Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

bieke
Vriend geen intresse...
Hey hebben jullie ook zo'n vriend die in niets over het huwelijk intresse heeft? Het is nog een "tever van mijn bed-show" zegt hij. HEt is inderdaad nog lang, maar ik ben er wel al mee bezig; Zalen zoeken, gaan kijken, menu's overlopen wat eventueel...
Voorbereiding Reacties: 12 28-2-2014 16:07:45

sanne
Permanente stiften
Dag allemaal, ik ben opzoek naar alcoholstiften / permanente stiften in leuke kleurtjes! Dus niet het standaard rood, blauw en groen wat nogal courant is. Weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden, of als het zelfs al wel bestaat? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 28-2-2014 15:13:03

Lieve
Hebben jullie een dresscode? Wat vinden jullie daarvan en hoe formuleren jullie dat?
Ik ben nu niet speciaal voor een dresscode, maar ik wil graag dat iedereen zich mooi opkleedt.  Vrouwen zie ik liefst in een kleedje, mannen graag in kostuumvest.Maar ik wil niemand een dresscode opleggen.  En soms heb ik ook het gevoel da...
Voorbereiding Reacties: 9 28-2-2014 14:02:48

Lieve
Waar goedkope maar mooie huwelijkskaars kopen? Mag online.
Ik wil niet te veel geld uitgeven aan een huwelijkskaars en ik zie wel graag van die blokkaarsen.Scherpenheuvel is ook niet te ver van ons verwijderd; iemand die weet of je daar veel vindt?  
Voorbereiding Reacties: 7 28-2-2014 14:00:16

Melissa
Bruidswagen
Vandaag nog 118 dagen op de teller en we kunnen weer iets afvinken. We zijn daarnet langs geweest bij de garage van retro.be ceremoniewagens en we hebben de wagen ineens besteld. Het was een zeer vriendelijke man die veel informatie geeft en de wagen...
Voorbereiding Reacties: 0 28-2-2014 11:48:48

Evelyn
super cadeau van schoonzus
met nog 97 dagen op de teller begint het allemaal vorm te krijgen. Aangezien we alles zelf bekostigen hadden we gekozen om geen fotograaf te nemen, maar zo veel mogelijk familieleden op te trommelen om foto.s te nemen. Mijn schoonzus kwam nu af dat ...
Voorbereiding Reacties: 5 28-2-2014 9:49:41

sandrine
lichte paniek en nog maar 14 dagen te gaan
hallo iedereen, wat een ellende zeg, zoals ik al eerder zei,heeft de vent hier de griep getroffen. ondertussen is hij van die griep verlost enkel het kwaaltje van de amandelen die blijft zitten en ik enkel nog mijn verstopte neus. hij heeft moeite o...
Voorbereiding Reacties: 11 27-2-2014 21:59:23

Tiny
Stickers voor bellenblazers..
Wij hebben nog een massas aan bellenblazers van de zoon en dochter hun feestje.. Graag hadden wij deze eens opgebruikt .. dus gaan we ze gebruiken voor de kids en volwassenen bij het buiten komen van de kerk. Nu hadden we graag die stikkers eraf geda...
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2014 19:34:44

Annelies
draaiboek huwelijk
Dag collega-bruidjes, Met nog 86 dagen op de teller begin ik te denken aan een draaiboek voor onze trouwdag. Niet alleen voor mezelf maar ook voor suite. Kan iemand me op weg helpen? Alvast bedankt! Annelies
Voorbereiding Reacties: 11 27-2-2014 14:11:51

veronique
Spijtig
Hey bruidjes, We komen net van bij pastoor.... Wij trouwen om 12u staat al jaar vast en sinds deze week trouwt er iemand voor ons om 10.30...mis duurt een uur en san nog buiten aan de kerk Ben wat bang dat de mensen van vorig huwelijk niet optijd ...
Voorbereiding Reacties: 12 26-2-2014 21:52:46

Lieve
Kopen jullie een nieuw parfum voor op de trouwdag of niet?
Ik heb geen idee of ik nu een parfum ga opdoen dat ik normaal gezien draag of een nieuwe ga kopen (ik vind dat zo al heel erg moeilijk).Wat doen jullie en welk parfum gaan jullie dragen?  
Voorbereiding Reacties: 14 26-2-2014 20:25:04

Sabrina
Dagindeling
Dit is onze voorlopige dagindeling. Zijn er dingen waar ik best nog rekening mee kan houden? 7u: opstaan en iemand gaat al naar de badkamer, de andere eten 7u15: wissel badkamer/ontbijt 7.30u: Kindjes wakker maken en laten ontbijten 8u: Tanden van k...
Voorbereiding Reacties: 3 26-2-2014 10:45:24

wendy
grrrrrrrrrr :(
he bruidjes, hier een paniekerige bruid, gisteren telefoon gehad van vriendin (fotograaf) om te zeggen dat ze het toch niet ziet zitten om in te staan voor een fotoreportage natuurlijke grote paniek bij mij want heb mijn zinnen echt op iemand gezet ...
Voorbereiding Reacties: 7 26-2-2014 7:28:06

Lies
speelgoed voorzien voor suitekindjes?
Hallo allemaal, Wij hebben 5 kindjes in onze suite (leeftijd tussen 4 en 7 jaar) die ook meegaan naar het avondfeest. Ik had gedacht om voor de kinderen iets te voorzien zodat ze eventjes rustig aan tafel kunnen blijven zitten: oefenboekje, stickerb...
Voorbereiding Reacties: 12 25-2-2014 21:58:30

Kimberley
Naamkaartjes zelf maken
Dag bruidjes en bruidegommen, Ik zou graag zelf de naamkaartjes maken voor op tafel, maar weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen. Hoe doen jullie dit? Ik dacht aan vouwblaadjes in 2, links boven een gaatje maken met perforator en dan een strikj...
Voorbereiding Reacties: 6 25-2-2014 15:39:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...