Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

marta
lingerietip
Voor de bruidjes met een goed gevulde cup: ik heb gisteren een strapless BH van het merk Poirier bij La Tiara in Antwerpen gepast en het is echt de beste BH van al degene die ik gepast heb en gezien mijn grotere cupmaat is een goede ondersteuning mee...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 23-1-2011 16:44:03

Sofie
Juwelen
Iemand een idee over de prijzen van de juwelen van Linea Raffaeli? En zijn er eventueel gelijkaardige collecties die beterkoop zijn? Groetjes, Sofie.
Kledij - Accessoires Reacties: 11 23-1-2011 10:49:46

Steffi
schoenen zoeken
Hallo,   van mijn outfit heb ik bijna alles behalve mijn schoenen. Ik weet niet goed waar ik moet beginnen en echte trouwschoenenwinkels hebben ze niet. waar vonden jullie je trouwschoenen en is daar veel keuze?   Groeten!
Kledij - Accessoires Reacties: 13 22-1-2011 23:36:47

suzy
schoentjes gekocht
Gisteren naar ER geweest en daar mijn schoenen gevonden. het zijn er met een open hiel geworden en vanvoor toe. en ze lijken tot nu toe goed te zitten :-). Heb wel voor de zekerheid ook een paar zonder hakken gekocht voor het avondfeest. maar hoop to...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-1-2011 13:32:34

Sofie
ongedragen schoentjes maat 41
Hoi allemaal, Ik heb hier nog ongedragen bruidsschoentjes staan. Het zijn ballerina's van het merk Pink (naam schoen: "Cutie": ivoor satijnen platte schoentjes), maat 41. Ben er nooit mee buiten geweest, enkel in huis gedragen om te proberen of...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 21-1-2011 13:25:01

julie
Kousenband
Hoi dames,   Hoe zat dat nu precies terug met het 'verkopen' van de kouseband? Heb al gehoord dat het via de DJ per opbod gaat. Heb al gehoord  dat de bruid aan elke tafel rond gaat en dat de mannen geld tussen kunnen steken en deze die h...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 19-1-2011 11:24:26

Sabrina
Ringen
Het is wel nog even maar we waren er zo dol op dat we ze al besteld hebben onze ringen, dit wk gaan we ze halen in Blankenberge 
Kledij - Accessoires Reacties: 5 18-1-2011 11:53:02

Jessica
enveloppedoos
hier even een oproep naar de reeds getrouwden op deze site ;-) is er niemand die zijn enveloppedoos wil verkopen? Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief, vind degenen die te koop staan nogal duur om ze maar één avond te gebruiken. en...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 17-1-2011 16:38:17

Jessica
Absolute aanrader !
Ik heb op 24 december een bestelling geplaatst van een kousenband en een ringkussentje. Ik heb het net in de bus gekregen en ik was zeer aangenaam verrast ! Echt knap om te zien. Ik had een ringkussentje gevonden, maar de kleur van het lint stond me ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 17-1-2011 13:18:55

Kelly
Trouwschoenen
Waar vind ik betaalbare bruidsschoenen in maat 42? Ik ben vrijdag elke schoenwinkel vh shopping center binnengestapt maar no luck :-(
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-1-2011 21:54:30

Fien
Trouwringen Fedi Di Oro
Dag allemaal,   Wij zijn aan het kijken voor trouwringen en vinden de trouwringen van Wim Meeussen en Kris Baelen prachtig. De ringen die ons het meeste aanspreken zijn wel vaak ongeveer 1400 euro per paar. Nu hebben we gezien dat de trouwringen...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 16-1-2011 13:14:05

eline
noë by julie Waregem
Hoi     ik las hier op het forum dat de pumps van Noe by Julie zo makkelijk zijn. Ik wil wel eens die winkel gaan bezoeken maar ik vind nergens de openingsuren terug.   Weet iemand vanjullie die? 
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-1-2011 12:16:40

Mieke
Ringen van bij de jood
Heeft hier iemand van jullie,trouwringen bij een jood gaan halen? Is het werkelijk zo goedkoper? Wij zijn van plan om bij reitzer in Schulen (herk de stad) te gaan. Maar als ik die foto's zie,betwijfel ik of ze daar moderne ringen hebben?Of zie ik he...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 16-1-2011 11:27:15

elke
wim meeuwsen trouwringen
hallo wie heeft hier ook zijn ringen gehaald? Wat kosten deze gemiddeld? Heb er geen flauw idee van. Hoeveel tijd hebben jullie nodig gehad om te kiezen?
Kledij - Accessoires Reacties: 12 15-1-2011 22:29:37

sarah
Spanningsring Niessing als trouwring
Hallo iedereen , ik zie zeer graag  spanningsringen van Niessing. Echter ik heb toch een beetje vrees dat er meer risicobestaat  om je diamant kwijt te geraken tov een traditionele zetting. Heeft iemand ervaring met zo een type ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 15-1-2011 9:08:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...