter
Wij trouwen in 2014 en zijn nu alle mogelijke zaaltjes gaan bekijken.  Daaruit sprongen voor ons uit Ter Leepe en Den Otter.  Ervaringen?  Zelf hebben we al een trouw gedaan in Den Otter, die we zeer goed vonden, maar omdat we langs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 19-12-2012 20:26:42

Sarra
Update feestzaal Paroza Berchem
Dag bridezilla's, Vorige week postte ik hier iets over zaal Paroza in Berchem omdat ik dus niet goed wist wat doen. De eigenaar was al een keer niet komen opdagen op een afspraak en hij is al een maand telaat met het doorsturen van het contract waar...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 19-12-2012 15:49:18

Sylvia
prijzen feestzaal
Hallo allemaal, Vraagje: welke prijzen handteren jullie voor jullie feest? de prijzen bij betaling van het voorschot dat soms meer dan een jaar is geleden of de prijzen van vandaag? groetjes Sylvia
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-12-2012 14:52:45

Sjoera
Decoratie Hof Van Aragon
Hallo iedereen, Ik heb hier al erg veel dingen gelezen over het Hof Van Aragon maar nog niet echt iets over de decoratie. Ons huwelijk gaat daar namelijk volgend jaar door en er werd ons gevraagd of we zelf de decoratie zouden regelen of dat we de d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-12-2012 16:09:23

Ine
Iemand ervaring met de Maekelhoeve?
Hoi Allemaal! We zijn een tijdje geleden naar het Daemshof in Noorderwijk gaan kijken en waren er toch wel heel tevreden over! Maar vrezen een beetje dat de zaal net te klein gaat worden met ons aantal genodigden... We zijn gisteren naar de Maekelh...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-12-2012 10:55:54

Laura
Prijs drankforfait
Dag bruidjes, Ik heb n vraagje mbt de drankenforfait voor het avondfeest. We zijn ondertussen al naar n paar zalen gaan kijken, we zijn op zoek naar iets 'minder traditioneel' (hoewel ik daar niet echt op sta). Nu blijken er toch grote verschillen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 17-12-2012 19:09:36

Inge
feestzaal regio londerzeel-asse - wintertrouw
Hallo bruidjes to be Wij zijn op zoek naar een feestzaal regio londerzeel-asse (tot mechelen/affligem/ternat), waar we binnen ons feest kunnen geven en eventueel ook de viering. TUin is niet noodzakelijk, maar de zaal moet zeker ruim genoeg zijn, om...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-12-2012 14:32:29

Kelly
British Bilzen... Afschuwelijk!
Hallo allemaal, Ikzelf ben ondertussen al een tijdje getrouwd en heb hier op het forum veel leuke ideetjes opgedaan. Daarom wil ik even mijn verhaal kwijt om jullie te waarschuwen.We hadden in feestzaal British in Bilzen gereserveerd om deel te nem...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-12-2012 21:17:19

Ne
Aulnenhof
Hoi allemaal,  we bezochten het Aulnenhof (Walshoutem) en zijn bijna overtuigd om ons trouwfeest hier te doen. Wie heeft er al (goede) ervaringen? Zijn er misschien ook mensen met foto`s van hun (of anderen hun) feest daar zodat ik een ideetje...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-12-2012 20:59:00

stefanie
Trouwlocatie
Ik zoek nog een betaalbare en romantische locatie voor mijn huwelijksfeest. Dit liefst in de regio rond knesselare, Maar het mag ook niet al te ver van brugge zijn aangezien vele van mijn gasten uit brugge moeten komen.  Ik dacht aan de zandberg...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-12-2012 17:26:44

Luana
ieman
ervaring met feestzaal Dennenhof te bokrijk?????
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-12-2012 9:51:44

Sarra
Parochiezaal Paroza Berchem
Hallo, Wie heeft er al ervaring met Günther Van Den Heuvel, de uitbater van Paroza van Berchem?  Eind oktober zijn mijn verloofde en ik erlangs gegaan om ons contract verder te bespreken. Binnen de 4 weken zou hij het contract opsturen en ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-12-2012 22:56:56

Karin
feestzaal hof ten damme in kallo
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met hof ten damme en weten jullie welke prijsklasse zij hanteren? Bedankt voor jullie reacties groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-12-2012 21:38:58

Mieke
beetje aan het stressen ;-(((
Hey bruidjes, Ik krijg het ondertussen een beetje op de heupen met onze feestzaal. Dat het feest 100% in orde zal zijn en het eten super lekker is, daar twijfel ik niet aan. Heb al heel veel goede reacties gehoord dus daar kan ik van op mijn 2 oren s...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 13-12-2012 21:27:03

Michel
Zaal of betaalbare locatie voor feest en ceremonie regio Tessenderlo
Wij gaan trouwen op 14/08/2013 en zijn op zoek naar een zaal die we zelf kunnen aankleden met tuin voor de ceremonie of een betaalbare feestzaal waar dit mogelijk is zodat we onder de middag eerst met 20 man kunnen tafelen met achteraf in de late nam...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-12-2012 13:53:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info