Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Carolina
VW BUSJES gezocht!!!!!
Hallo iedereen,  Wie kan mij hier uit de nood helpen? Ik ben op zoek naar 3 vw busjes in de regio Brugge op 09-2015. Ikzelf heb al contact gehad met www.busje.be, maar die hebben niets meer vrij. Er zou zouden in totaal 22 mensen mee kunnen r...
Voorbereiding Reacties: 13 10-3-2014 15:57:33

Annelies
spray tanning omgeving Heist op den Berg
Goedemiddag allemaal, Ik zou graag een mooi kleurtje hebben met onze trouw en zonnebanken duurt veel te lang bij mij, daarom had ik gedacht aan spray tanning. Ik zoek regio Heist op den Berg. Kunnen jullie me helpen? Bedankt, Annelies
Voorbereiding Reacties: 1 10-3-2014 13:52:12

Melissa
Gezocht: bolderkar
Hoi hoi iedereen! Ik ben op zoek naar een niet al te grote bolderkar, waar we de snoepjes voor na de kerk en dergelijke in kunnen vervoeren.  Ons oudste bruidskindje zou dit dan trekken en overal mee naartoe nemen.  Maar heeft er iemand ee...
Voorbereiding Reacties: 3 10-3-2014 13:38:01

joyce
traiteur
Hallo iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een traiteur voor ons huwelijk! (16/08/14) Iemand goede suggesties?? Iemand ervaring met fooding catering?? x
Voorbereiding Reacties: 4 10-3-2014 13:36:08

joyce
ceremoniemeester gezocht
Iemand die een goede ceremoniemeester kan aanraden?
Voorbereiding Reacties: 2 9-3-2014 21:49:25

Lieve
Hoeveel geven jullie uit aan kleedjes voor bruidsmeisjes? Waar vonden jullie ze?
Ik ben al gaan kijken in online winkels zoals humpiedump en suitsyouwell.  Het meeste vind ik niet mooi en ouderwets en als er dan al iets leuk tussen zit, dan zitten de maten er niet meer allemaal bij en ik heb 4 bruidsmeisjes te kleden., dus ...
Voorbereiding Reacties: 9 9-3-2014 21:28:25

Natalie
Eindelijk getuige durven vragen
Jullie zullen denken , eindelijk je getuige durven vragen . Hoe kan zoiets. Ja het zou zeer emotioneel zijn en dat heb ik maar uitgesteld en uitgesteld , ook was ik bang om een negatief antwoord te horen. Maar vandaag had ik al men moed bijeen geraap...
Voorbereiding Reacties: 4 9-3-2014 20:48:28

kelly
to do lijstje
 met nog 54 dagen op de teller begint het echt wel te korten ik weet zelfs niet meer wat ik nog allemaal moet doen. dj komt dinsdag om te bespreken , 15 maart victoria avond zodat ik mijn juwelen kan kiezen ,  6 april komt de fotograaf , 1...
Voorbereiding Reacties: 0 8-3-2014 15:59:43

sandrine
na 8 maanden voorbeireiding,mijn eerste huwelijksdroom
hoi dames, ik heb hier al eens eerder gelezen dat sommigen onder jullie wel eens droomt over haar huwelijk,soms met noch kop noch staart,soms met een rare einde,soms met een hele chaos,soms net zoals je je had gewild. wel voor het eerst na al die ti...
Voorbereiding Reacties: 4 8-3-2014 11:00:52

Annelies
trouwkleed is binnen
Jippie! Net mailtje gekregen van de winkel dat mijn trouwkleed binnen is. Er staat in dat ik moet bellen om een afspraak voor de pas moet maken en dat ga ik dinsdag direct doen (maandag is hun sluitingsdag). Spannend... De uitnodigingen hebben we si...
Voorbereiding Reacties: 5 7-3-2014 22:02:00

Lieve
Voorzien jullie reserveschoenen voor de dag van de bruiloft?
In geval dat de voetjes pijn doen of te vermoeid zijn?En wat nemen jullie dan?  Zit er veel hakhoogteverschil op?Zelf heb ik nogal hoge hakken genomen; ik denk iets van 7,5 cm of hoger, ik weet het niet meer.  Ik ben nochtan...
Voorbereiding Reacties: 13 7-3-2014 17:54:00

Lies
Onverwachtte bruiloft
Dag allemaal, vrij onverwacht ga ik dit jaar met mijn liefje trouwen. We hebben net samen een woning gekocht en na een bezoekje aan de notaris blijkt dat trouwen voor ons gewoon de veiligste oplossing is (het is een lang verhaal om he...
Voorbereiding Reacties: 9 7-3-2014 15:30:16

evy
Zwaar teleurgesteld en hou het soms kan lopen...
Mijn schoonvader dreigt ermee om niet meer naar onze trouw te komen en om geen getuige meer te zijn. Dit doordat een zeer goed bevriend koppel van hem niet naar de diner mag komen. We hebben besloten om de diner in kleine familiale kring te doen. Hij...
Voorbereiding Reacties: 10 6-3-2014 22:42:36

Caroline
99
Dag medebruidjes en gommetjes, Wij zijn vandaag onder de 100 dagen gegaan. Wat is de tijd gevlogen. Wij zijn van 2-10-2012 verloofd en nu is het al 6-3-2014. Nog wel wat te doen maar toch al rustig aan het aftellen. Alles op zijn tijd zeker e. Lief...
Voorbereiding Reacties: 2 6-3-2014 22:10:21

sandrine
JIPPIE,NOG 1 WEEKJE!!
hello everybody wat spannend zeg,ik zie hier 7 dagen en 13 uren op mijn klokje. de vent is er ook alle dagen mee bezig nu hihi. ik heb van die momenten dat ik dan tegen mezelf zeg,sandirne,je word dus echt een getrouwde vrouw hee dan droom ik weer ...
Voorbereiding Reacties: 6 6-3-2014 11:07:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...