Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kathleen
getuigen: orignele manier?
Dag iedereen,Ik ben op zoek naar een originele manier om aan de broer en zussen te vragen of ze getuige willen zijn.Heeft er iemand van jullie originele tips?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 17-8-2009 11:18:06

Delphine
Suitewagens
Hallo medebruidjesIk ben op zoek naar VW kever cabrio's voor de suite.Ik heb al overal gezocht en kan maar geen vinden.Kunnen jullie mij helpen of kennen jullie iemand die er eentje heeft?alvast bedankt! x
Andere Reacties: 9 17-8-2009 10:32:35

vanessa
binnenlocatie omgeving ieper en roeselare
hallowij zijn nog steeds op zoek naar een binnenlocatie voor onze huwelijkreportage omgeving ieper en roeselare. ja want metons belgisch weet je natuurlijk nooit en het is toch al oktober he. tips voor buitenlocaties zijn ook erg welkomalvast bedankt
Andere Reacties: 2 17-8-2009 8:40:17

nele
budgetvriendelijke trouwschoenen
hallo,Weten jullie waar je mooie en budgetvriendelijke bruidschoenen kan vinden.Alvast bedankt,Nele
Andere Reacties: 4 17-8-2009 8:36:39

Tessa
Iedereen vindt onze uitnodigingen super!! Oef...
Hallo,Vrijdag zijn we begonnen met onze uitnodigingen persoonlijk rond te brengen...1. Omdat ze niet in de brievenbus passen2. Zo komen we ook nog eens bij iedereen Het is zo super om de mensen hun reactie te zien...'Zo origineel', 'zo goed gevonden'...
Andere Reacties: 2 17-8-2009 8:12:44

yjhgjgh
Iemand ervaring met Kasteel D'Hulaeghe in Deinze
Hallo,We zoeken een zaal in buurt van Gent voor een trouwfeest. Toevallig kwamen we terecht in Kasteel D'Hulaeghe in Deinze. Heeft iemand ervaring met deze zaal sinds deze van eigenaar veranderd is?
Andere Reacties: 1 16-8-2009 21:39:48

karen
limousine 10 pers.
Wij trouwen op 11/06/2010 en zijn al aan het zoeken voor vervoer. Wij zouden heel graag in een limousine zitten met de ouders en de getuigen, met 10 personen dus. Maar de meeste limousines zijn maar voor 8 personen. Kent er hier iemand een bedrijf di...
Andere Reacties: 2 16-8-2009 21:35:08

Hase
Geen tafelschikking of officiële begroeting: alternatieven?
Ons trouwfeest wordt nogal ingewikkeld (allebei gescheiden ouders die liever niets meer met elkaar te maken hebben) en daarom willen wij geen tafelschikking doen. Het is de bedoeling dat er wel zitplaats is voor iedereen, maar dat iedereen gewoon vri...
Andere Reacties: 5 16-8-2009 17:36:54

cindy
hoe overleden vader herdenken
Wij trouwen op 19/06/2010, mijn vader is enkele maanden geleden gestorven, nu zou ik graag hebben dat er op onze dag toch ook een beetje aan hem gedacht wordt, we trouwen enkel voor de wet, hebben jullie ideetjes ???Ik had al gedacht om tijdens de ee...
Andere Reacties: 6 16-8-2009 16:42:01

vanessa
huwelijkskaars
hallo,voor ons huwelijk zijn wij nog op zoek naar een huwelijkskaars, kent er iemand winkels waar ze deze verkopen in west en oost vlaanderen. rond welke prijzen varieren de meeste kaarsen en hoelang moet je ongeveer wachten als je een kaars bestelt...
Andere Reacties: 4 16-8-2009 16:08:35

shana
trouwkleed
Hey Iedereen,Ben gisteren voor de 1x naar een trouwkleed gaan kijken, in C'est Moi in nederland, het ligt in wernhout (bij Breda), was voor mij een 36 min rijden.Op de site stond jurken maximaal 550 euro en max 750euro.Nu ja, ging er binnen, ze vroeg...
Andere Reacties: 6 16-8-2009 12:25:37

Melissa
Stoelhoezen met armleuning
Hey mensen,Weet er iemand van jullie soms waar je stoelhoezen kan kopen voor stoelen met armleuning voor een degelijke prijs?Heb al gekeken bij Ziri waar ze ze verhuren voor 1,50 euro per stoel... Het enige probleem is dat ze dat alleen kunnen doen b...
Andere Reacties: 1 16-8-2009 9:28:28

Lies
zwanger en trouwen
Zijn er die ervaring hebben met zwanger zijn en trouwen??? Voor de wet allemaal ok, maar bedoel kerk ... Je gaat kijken voor een kleed, maar tegen dat je trouwt is je buik wel al gegroeid ..... Zit wat verveeld ermee... Willen heel graag het kindje, ...
Andere Reacties: 9 16-8-2009 9:06:16

Caroline
Maxim's Aarschot
Hallo allemaal.Gisteren hoorde ik op een huwelijk van vrienden iets vreemds: blijkbaar moet je betalen om jurken te passen bij Maxim's in Aarschot... Per jurk zouden ze 12,5€ aanrekenen voor de schoonmaakkosten? Weet iemand of dit echt waar is?...
Andere Reacties: 7 15-8-2009 21:52:34

Lindsey
Foto's van onze dag
Hoi bruidjes,Iets sneller dan verwacht! Enkele foto's van onze dag!http://www.facebook.com/album.php?aid=30426&id=1013829981&l=f3b372677bGroetjes, Lindsey & Bjorn!
Andere Reacties: 6 15-8-2009 19:11:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...