Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Wendy
Seintje ter bevestiging of ter afzegging?
Dag iedereen,   Er zijn 3 manieren om de aanwezigheden te bepalen : 1) Graag een seintje voor ... 2) Graag uw aanwezigheid bevestigen voor ... 3) Indien belet, graag een seintje voor ...   In de eerste optie vraag je zowel naar de bevestigi...
Uitnodigingen Reacties: 9 10-6-2010 16:16:19

Isabel
tekstjes uitnodiging
Vorige zaterdag zijn we onze uitnodigingen gaan kiezen en volgend weekend krijgen we een voorbeeldje.  Aangezien ik helemaal niet wist wat er op te zetten heb ik maar het voorbeeld van de boek gevolgd.  Toch had ik graag een leuk, origineel...
Uitnodigingen Reacties: 0 8-6-2010 21:22:52

inge
uitnodigingen en tips
Hallo y'all   Wat voor soort uitnodigingen kozen jullie? Ik vind niet echt iets naar mijn en mijn hubbies 2 be-smaak... Kan trouwens niet eens iets kiezen voor mezelf. Ik vind die flashy dingen leuk, maar ook de klassieke en misschien toch ook i...
Uitnodigingen Reacties: 15 8-6-2010 17:04:54

Saskia
donkere enveloppen
Hey,   Ik heb voor mijn uitnodigingen een donkere enveloppe gekozen. Ik zou deze graag printen met een lichter kleur. Ik heb al geprobeert op de enveloppe zelf en ook met doorzichtige etiketten, maar niets lukt.   Weten jullie raad? &...
Uitnodigingen Reacties: 6 4-6-2010 15:14:46

julie
Uitnodiging dessertbuffet
Goeie middag!   Dit eventjes niet over mijn eigen huwelijk, maar wij zijn binnenkort gevraagd naar het dessertbuffet vanaf 20u en dan dansfeest. Wat geven jullie daarvoor? Is voor een vriend van mijn verloofde. Wij hebben die mensen al 2j n...
Uitnodigingen Reacties: 14 3-6-2010 14:40:10

vanessa
help enveloppen!!!
Hey bruidjes in spe  Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik wil men enveloppen van men uitnodigingen schrijven maar zit met een groot probleem. Mijn toekomstige man heeft een grote familie en men schoonvader staat erop da we ze allemaal uitnodig...
Uitnodigingen Reacties: 6 2-6-2010 20:02:08

Steffi
Uitnodigingen
Wij zijn van plan onze uitnodigingen zelf te maken.. We hebben enkel geen idee hoe eraan te beginnen =) Mensen die dit ook zelf hebben gedaan: hadden jullie een bepaald programma? En hebben jullie tips voor mij?   Danku wel!! 
Uitnodigingen Reacties: 12 2-6-2010 15:10:08

daniella
tekst uitnodigingen
hey, we trouwen 27 augustus 2010 ik ben zelf onthaalmoeder en we willen dus dezelfde uitnodigingen voor iedereeen, maar bij de uitnodigingen van mijn opvang had ik dan graan een kaartje gestoken met een leuk tekstje en een andere datum waarop we vo...
Uitnodigingen Reacties: 0 1-6-2010 9:07:43

Ellen
tekst in oud nederlands
Hallo,   Ik ben bezig met de tekst voor op onze uitnodiging en graag zou ik die in het oud nederlands willen schrijven. Kan iemand mij hierbij helpen?   Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 5 30-5-2010 15:17:43

kelly
ideetje uitnodigingen
Hallo ,   Wij zijn van plan om eventueel zelf eerst te zien of we onze uitnodigingen kunnen maken.  We houden wel van perkament achtig papier en gaan dit dan ook erin verwerken.  Nu was het idee eigenlijk om te beginnen van een standa...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-5-2010 16:16:31

Marouschka
kaartje bij uitnodigingen
Hoi, bruidjes! We zitten wat in de knoop met ons uitnodigingen... We zijn van plan om bij ons uitnodigingen een apart kaartje te steken voor de mensen die uitgenodigd zijn op het avondfeest. Maar ik vind niet echt een formulering om op het kaartje t...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-5-2010 22:28:24

Tom
Eigen creatie menukaarten!
Ik wil onze menukaarten en tafelaanwijzing zelf maken... 't probleem is dat ik niet goed weet hoe er aan te beginnen. Zijn er toevallig mensen die enkele voorbeeldjes heeft of iemand die een goed programma kent?? Alvast bedankt!   Grtn, Tom...
Uitnodigingen Reacties: 2 27-5-2010 21:34:18

Astrid
Trouwbrieven zijn klaar!!!
Hey!!!   Super leuk nieuws! Onze trouwbrieven zijn klaar, maar we zijn ze nog niet gaan ophalen. Geen tijd é, zoveel werk. We zijn sinds gisteren ook onze enveloppes aan het schrijven, al 30 van de 180 geschreven!!! En ik, ik mag niet h...
Uitnodigingen Reacties: 3 27-5-2010 21:23:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info