Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Silke
Bruidskleed Mode Show Geraardsbergen aan 500,- euro
Zaterdag mijn bruidsjurk gevonden bij Mode Show in Geraardsbergen. Momenteel is er een stockverkoop met alle kleedjes aan 500,- euro. Het mijne is een Linea Raffaelli, maar ze hebben nog veel andere gekende merken. Echt een koopje. Ook mijn accessoir...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 17-8-2016 17:19:09

stefanie
Sierspelden
Is er nog iemand op zoek naar Sierspelden voor in het haar ?
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 17-8-2016 15:39:24

stefanie
De mooiste dag van ons leven
Liefste bruidjes , 13 augustus was de prachtigste dag van ons leven ! Het was compleet zoals we ons voorgesteld hadden ! Graag licht ik jullie ons dagje even toe 😊 Ik moet toegeven de week voor ons huwelijk was ik super nerveus en was er weinig m...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 17-8-2016 15:38:19

Silke
Schuur/hoeve regio West-Vlaanderen
Voor ons trouwfeest in 2017 (datum afhankelijk van de locatie) zijn we op zoek naar een leuke locatie. het gaat om 80 genodigden. We zouden heel graag trouwen in een oude hoeve of schuur (oude muren, authentieke balken...). Belangrijk is ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-8-2016 13:54:41

Elke
RAINBOW CLUB Bruidsschoenen TE KOOP / NIET GEDRAGEN
Ik verkoop mijn bruidsschoenen van Rainbow Club model Florrie maat 40. Deze zijn niet gedragen geweest aangezien ik 2 paar gekocht heb in bruidswinkel nl. bovenstaand model en model Penny dat ik op mijn huwelijksdag heb gedragen. Ben in bezit van o...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 17-8-2016 12:58:29

Kim
Help mij alstjeblieft met afstuderen!
Hoi allemaal,Zouden jullie mij willen helpen met afstuderen?! Vul de enquête in en maak ook nog eens kans op een waardebon t.w.v. €50. De enquête gaat over huwelijken bij Kasteel de Haar. Wie weet breng ik jullie ook n...
Locatie Reacties: 0 17-8-2016 10:54:17

Ornella
Traiteur / catering met all-in formule (receptie,dinner,bediening,linnen,...) regio Brugge
 Goeiemorgen lieve bruidjesWij zijn op zoek naar een cateraar / traiteur rond Brugge die met een all-in formule werkt, bijvoorbeeld zoals Traiteur Geers (http://www.traiteurgeers.be/pages/sub/3/6/All_inn_formules.html).We hebben nog geen co...
Locatie Reacties: 0 17-8-2016 7:35:26

Jessica
huwelijksfotograaf als cadeau voor schoonbroer :D
Hoi iedereen, mijn schoonbroer zet op 10 juni 2017 de grote stap.  Mijn man en zijn zus willen graag de fotograaf cadeau doen aan hen.  Nu aangezien mijn schoonzus net gebouwd heeft en wij volle bak aan het verbouwen zijn, moeten we financ...
Fotografie Reacties: 14 16-8-2016 13:46:37

Julie
Ouders en getuigen
Hallo allemaal, Wij zijn nog reeds opzoek naar een leuk kado voor aan aan onze ouders en getuigen tegeven als dank. Weten jullie leuke ideetjes? Groetjes Julie
Ideeën Reacties: 3 15-8-2016 22:04:23

Willy
NIEUW - NIEUW - NIEUW
Graag laat ik weten dat onze laatste nieuwe aanwinst er eindelijk is. " Maserati Quattroporte" Benieuwd? Klik op ons profielicoon daar kan je al enkele foto's bekijken Mvg, Chantal
Voorbereiding Reacties: 0 15-8-2016 19:00:01

Wendy
Fotobooth
Lieve mensen, Wij zoeken nog een betaalbare fotobooth voor 10 september dit jaar:) Regio Mechelen Duffel, Groetjes Wendy Tel: 0499157578
Fotografie Reacties: 3 15-8-2016 17:57:50

Anneleen
Gezocht: locatie vrijzinnige ceremonie regio Schoten
Voor onze trouw in mei zijn we op zoek naar een locatie voor onze ceremonie regio Schoten. Hebben jullie ideeën? Alvast bedankt!
Locaties - Viering Reacties: 0 15-8-2016 17:31:03

Claudia
Te koop: 2 nieuwe Poirier sluiers met kant
Ik wil graag iemand anders blj maken met de sluier(s) die ik zelf niet gedragen heb op mijn trouwdag (het werd te veel met de grote haarspeld die ik ook graag in wilde). Officieel is het 1 dubbele sluier, maar omdat ik niet wist welke ik wilde gebrui...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 15-8-2016 14:21:03

sofe
Kissing bells
Op ons huwelijk gaan we onze gasten als bedankje een 'Kissing Bell' geven. We zullen de belletjes al aan het begin van het feest geven, voor de ceremonie. De bedoeling is dat iedereen met het belletje rinkelt alvorens wij onze hu...
Voorbereiding Reacties: 0 14-8-2016 22:35:57

Wesley
Getuigen vragen
Hoi iedereen Weet iemand een leuk idee om de getuigen te vragen?   Alle tips zijn welkom
Voorbereiding Reacties: 7 14-8-2016 9:42:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...