Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sander
Retro locatie
Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar naar een niet al te chique locatie, met een "retro-feel", eventueel met de nodige natuurelementen. Wij zouden hier aansluitend onze viering, receptie en avondfeest willen houden.  Idealiter zou de viering zo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-8-2016 9:56:11

Kim
Tiendschuur Herkenrode of Hof te Rhode in Diest
Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 zalen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-8-2016 0:18:48

Ineke
Budgetvriendelijke feestzaal Limburg
Hallo,  Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor ongeveer 220 man.  Liefst in mooie groene omgeving, mogelijkheid tot eigen catering en in de buurt van Hasselt, Diepenbeek, Genk,... 
Locatie Reacties: 2 22-8-2016 23:03:35

Sofie
kasteel van saffelaere
Hallo bruidjes! Wij twijfelen sterk om het kasteel van saffelaere te kiezen. Kunnen jullie jullie ervaringen delen? Graag hoir ik hoe jullie ervaringen zijn met het eten daar? Vonden jullie gasten de zaal gezellig? Want wij twijfelen een beetje o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-8-2016 22:18:54

Elisa
Fotograaf Kris van Exel
Wij zijn getrouwd op 30/07/2016 en waren na lang zoeken terecht gekomen bij Kris Van Exel. Werkelijk een TOP-fotograaf die onze dag prachtig op beeld gelegd heeft. Het was een plezier om hem erbij te hebben. En blijkbaar zijn we niet alleen met die ...
Fotografie Reacties: 1 22-8-2016 20:40:40

peggy
trouwringen regio limburg
hallo iedereen, het wordt stilletjes tijd voor ons om voor trouwringen te gaan kijken, alleen we weten niet waar...verlovingsring komt van bij heleven in tongeren maar ik zag daar niet direct mijn smaak qua trouwringen (vriend heeft verlovingsring ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 22-8-2016 14:21:40

tinne
verslagje huwelijk
Hey iedereen Onze dag is nu al 2 weken voorbij. Wat een prachtige dag :) !!! De week van ons huwelijk was het echt rotslecht weer, regen, regen en nog eens regen... Maar zaterdag 6-8 is die week de enigste dag geweest waarop de zon scheen en geen d...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 22-8-2016 10:59:02

sofe
Huwelijksgelofte
Hoi bruidjes, Ik ben volop bezig met mijn huwelijksgelofte te schrijven voor tijdens onze ceremonie. Ik had er één geschreven maar nu ik ze terug lees, vind ik ze niet meer goed. Ik wil het mooi en romantisch maar niet te ze...
Ceremonie Reacties: 3 22-8-2016 9:31:32

Sabrina
op zoek naar fotograaf die mee naar Spanje kan
Op 23 september 2017 geven wij ons ja woord in Spanje. Nu zijn we nog op zoek naar een spontane fotograaf die met ons mee zou willen vliegen en ter plaatse de foto's (eventueel video) wil maken. Wij betalen alles van logement, eten, et...
Fotografie Reacties: 27 22-8-2016 2:54:56

Tinneke
familieruzie
beste medebruiden er moet me effe iets van het hart ik en mijn verloofde zouden gaan trouwen op 17 11 17 volgend jaar dus nu mijn schoonbroer en zus gaan ook volgend jaar trouwen in juli nu verlangen zij van ons dat wij onze datum verleggen naar 201...
Voorbereiding Reacties: 20 21-8-2016 21:26:47

Marijke
ervaringen Jagré
Hallo iedereen  Ik heb op dit forum zoveel goeds gelezen over de winkel Jagré. Aan mijn kleed wil ik ook niet te veel geld besteden. Nu wilde ik even polsen naar ervaringen bij mensen die er onlangs nog zijn geweest. Hoeveel koste je kleed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 21-8-2016 21:11:58

Kelly
Domaine de Jaurieu
Dag allemaal, Wie heeft er ervaring met 'Domaine de Jaurieu'? Is er iemand ook al blijven slapen? Vielen de kamers en het ontbijt mee? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-8-2016 19:02:52

tatiana
Hopelijk... Ooit...voor ik oud ben...
hallo, vier jaar geleden melde ik me hier aan vol goede moed Helemaal in de wolken want op 12/6/12 zou het onze grote dag zijn.... Het zou natuurlijk mijn leven niet zijn, dat hier een stokje werd voorgestoken... Mijn hubby to be kreeg een zwaar a...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 21-8-2016 16:12:02

Vansteenbrugge
Trouw & Trends Oostende / Zulte / Arc-Wattripont
Net als de voorbije jaren vinden er dit najaar opnieuw enkele edities van Trouw & Trends plaats... Bezoek ons op...Trouw & Trends Oostende zondag 2 oktober 2016 - 11u - 18u Trouw & Trends Zulte donderdag 10 november 2016 - 19u - 22u...
Voorbereiding Reacties: 0 21-8-2016 15:30:29

Rina
Budgetvriendelijke schuur Oost-Vlaanderen of Vlaams-Brabant?
Hallo We zouden graag een landelijke & romantische 'barn wedding' in een oude schuur (zelf) organiseren. Weet er iemand zo'n schuur zijn in de regio Oost-Vlaanderen of Vlaams-Brabant? Alvast bedankt, Sarina
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-8-2016 11:08:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...