Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

KARIN
kost drukker
Ik ben al eens gaan bladeren in die dikke boeken met voorbeelden van uitnodigingen, maar nu was mijn vraag of die prijs van €2 zoiets enkel voor de kaart is of dat de drukwerken daar al bij geteld zijn; zo niet wat kosten die drukwerken dan?Dan...
Andere Reacties: 5 15-8-2009 19:10:56

karen
contactgegevens oberact?
Hoi hoi iedereenWij zouden graag iemand of 2 personen laten komen om zo een oberact te laten doen voor een paar uur, maar heeft iemand hier contactgegevens van?Alvast bedankt
Andere Reacties: 2 15-8-2009 18:25:42

Sophie
ringkussens
heeft iemand ervaring met de site ringkussentjes.com?groetjesSophie
Andere Reacties: 0 15-8-2009 18:01:10

ilse
kindjes
Wij hebben al twee kindjes en ik vraag me af waar ik hen moet laten als s'avonds iedereen zich aan het amuseren is op ons feest? Iemand goede en leuke ideeen?
Andere Reacties: 10 15-8-2009 14:29:27

An
Zonder suite... hoe in de kerk?
Mijn ouders zijn gescheiden. Dit ligt heel gevoelig en daarom hebben we beslist om geen suite te doen. De oplossing van de pastoor was: ik en mijn vriend gaan samen de kerk binnen. de familie zit dan al vooraan. Hoe doen jullie dit? Ik vind het dan s...
Andere Reacties: 3 15-8-2009 13:41:48

Ines
kasteel van saffelaere
IS er al iemand die een feest heeft laten doorgaan in het kasteel v saffelaere? Wat waren jullie ervaringen?
Andere Reacties: 5 15-8-2009 13:29:26

Danitsia
Zijn er nog bruidjes die willen afvallen voor hun grote dag?Wat doen jullie?Sporten ,lijnen...
Hey,Ik vroeg me af of er hier nog bruidjes zijn die graag nog willen afvallen voor hun trouw,zoja wat doen jullie?Ikzelf wil graag 5 kg kwijt ,Ik ga in oktober starten met infraligne.Kheb er vertrouwen in want kheb nog 1 jaar de tijd.Groetjes Danitsi...
Andere Reacties: 15 15-8-2009 10:18:01

Johanna
@Evita live zangeres huwelijksmis
Zeker eens checken http://www.chelsy.be/. Al mijn vriendinnen hebben haar gevraagd en echt wel de prachtig. Op de website kan je foto's terugvinden en ook een stukje muziek beluisteren.veel succes,J
Andere Reacties: 0 15-8-2009 9:27:05

Ines
jullie opinie nodig!
Bij ons is het zo dat de ene kant van de familie een traditioneel feest wil geven met suite in het lang en heren in kostuum en de andere kant van de familie wil dit helemaal niet. Ze zeggen dat allemaal show is en dat dat veel te duur is. Waarschijnl...
Andere Reacties: 12 14-8-2009 22:14:42

jelke
locatie foto's
mijn vriend en ik trouwen volgende zomer en zijn op zoek naar een mooie locatie voor onze foto's. Heeft er iemand een idee in regio Ninove?
Andere Reacties: 0 14-8-2009 20:38:55

jelke
ceremoniewagens
Mijn vriend en ik trouwen op volgende zomer. We hebben voor onszelf al een wagen gevonden (jaguar MKII,donkerkleurig), we zijn wel nog op zoek naar een goedkope oplossing voor volgwagens. We moeten een 10-mensen nog kunnen vervoeren.Heeft iemand soms...
Andere Reacties: 2 14-8-2009 20:36:19

Katrien
witte paraplu's gezocht
HoiWij trouwen over 3 weken en ben op zoek naar 2 witte paraplu's.Ik heb al verschillende plaatsen gezocht (veritas, blokker, hema, makro etc). Nergens te vinden! Wie kan mij helpen (al hoop ik ze natuurlijk niet nodig te hebben)?Ik rij er liefst ook...
Andere Reacties: 6 14-8-2009 19:46:22

Ines
DJ
Hallo,wij zijn op zoek naar een dj die radio donna en q music draait... vooral jaren 80-90-2000 en recent. Zeker geen rock of alternatief of slagers :)Iemand tips? Regio kortrijk.
Andere Reacties: 3 14-8-2009 18:54:01

shana
Bruidskledij
hey, heeft er iemand ervaring met bruidskledij anke in nieuwerkerke?Zoek een low-budget, maar toch prachtig trouwkleed en op haar site kwam ik er supermooie tegen voor 300euro.en wil natuurlijk vanuit borsbeek naar daar rijden om te gaan kijken...xxx...
Andere Reacties: 7 14-8-2009 18:41:05

bart
zaal daemshof in noorderwijk
Dag iedereen!Zijn er nog mensen die ervaring hebben met het Daemshof in Noorderwijk? Iemand reageerde op een vorig berichtje dat zij voor deze zaal koos, maar ik zou graag wat meer info hebben over deze zaal. Een richtprijs eventueel als dat kan, maa...
Andere Reacties: 10 14-8-2009 18:13:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...