Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Kelly
Iemand ervaring met een trouwfeest in IP Lounge Aalst
Wij gaan volgend jaar in oktober trouwen en zijn op zoek naar een leuke locatie omgeving Aalst. 
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-12-2012 20:54:34

Michèle
Zelf zaal versieren met themakleur turquoise - wit
Hoi bruidjes, wie. Van jullie vertrekt ook met een lege zaal? Hoe decoreren jullie? Wij wouden vooral turquoise en wit gebruiken... Heeft misschien iemand fotos van hun decortie? Bedankt :)
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 11-12-2012 19:08:58

els
Hoeveel euro tellen jullie per persoon aan eten en drinken op jullie feest
Wij zijn alle budgetten aan het overlopen en stellen vast dat wij voor ons feest op 8 juni 2013 aan 63€ p.p zitten zonder de frisdranken.  In deze prijs zit dan wel de wijn, cava en koffie. Hoeveel euro's trekken jullie uit p.p. ongeveer?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 32 11-12-2012 14:28:36

Ine
Iemand ervaring met Daemshof?
Dag allemaal! Zoals de titel het al zegt zijn we benieuwd of er mensen zijn die al in het Daemshof geweest zijn. Alle ervaringen zijn welkom! Groetjes, Ine
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 10-12-2012 10:52:55

Liesbeth
iemand ervaring met Verbeke Foundation??
Ik heb dinsdag een afspraak om naar de evenementenserre in Verbeke Foundation te gaan kijken... Een grote serre in het midden van een kunstenpark...iemand ervaring mee? Vraag me vooral af hoe de catering is, want ze werken met hun eigen keukenteam......
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-12-2012 17:44:32

Aurore
Hof t'en as melsbroek
Dag, Iemand een ervaring met hof t'en as (melsbroek) Dank u
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-12-2012 16:52:56

anouk
La Ferme Du Puits De Sainte Renelde
We trouwen in zaal 'la ferme du puits de sainte renelde' in Sainte (tubize) op 2min van Halle. Ik vind niets terug op de site qua ervaringen. Iemand ervaring met hun ? Groetjes ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-12-2012 16:27:28

Elise
Ervaringen Maelstede (Kuurne) en Ten Boogaerde (Kortemark)?
Hallo allemaal, Na het bezoeken van een heel aantal zalen zijn wij aan het twijfelen geslagen tussen 2 trouwzalen, namelijk Maelstede in Kuurne en Ten Boogaerde in Kortemark. Zijn er mensen die reeds ervaringen hebben met deze 2 zalen? Alvast bedan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-12-2012 11:14:56

Laura
Gezocht: geen traditionele feestzaal
Dag iedereen! Wij gaan trouwen in oktober volgend jaar, en we zijn momenteel op zoek naar een geschikte locatie voor het feest. Alhoewel ik op zich niets heb tegen de traditionele feestzalen, of zalen waar quasi alleen maar huwelijken doorgaan, zoud...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 6-12-2012 10:43:18

Jill
Loods, fabriekspand of hangar gezocht regio Leuven!
Hallo iedereen, Wij zijn sinds september verloofd en dus ben ik volop begonnen met opzoekingen :) We willen graag een speciale locatie en geen gewone feestzaal, bv. een loods, oude fabriek of hangar in de regio Leuven / Vlaams Brabant. Iemand van ju...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-12-2012 16:38:17

Carolien
Twee recepties na elkaar
Hallo iedereen! Wij geven een ceremonie in de feestzaal en zitten met een probleem voor de receptie. Onze ceremonie zou om 16u zijn tot 17u. Daarna begint de receptie voor degenen die niet op het feest uitgenodigd zijn (+degenen die wel blijven op he...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 1-12-2012 13:02:30

Jolien
Hoeve Renwa te Heers
Hallo, Iemand ervaring met Hoeve Renwa te Heers? We hebben een voorlopige optie omdat het me echt wel aanspreekt. Maar ik ben er zelf nooit naar een feest geweest. Vandaar mij vraag. Liefst ook reacties van koppels die er zelf hun feest hebben gege...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-11-2012 16:15:00

Liesbeth
Huyze de Baere, iemand ervaring mee?
Dag allemaal! Na lang zoeken hebben we onze locatie gevonden: Huyze de Baere in Maldegem. Ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met die zaal, zowel als gast als bruidskoppel zelf... Wat zijn de minpuntjes, wat zijn de pluspunten? Alvast bedankt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-11-2012 15:01:04

Karen
Troubles #frustratie#
Heeft even een frustratie, ik had eindelijk de zaal gekozen omdat een paar punten de doorslag hadden gegeven, wij hebben de eigenaar daarna gecontacteerd en gezegd dat wij onze optie willen bevestigen en onze feest daar laten doorgaan. Nu ging hij a...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-11-2012 9:15:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info