Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
...
Volgende
Laatste
viki
Trouwjurk gevonden!
Hoi; Vandaag voor de 2de maal gaan passen. Ik ben nog eens terug geweest naar bruidsmode Steven in Torhout en voor de 1ste maal naar de La Sposa in Roeselare. Ik had eigenlijk een favoriet kleedje in bruidsmode Steven maar wou toch voor alle zekerhe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
10-11-2012 17:38:56
Maud
Bruidsjurk te koop
Beste (toekomstige) bruiden Op 8 september 2012 zijn Jurgen en ik getrouwd. We hebben een fantastische dag beleefd samen met onze familie en vrienden. Na een lange zoektocht heb ik mijn perfecte jurk gevonden (Amanda Wakeley) Zijn jullie op zo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
10-11-2012 17:33:16
debora
De verleiding niet kunnen weerstaan...
Hallo, Gisteren met de mama op stap geweest, we kwamen voorbij Lilian-Claes en hebben niet kunnen weerstaan aan de verleiding... Ook al ging ik pas tot in de zomer wachten met het passen van een trouwkleed, hebben we toch maar een afspraak genomen ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
10-11-2012 15:12:19
Tatjana
Het is gelukt !!!
Na 2 maanden zoeken is het mij eindelijk gelukt. Ik heb mijn kleed gevonden !!! Had nooit gedacht dat ik het WOW gevoel ging hebben.In elke bruidswinkel dat ik kwam, zag ik wel een kleed dat ik mooi vond maar was toch niet altijd 100% zeker. He...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
10-11-2012 9:36:06
tessa
Twijfels sluier
Hallo, Zoals de titel zegt heb ik twijfels over mijn sluier. Ik ben gisteren nog eens mijn kleedje gaan passen ( nog altijd mijn droomkleed ) en ging eerst geen sluier aandoen omdat mij kleed het niet nodig heeft! maar gisteren tog eens gepast met sl...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
9-11-2012 22:17:59
Kim
Win je trouwjurk!
Ik heb een superleuke actie gevonden voor aanstaande bruiden! Creations of Leijten organiseert een win je droomjurk actie waarmee een trouwjurk (of een avondjurk!) kunt winnen van hun nieuwe collectie. Helaas is het wel enkel voor Nederland maar ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
9-11-2012 10:59:12
Lynn
Effe duimen :-)
Hello dames Effe de stress van me afschrijven :-) Diegenen die mijn vorige postjes al hebben gelezen, weten dat de jurkenjacht niet zo vlot verloopt. Morgen heb ik afspraken bij JPC, Le Chapeau (ja nog maar eens..) en bij Amiga en ik hoop zooo...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
9-11-2012 8:45:25
Evelien
trouwkleedje gevonden
eindelijk, de kogel is door de kerk en men kleedje is besteld! na heel veel twijfelen en rondkijken en passen en nog eens twijfelen en toch nog maar eens een winkel te doen heb ik toch beslist. een trouwkleedje gaan kopen kost toch wel veel moeite en...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
8-11-2012 19:34:07
charlotte
wat trek ik aan op mijn jurk
hallo, Ik heb al een paar maandjes mijn trouwjurk hangen het is gebroken wit Nu zoek ik nog een bolero maar vindt geen in de zelfde stijl als mijn jurk iemand tips of een idee?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
8-11-2012 12:53:59
charlotte
gezocht: stola en sluier
Hallo Ik heb een trouwjurk gekocht en deze is meer gebroken wit. Ben nu op zoek naar een lange sluier met wat kant en eventueel steentjes aan. Ook zoek ik nog een stola. Heeft er iemand deze nog liggen? Anders laat iets weten met eventuele fot...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
8-11-2012 12:38:05
Sofie
Kleedje gekozen :-))
Oooh ik ben superblij!! :-) Vandaag voor de 2de keer op kleedjesjacht! Weer vanalles gepast! Kleedjes die ik al in een andere winkel gepast had en ook nieuwe kleedjes!Vrij snel bleven er nog 3 kleedjes over die ik nog eens allemaal gepast heb en vrij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
7-11-2012 19:30:19
Elien
Allerlaatste pas!
Vandaag had ik mijn 3de en allerlaatste pas en opnieuw zat het kleedje perfect! Ik ben er echt zoooo blij mij! Kan al niet wachten tot volgende week zaterdag!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
7-11-2012 18:26:47
kelly
yes yes yes
deze middag 2de pas kan mijn geluk niet op. twas nog niet zeker of mijn kleed binnen zou zijn dus net even gebeld en het is er!!!! kriebels in de buik hoor !!!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
7-11-2012 9:37:01
Yoline
Hoe doen we dit nu weer..
Heey iedereen Ik heb mijn droom-trouwkleed gevonden en wil dit dus gaan bestellen, maar ik moest er opeens aan denken dat ik met een klein probleem zit/kan zitten. Ik ben sinds vorig jaar november gestopt met mijn pil. Ik ben jammer genoeg nog steed...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
6-11-2012 22:38:22
Lieve
In welke winkels mag je foto's nemen van jezelf in bruidsjurk?
Ik zou het handig vinden te weten in welke winkels je foto's mag nemen als je de bruidsjurken aan het passen bent. Dat is volgens mij wel handig, want dan kan je je het tenminste nog herinneren achteraf. Lijstje maken waar wel en waar niet?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
21
6-11-2012 14:01:51
Eerste
Vorige
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Foto Vari
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info