Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

lynn
Juni bruidjes
Dag bruidjes Het komt stilaan dichterbij.. Wat is er ondertussen al geregeld?   Wat moet nog gedaan worden? Ik ben alvast druk bezig met de laatste voorbereidingen. Wat is al gedaan: Feestzaal + Menu Trouwkleed DJ Fotograaf  ...
Voorbereiding Reacties: 22 25-2-2014 11:56:56

Mieke
Ringen
Hoi, Dit moet me toch even van het hart. We zijn twee weken geleden voor trouwringen gaan kijken. Bij de eerste juwelier werden we zeer goed ontvangen. We kregen een drankje aangeboden, kregen alle uitleg die we wouden, niets was teveel. Hetzelfde v...
Voorbereiding Reacties: 8 25-2-2014 10:08:28

wendy
tijdelijke dagindeling
hoi allemaal,  wat vinden jullie van mijn tijdelijke dag indeling moet hier en daar nog een beetje aan gesleuteld worden, maar hij is denk ik zo goed als af :-)  6u                     ops...
Voorbereiding Reacties: 2 25-2-2014 0:15:46

Stephanie
gastenboek!
Dag medebruidjes! Met nog 39 dagen op de teller begint het te korten en ben ik bezig met de laatste details. ik had graag binnenkort een gastenboek gaan halen, maar ik weet eigenlijk absoluut niet waar... kunnen jullie me helpen?? groetjes Stephani...
Voorbereiding Reacties: 7 24-2-2014 19:40:10

Kiekske
De eerste afzeggingen zijn een feit ...
... en 't is er gelijk één die kan tellen voor mij :(. Mijn meter - één van de zussen van mijn moeder - en haar man blijken immers net de dag dat wij trouwen op reis te vertrekken. Met een groep, dus niet te verzetten. Zo jammer...
Voorbereiding Reacties: 10 24-2-2014 18:29:53

Lies
nog 3 maanden
Hallo allemaal, Kom net tot het besef dat het vandaag nog juist 3 maanden is tot aan de trouw! Het meeste is hier in orde maar nog wat details te regelen: versiering kerk en zaal, tafeldecoratie, bloemen gaan kiezen, nog eens afspraak maken met DJ e...
Voorbereiding Reacties: 0 24-2-2014 17:00:52

Greet
goedkope bloemen: bloemenhal
Hallo, Een goede tip voor wie zelf bloemenvaasjes maakt voor op het avondfeest: bloemenhal. Zij hebben vestigingen over het hele land. http://www.bloemenhal-belgie.be/index.php Ze verkopen bloemen aan groothandelprijzen en je kan ze ook op voorhand...
Voorbereiding Reacties: 3 24-2-2014 15:08:24

kelly
speech / bedankjes
 Ik heb nog wel even de tijd , maar ik ben toch al aan het denken over de speechIk zal namelijk de speech geven op ons trouwfeest ( mijn hubby to be is zo geen spreker ) Maar ik zou niet weten hoe hieraan te beginnen , laat staan ...
Voorbereiding Reacties: 4 24-2-2014 12:28:33

Lies
hoe zetten jullie de tafelnaam op de tafel?
Dag allemaal, Ik zit ziek thuis en wat doe je dan? De trouw verder regelen natuurlijk ;-) Dus kwam ik weer op een vraagje: maken jullie gebruik van tafelnamen (wij gaan dit doen) en hoe zetten jullie deze tafelnamen dan op tafel? Maken jullie ook e...
Voorbereiding Reacties: 7 24-2-2014 11:37:15

evy
Foto binnenkomst gasten - krijtbord spiegel
Hallo, ik was met het idee aan het spelen (als alternatief voor de fotokader die vaak gebruikt wordt bij binnenkomst van de gasten) om een oude spiegel om te vormen tot krijtbord, zoals hier https://www.etsy.com/listing/65567745/new-listing-wedding-...
Voorbereiding Reacties: 9 23-2-2014 20:18:14

sandrine
lap zeg!!nu is de hubby ziek in de zetel :(
hoi iedereen, goed en slecht nieuws. ik ben van mijn griep verlost,enkel nog mijn gele snotneus,maar dat stoort me niet echt,kan ik even een neusspray gebruiken moest ik nog verkouden zijn op onze trouwdag. het slechte nieuws is dat de hubby nu ziek...
Voorbereiding Reacties: 0 23-2-2014 13:41:46

Eline
speech
Dag medebruidjes, met nog maar 5 dagen op de teller wordt het hoog tijd om een speech te schrijven. Na veel pogingen heb ik nog steeds niets op papier. Heeft er iemand een voorbeeld?? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 23-2-2014 12:51:38

Lies
bedankje getuigen
Dag allemaal, We zijn er uit wat we de getuigen als bedankje gaan geven. Nu vragen we ons alleen af wanneer we hen dat bedankje best geven. Voor de ouders denken we eraan om dit in de kerk te geven maar wat doen we met de getuigen? Wat deden/doen ...
Voorbereiding Reacties: 4 22-2-2014 21:58:11

Tanja
boudoir fotoshoot
Hoi allemaal, ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een origineel cadeau voor mijn verloofde. I, kreeg een mooie ring en vind dat hijook wel iets mag krijgen. Ik zou graag een boudoir fotoshoot laten doen ( als ik ooit al mn moed bij elkaar kan ra...
Voorbereiding Reacties: 11 22-2-2014 18:06:51

LiseV
Misboekje
Ik ben bezig aan het misboekje voor onze trouw. Nu blijf ik maar teksten herschrijven en aanpassen, het lijkt wel alsof het nooit 'af' is. Is er misschien iemand van jullie die ons misboekje zou willen nalezen? Iemand met een kritische blik... Zo kan...
Voorbereiding Reacties: 11 22-2-2014 15:57:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...