Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Sofie
originele uitnodigingen
Hey! Ik ben al een tijdje op zoek op het internet naar originele uitnodingingen zoals bv.filmticket,kaartje met letterkoekjes,...er is echter weinig te vinden dat ik echt leuk vind. Wat hadden jullie als niet-standaard uitnodiging en is het mogelijk...
Uitnodigingen Reacties: 5 4-8-2010 13:02:25

Sarah
Wat met... de buren??
Hoi iedereen,   Vroeg me af hoe de meesten het doen met de buren. Ik heb degene die we al wat langer kennen en waarmee we wel een goede band hebben uitgenodigd voor de receptie. Nu zijn we 2 maanden geleden verhuist (wel in dezelfde straat blijv...
Uitnodigingen Reacties: 5 1-8-2010 21:49:22

Heleen
wat staat hier?! dialect
we zijn inmiddels getrouwd, het was echt een superdag die eindigde met een romantische dans in de stortregen.   We zijn alle kaartjes nu regelmatig nog aan het doorlezen erg leuk, nu hebben we een kaartje ontvangen met de tekst.   profi...
Uitnodigingen Reacties: 16 29-7-2010 14:38:00

Desmet
Uitnodiging deken?
Hoi allemaal Mijn toekomstige vraagt zich af of je de deken die die je huwelijksviering heeft gedaan ook uitnodigd naar de receptie uit beleefdheid? Doen jullie dit of hoeft dit eerder niet?   Groetjes!
Uitnodigingen Reacties: 6 29-7-2010 12:15:18

Els
Uitnodiging met kindjes erbij
In september gaan we met de fotograaf als eens wat foto's nemen samen met onze kindjes om die dan als uitnodiging te verwerken.  Aangezien we elkaar reeds kennen van op de schoolbanken in het middelbaar (jaja, volgend jaar trouwen we én zij...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-7-2010 22:54:28

Sofie
Avondfeest duidelijk genoeg als omschrijving?
Hallo bruidjes,   Mijn ouders hebben ons laten weten dat ze een deel van ons feest willen betalen. Wij hadden namelijk eerst gedacht aan een hapjes- en dessertenbuffet, maar met een groter budget voorhanden zijn we aan het denken om toch een din...
Uitnodigingen Reacties: 10 27-7-2010 15:59:00

Nathalie
originele uitnodigingen
Hallo beste bruidjes,   Onze grote dag is niet meer veraf: 07/08/2010.  Het wordt spannend!! Ik heb hier al gezien dat er veel op zoek zijn naar originele uitnodigingen.   Die van ons vind ik eerlijk gezegd wel tof!! Ik heb flesse...
Uitnodigingen Reacties: 2 27-7-2010 0:35:56

Carmen
uitnodigingen ontvangen!
hoi iedereen,   We hebben net onze uitnodigingen ontvangen en kunnen dus beginnen schrijven of beter ik kan beginnen schrijven :-)   Nu hebben helemaal niet zo'n tradioneel feest. Zo trouwen wij op woe 20/10/2010 en geven een drink voo...
Uitnodigingen Reacties: 5 26-7-2010 11:21:04

Geert
Tekst uitnodiging receptie en aansluitend feest
We hebben een aankondiging voor ons huwelijk. Graag hadden we een voorbeeld van teksten om uitnodigingen te maken enerzijds voor de receptie en anderzijds voor de receptie met aansluitend een feest.    
Uitnodigingen Reacties: 2 25-7-2010 17:52:59

Tamara
wie uit te nodigen?
Hey,   we zitten met een dilemma... Met nog minder dan 4 maanden op de teller zijn we nog steeds aan het twijfelen wie we gaan uitnodigen. Het probleem is: we kennen heel veel mensen. We gingen ons eerst houden bij de mensen waar we vandaag de d...
Uitnodigingen Reacties: 4 25-7-2010 12:23:36

Els
Aantal personen
Omdat ik zelf nog heel hard twijfel en nieuwschierig ben naar wat anderen doen vraag ik me af: "Hoe veel personen nodigen jullie uit op jullie trouwfeest?" Waar trekken jullie de lijn van wie wel/niet mag komen? Wij hebben nl. grote families maar ...
Uitnodigingen Reacties: 17 22-7-2010 22:28:21

valerie
help ! ik kan het uitgieren van de stress!
het begon allemaal vandaag perfect, had een afspraak bij visagie en proefkapsel. dit alles is echt super verlopen. ik heb echt het perfecte kapsel gevonden en de make-up na enig zoekwerk past er ook zeer goed bij. tot dus zeer tevreden en happy! het...
Uitnodigingen Reacties: 5 22-7-2010 22:07:02

Charlotte
Hulp bij uitnodigingen: gemeentehuis of niet, vertalen of niet, ...
Hey iedereen,   Ik ben bezig met onze uitnodigingen. Ik heb nog wel even tijd. Maar elke keer dat ik er aan begin denk ik dat...op een bepaald moment ga ik toch geen tijd meer hebben. Ik zit nog met enkele vraagjes:   1) Wie wordt er n...
Uitnodigingen Reacties: 6 19-7-2010 14:59:53

Anika
voorbeeld boeken 'uitnodigingen' drukker
Hey beste mede-trouwers Het volgend puntje op onze agenda is het beginnen kijken naar uitnodigingen en ideetjes opdoen. We vroegen ons dan ook het volgende af: kan je in de drukker voorbeeld boeken gaan halen? Ik weet dat mijn tante dit deed voor de ...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-7-2010 11:46:54

Riet
Kleine frustratie ivm bevestiging uitnodigingen
Hallo mede-bruidjes en gommetjes! Wij trouwen op zaterdag 4 sept. 2010... Onze uitnodigingen zijn al een tijdje de deur uit, maar we hebben nog maar weinig bevestigingen gekregen. Ze hebben wel nog tijd tot 7 aug., maar als ik een uitnodiging ontv...
Uitnodigingen Reacties: 9 16-7-2010 14:10:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info