Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

caroline
99 dagen
aiaia , heb ik nu toch geen valpartij gemaakt met mijn fiets , resultaat een geschaafd voorhoofd, een bovenlip die serieus gescheurd is een kap in me neus en 2 blauwe ogen rond om rond , arnicazalf aangesmeerd op de blauwe plekken , de fucidine zalf...
Voorbereiding Reacties: 11 6-3-2014 9:56:17

lien
Nog 8dagen, 14u en 15min
Hallo, De stress begint hier volop te komen. Er moet nog zoveel gebeuren en ik weet niet wanneer ik dat allemaal moet doen. We moeten nog verhuizen! Das het grootste probleem, na mijn werk zijn we daar mee bezig elke avond.dus ik heb geen tijd om v...
Voorbereiding Reacties: 9 6-3-2014 9:43:40

Britt
Vervoer regio Mol
Hallo Wij trouwen op zaterdag 19 juli 2014 en zijn nog op zoek naar vervoer. Wij zouden graag een oldtimer huren ofwel een (oude) bus voor zo'n 22 personen. Wie kan ons hierbij helpen?  Alvast bedankt! Vriendelijke groeten Britt
Voorbereiding Reacties: 1 6-3-2014 7:44:44

Lies
gastenboek - hulp gevraagd
Beste medebruidjes en -gommetjes, Ik heb jullie hulp nodig. Ik wil graag mijn gastenboek zelf maken via fotoservice van colruyt (of iets gelijkaardig) maar het lukt me niet. Ik heb een aantal vragen die ik in het boekje wil zetten waar de gasten da...
Voorbereiding Reacties: 5 5-3-2014 23:36:40

bieke
pen voor gastenboek
hey ik heb een prachtig gastenboek gevonden! nu nog de pen... Wie weet waar ik leuke en mooie pennen kan vinden voor in het boek te schrijven, liefst zilver of goud... ik had ergens een link gezien met veren, maar ik ind die niet meer terug... typis...
Voorbereiding Reacties: 5 5-3-2014 17:47:28

bieke
pen voor gastenboek
hey ik heb een prachtig gastenboek gevonden! nu nog de pen... Wie weet waar ik leuke en mooie pennen kan vinden voor in het boek te schrijven, liefst zilver of goud... ik had ergens een link gezien met veren, maar ik ind die niet meer terug... typis...
Voorbereiding Reacties: 1 5-3-2014 17:47:26

aline
I LOVE IT
Zijn er nog bruidjes die zoooo genieten van het plannen van de trouw?Ik heb al veel geregeld en nog veel meer plannen ik kan bijna niet wachten!De tofste zaken die al geregeld zijn:- mijn trouwkleed uiteraard (was eerst van plan online een...
Voorbereiding Reacties: 9 5-3-2014 17:06:16

veronique
Openingsdans
Hey medebruidjes, Groot dilemma hier... Een openingsdans zoeken is toch niet zo simpel :) een liedje van ons eigen hebben wij eigenlijk niet echt. Kanshebbers: Beetje verliefd - André Hazes I want to know what love is - foreigner First tim...
Voorbereiding Reacties: 3 5-3-2014 11:22:37

Mrs to be
wanneer tafelschikking beginnen?
Hallo allemaal Wanneer kan je beginnen met tafelschikking? Wij trouwen 28 juni en zouden nu op 16 maart samenkomen met onze oudes om dit als eens te bekijken. Maar ik heb de indruk dat zij het te vroeg vinden, maar je kan toch moeilijk pas in gang s...
Voorbereiding Reacties: 9 5-3-2014 10:46:14

kathleen
jammer
Na een mail dat we een andere kerk moesten kiezen omdat de onze gerenoveerd zou worden langs binnen. Kregen we vandaag telefoon van de gemeente of we al wisten welke trouwzaal we wilden.  We wilden graag het huis van de stad. Nu is daar ketnetra...
Voorbereiding Reacties: 0 4-3-2014 21:24:31

kelly
paarse tafelloper
ben op zoek naar een papieren tafelloper in paars of lila, iemand die weet waar ik die kan vinden?? bij ava zijn er geen paarse :(
Voorbereiding Reacties: 3 4-3-2014 21:14:31

wendy
DIY corsage
Hallo bruidjes, Effe eenvraagje , wat vinden jullie het mooiste Voor corsage , De key to my heart of het bloemetje , Het is alle 2 een DIY knutseltje:-) Als het alle 2 niet mooi is ook eerlijk zeggen hè :-) Groetjes [IMG]http://i1317.phot...
Voorbereiding Reacties: 12 4-3-2014 19:09:37

kathleen
Traiteur Desanghere Veldegem
Hallo, wij overwegen om een wokbuffet te voorzien door traiteur Desanghere uit Veldegem. Nu heb ik beetje schrik omdat ik niemand ken die al ervaring heeft gehad met hen. Wie kan mij helpen?! Of andere traiteur aanraden, budget is wel niet heel hoog...
Voorbereiding Reacties: 1 4-3-2014 17:27:06

kelly
belegde sandwiches
ik zou voor de  gasten van het avondfeest belegde sandwiches willen voorzien, maar zou het mogelijk zijn om ze de avond voordien te belegen met salades? de dag zelf gaat het mij alvast niet lukken ;) 
Voorbereiding Reacties: 5 4-3-2014 16:00:33

Ilvy
Hulp nodig, dessertenbuffet ......
Hoi iedereen, Misschien kan hier iemand ons helpen. Wij hadden gedacht om 's middags in onze feestzaal een broodjesmaaltijd te voorzien voor onze naaste familie (ongeveer een 30 personen)  Voor de mensen 's avonds is er een friet-, pasta- en pi...
Voorbereiding Reacties: 5 4-3-2014 14:22:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...