Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

barbara
schieting
Hallo iedereen,Wij willen een schieting organiseren, maar nu kreeg ik bij onze apotheker het deksel op de neus...Blijkbaar mag dat goedje (in Belgie) niet meer verkocht worden?? Weet iemand waar ik het toch nog te pakken zou kunnen krijgen? Alvast ...
Andere Reacties: 7 14-8-2009 17:24:41

v
keienhof kalmthout
dag menskes, willen jullie uw ervaringen delen met mij over de feestzaal Keienhof in Kalmthout
Andere Reacties: 2 14-8-2009 15:34:51

stephanie
24/07/2010
Zijn er nog bruidjes die op zaterdag 24 juli 2010 trouwen? Misschien is het dan wel leuk om te weten wat jullie al geregeld hebben en wat jullie nog moeten doen.
Andere Reacties: 3 14-8-2009 15:32:58

Kirsten
ceremoniewagen regio Brussel
Hallo bruidjes,kunnen jullie mij helpen met mijn zoektocht naar een mooie convertible ceremoniewagen uit regio Brussel? Het enige bedrijf dat ik op het eerste zicht vind is AAAC Limousine: heeft iemand hier ervaring mee? Bedankt!
Andere Reacties: 0 14-8-2009 14:14:49

Ans
"Just Married" spullen
Hey, weet er iemand waar je van die just married spullen kan kopen? (Handdoek, slippers, bikini,strandlaken...)Probleem is dat het niet via internet kan zijn want we vertrekken volgende week al. Mijne man ging dat allemaal regelen had hij gezegd en h...
Andere Reacties: 1 14-8-2009 11:35:36

Heleen
knielange trouwjurk
Volgend jaar juli is onze bruiloft. Ik zoek hiervoor een knielange trouwjurk (Audrey Hepburn stijl). Ik ben tot nu toe alleen van Jesus Peiro jurken tegengeomen en deze komen incl. bolero op meer dan 2500 euro. Hebben jullie nog tips?
Andere Reacties: 10 14-8-2009 11:31:12

Nathalie
Budget
Hallo iedereen!September 2010 trouwen wij. Heeft iemand een idee over het budget? En wat houdt dit dan allemaal in? Wat zijn zoal de dingen waar we rekening mee moeten houden?
Andere Reacties: 20 14-8-2009 10:37:11

Katrien
50 days to go
Hey iedereenDe afgelopen 50 dagen zijn gevlogen. Nog 50 te gaan. Het is toch zalig he die voorbereidingstijd.Gisteren zijn we gaan zien naar onze feestzaal om nog enkele praktische zaken af te handelen zoals menu, drank, opstelling dj, opstelling liv...
Andere Reacties: 3 14-8-2009 8:58:35

Daisy
huwelijkskaars
wij zijn nog op zoek naar een mooie huwelijkskaars.Weet iemand waar in de omgeving van Herentals we dit kunnen vinden?
Andere Reacties: 3 13-8-2009 22:53:37

Lindsey
Nog 1 keer slapen !
Liefste bruidjes,Voor onze is het bijna zover .. Morgen stappen we in ons huwelijksbootje!!!We willen jullie even bedanken voor het voorbije jaar!! Alle hulp die we gekregen hebben en steun!Bedankt voor alles!Groetjes,Zenuwachtig koppeltje :-)Verslag...
Andere Reacties: 10 13-8-2009 21:56:35

Vanessa
binnenlocatie omgeving Gerradsbergen-Zottegem
Weet er iemand een binnenlocaite zijn in de omgeving van Geraardsbergen of Zottegem?Ik hoop uiteraard dat het goed weer zal zijn maar je weet maar nooit,hé. :-)Grtjes,5/9/2009
Andere Reacties: 0 13-8-2009 20:15:26

tamara
problemen schoonouders
er moet me wat van men hartheeft er nog iemand zo veel problemen met zijn schoonoudersmijn vriend zijn ouders zijn gescheiden en ze hebben elks ook al nieuwe kinderen die ook niet overeen komen de ene vind de andere een trut en ga zo maar doornu moet...
Andere Reacties: 9 13-8-2009 18:03:23

t
welke DJ ?
hoi, wij trouwen volgend jaar en bij het vastleggen van de zaal hebben we een lijstje meegekregen van dj's.Ons feest gaat door in Olen dus ze zullen wel van uit de buurt zijn neem ik aan.Heeft iemand goede of slechte ervaringen met een van de volgend...
Andere Reacties: 5 13-8-2009 14:46:00

cindy
dj
hallo,wij zijn op zoek naar een goede dj voor ons huwelijksfeest,de dicobar zelf moet van de zaal gebruikt worden.dus als je iemand weet regio vlaams brabant hoor ik het graag!thanks groetjes cindy
Andere Reacties: 3 13-8-2009 14:26:49

daphné
teksten
hallo ik trouw 26 sept en we zijn nog op zoek naar leuke voorlees teksten maar ik vind geen kan iemand mij helpen?
Andere Reacties: 2 13-8-2009 14:22:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...