Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Ina
*
Hallo allemaal,, ik heb een vraagje, hoeveel op voorhand moet  ge gaan kijken voor een trouwkleed?? En heeft er iemand leuke ideetjes voor bedankjes aan de mensen te geven? Bedankt allemaal !
Ideeën Reacties: 11 8-8-2012 11:43:36

Valérie
huwelijksideeen
Hey, Heeft er iemand voorbeelden van een feestreglement, een tekst voor bij de wegwerpcamera's en een tekst voor bij het gastenboek. Zou graag wat inspiratie opdoen? Alvast bedankt om jullie ideeen te delen. Valérie en Stijn
Ideeën Reacties: 12 8-8-2012 11:09:03

Ellen
Ballonnen
Hallo bruidjes! Graag had ik ballonnen opgelaten na de burgerlijke dienst. Heeft er nog een bruidje dit gedaan en hoe heb je dit praktisch geregeld? Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 5 8-8-2012 6:22:07

Ellen
Vervoer
Aaaaah! Kan niet kiezen. Koets of sportwagen! Mijn eerste gedachte was een koets, maar na veel speurwerk is een sportwagen ook wel tof! Een koets vind ik wel romantisch en heb altijd al eens willen inzitten. Maar sportwagen is wel leuker voor op de...
Ideeën Reacties: 7 8-8-2012 6:20:13

Tiffany
Animatie op het feest
  Hoi bruidjes, Graag had ik wat ideëen opgedaan voor animatie op het feest zelf... Zoals met de kousenband, of schoenen wisselen en dan vragen stellen,... Iemand toffe ideëen?
Ideeën Reacties: 0 7-8-2012 14:18:21

Tiffany
Bloemen
Hoi bruidjes, Graag had ik wat ideëen opgedaan voor animatie op het feest zelf... Zoals met de kousenband, of schoenen wisselen en dan vragen stellen,... Iemand toffe ideëen?
Ideeën Reacties: 0 7-8-2012 13:58:52

Ruth
Thema kruiden
Hallo, wij spelen met het idee om onze tafels naar kruiden te vernoemen (oregano, basilicum, tijm,...). Zo had ik gedacht om iedereen die aan tafel zit ofwel als ze toekomen een takje van het bewuste kruid (uit eigen tuin :o) ) te geven en hen zo hu...
Ideeën Reacties: 2 6-8-2012 18:28:23

Sandra
Dansvloersticker en enveloppendoos - Tutje en Kiki
Hallo allemaal, Na een bewogen vrijgezelleweekend, toch een lichtpuntje :-)! Vandaag de enveloppendoos en dansvloersticker gaan afhalen (via http://www.tutje-en-kiki.com/). Ziet er geweldig uit!! Nog beter dan gehoopt! Het is echt en hele mooie doos...
Ideeën Reacties: 12 6-8-2012 18:16:58

rennée
DANSVLOERSTICKER ???
heeft iemand ervaringen met dansvloerstickers? ik zag dit op de site van de enveloppendozen http://www.tutje-en-kiki.com/c-1623703/dansvloerstickers/ ik denk dat het wel mooie foto's zou opleveren.. intussen ook al ideetjes opgedaan voor de ui...
Ideeën Reacties: 3 6-8-2012 17:20:12

pieter
gezocht: bioscooptickets
hey iedereen, zou heel graag het thema film willen gebruiken, om zo de mensen aan de juiste tafel te brengen. wie kan mij helpen? vind dit een heel orrigineel idee. groetjes pieter.
Ideeën Reacties: 5 5-8-2012 21:30:22

tanja
Dagje mee kijken
Hallo allemaal, Wij zijn net verloofd en we zijn erg aan het fantaseren over hoe we alles willen gaan doen en waar natuurlijk. Nou vroegen we ons af of we misschien een dagje of een deel van de dag mee mogen om te kijken hoe jullie het doen? Wij wo...
Ideeën Reacties: 4 5-8-2012 12:02:39

sarah
trouw van nicht
Hey bruidjes, Ik ben gisteren naar de trouw van mij nicht geweest. Daar heb ik veel inspiratie opgedaan en ook een aantal dingen die ik zeker niet wil. Vanmorgen dan weer verder ideeën gekregen en moeten opstaan om ze op te schrijven. Wat zeker...
Ideeën Reacties: 12 5-8-2012 10:51:09

rogue
Eco trouwfeest
Hey Iedereen, Heeft iemand ervaring met een eco-trouwfeest? Wij doen ons feest in een oud fort en dat zou wel zeer toepasselijk zijn ;-) xxx
Ideeën Reacties: 0 5-8-2012 9:01:16

robine
leuke tafelnamen
Met nog 26 dagen op de teller ben ik er nog steeds op zoek naar leuke tafelnamen en hoe ik die moet uitwerken. wij hebben al gehoord van "Liefde is..." maar dat gebruikt al bijna iedereen. verder kan ik niet direct iets bedenken wat wij gemeen hebbe...
Ideeën Reacties: 11 4-8-2012 11:02:50

Anke
Spulletjes te koop (rode loper, kousenband, kleed, ....)
Beste bruidjes, Aangezien onze grote dag voorbij is, hierbij enkele spulletjes die weg doen: - bloem/roos met speld http://nl.kapaza.be/vi/66421249.htm?ca=11_s - 2 kousenbanden   http://nl.kapaza.be/vi/66421244.htm?ca=11_s - witte balonne...
Ideeën Reacties: 6 4-8-2012 9:41:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...