Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Ce
TIP : schoenen !
Hallo bruidjes,   Een gouden tip voor jullie bruidsschoenen en eventueel schoenen voor de suite. Ik heb geweldige schoenen gevonden, en ze zitten supermakkelijk !   Noë pumps ! In veel schoenwinkels te verkrijgen (vb Carmi), in W...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 14-1-2011 22:57:16

elien
ringen gevonden bij Riki juwels
vandaag onze trouwringen gevonden bij Rike juwels in Antwerpen!!! Supergoede service, heeel vriendelijke vrouw en altijd bereid om te helpen. zeer goede prijs kwaliteit en voor bijna elk budget is er wat te vinden. wij hebben er onze witgouden ringen...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-1-2011 21:55:19

Kelly
@ Lindsey: Elsa Coloured Shoes
Hallo   een tijdje geleden heb jij mij een mail gestuurd met de verkoopadressen van de Elsa Coloured Shoes. Door inbraak ben ik die lijst dus kwijt.. Zou je me deze nogmaals willen doormailen? Alvast bedankt. Mocht iemand anders deze lijst he...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-1-2011 12:41:33

sarah
Goud of zilver bij een ivoorkleurige jurk
Hallo iedereen, ik zit al de hele tijd met een vraagstuk in mijn hoofd.  Ik ben aan het rondkijken naar juwelen, welgeteld oorbellen en een haar accessoire.  Maar ik weet niet wat de basiskleur dient te zijn bij mijn ivoren  jurk, ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-1-2011 3:07:52

Kelly
Schoenen oost-vlaanderen
Ik ben op zoek naar een winkel die moderne bruidsschoenen verkoopt regio oost-vlaanderen. Iemand een ideetje?   xx kelly
Kledij - Accessoires Reacties: 2 12-1-2011 11:16:32

janny
Trouwschoenen Pink
Hallo, weet er iemand waar je trouwschoenen van het merk Pink kan kopen. Ik  ben op zoek naar het model Heaven.   Bedankt Janny
Kledij - Accessoires Reacties: 10 11-1-2011 20:36:03

Kelly
Juwelen
Ik ben op zoek naar een webshop waar ik eventueel mijn ketting, oorbellen en armband zou kunnen vinden. xx
Kledij - Accessoires Reacties: 5 11-1-2011 11:49:42

Anouk
geen nylonkousen?
Hallo,   ik heb even een misschien wat vreemde vraag. Ik heb nogal brede bovenbenen waardoor ik in de zomer steeds een short of legging onder mijn rok aandoe, als ik dit niet doe krijg ik last van kleine brandwondjes. Dit wil ik natuurlijk vermi...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 11-1-2011 10:04:11

lies
Kleefbh's, iemand ervaring?
Dag iedereen,   mijn trouwkleed heeft een heel open rug en een standaard bh dragen is niet mogelijk... Heeft er toevallig iemand ervaring met van die kleefbh's die nu ook verkocht worden? Blijft dat wel zitten, verschil in merken,... Andere o...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 10-1-2011 16:05:33

Evelien
Schoenen in de buurt van Herentals (provincie Antwerpen)
Beste medebruiloftorganisatoren,   De bruidsjurk is ondertussen al enkele maanden besteld en daarom is de volgende jacht begonnen op de andere onderdelen van de outfit. Momenteel ben ik aan de aan de schoenen toegekomen. Voor de meeste vrouwen...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 10-1-2011 14:58:33

Evelien
Ringen gevonden in Antwerpen
Lieve bruidjes,   Even een beetje informatie geven over onze ringen en reclame maken voor onze geweldige ringenmevrouw, de verkoopster van Rikki te Antwerpen! Twee weken geleden zijn we gaan kijken naar ringen en ik was een beetje bang dat ik ni...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 10-1-2011 14:20:14

Kelly
Toch nog een beetje leuk nieuws...
Na de inbraak van 1 januari moesten wij op 4 januari om trouwringen gaan kijken. Helemaal geen zin hebbende, zijn we daar, schaam schaam 3 kwartier te laat aangekomen (zijn naar FDO in Izegem geweest).. De mensen waren nog steeds héél vrien...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-1-2011 11:02:15

Niki
Geverfde bruidsschoenen
Hey dames!   Ik heb een site gevonden waar je bruidsschoenen bvb van Rainbow of Meadows aan de helft van de (Belgische) prijs kan kopen. De winkel is in UK maar je hebt de opties: try before you dye -> ze sturen je eerst de schoenen toe, je ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 9-1-2011 17:22:26

Kim
Ringen
Hallo iedereen, Ik ben zo gelukkig. We zijn vandaag naar Antwerpen geweest en hebben onze trouwringen gevonden. Mochten ze vandaag al direct meenemen. Dus nu liggen ze thuis, maar moeten ze nog 222 dagen wachten. Groetjes, Kim
Kledij - Accessoires Reacties: 4 8-1-2011 19:42:41

Ankie
Sluier
Hoi allemaal, Via het internet heb ik mijn droomjurk gevonden (of dit dé jurk zal worden zal tijdens het passen moeten blijken;-) ). Nu vroeg ik mij af of bruidszaken over het algemeen de bijpassende sluiers in de winkel hebben? In mijn g...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 8-1-2011 10:03:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...