Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

edith
Whoehoe de zaal ligt vast
Hey iedereen, Eindelijk ligt onze zaal vast. Het is een gewone feestzaal met een speeltuin voor de kinderen. Wij gaan voor een middagfeest we zullen bbq doen met dessertbuffet. Wij willen niet echt een avondfeest omdat we onze meid bij ons willen d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 29-10-2012 23:14:23

sofie
Zaal in de buurt van Genk , Diepenbeek
Hallo is er hier iemand die een mooie zaal kent in de buurt van Genk of Diepenbeek liefst traiteur vrij???
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-10-2012 20:13:08

catherine
enkele of dubbele uitnodigingen
wat vinden jullie het mooist? Enkele kaarten of dubbele (die je kan openplooien)? Moeilijk:) x
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-10-2012 1:47:53

Kat
Feestzaal West Vlaanderen
Ahoi allemaal, Heeft er iemand van jullie ervaring met een trouwfeest bij Van der Valk (Oostkamp) of De Normandie (Koksijde)? Wat was er goed, wat was er slecht? Wij twijfelen... alle raad is welkom ;-) Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-10-2012 22:01:30

Alexandra
Aankleding Locatie
Beste bruidjes to be of reeds getrouwde vrouwen, Ik ben op zoek naar bedrijven die de aankleding van mijn locatie kunnen doen. Wij hebben een alternatievere locatie (daarmee wil ik zeggen geen kasteel ofzo, we hebben een oud fabrieksgebouw)...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-10-2012 16:03:18

Reeja
hoeve/schuur met tuin
Ik heb al ettelijke discussies gehad met mijn schoonouders over de trouw. Ik wou oorspronkelijk een simpel trouwfeest in een schuur met een bbq en een 40 tal vrienden. Ondertussen staat mijn lijst op 100 personen en moet het voor de schoonouders een ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 26-10-2012 14:42:20

Dorien
Op zoek naar feestzaal in Limburg
Hoi hoi,    Wij zijn op zoek naar feestzalen in Limburg in de omgeving van Maaseik-Dilsen-Opglabbeek-As-Kinrooi-Genk. Groetjes Dorien
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 25-10-2012 17:23:46

Ann
feestzaal
hallo,we trouwen op 1 juni 2013 en zijn op zoek naar een zaal,liefst met tuin of andere faciliteit waar we buiten kunnen.Aangezien we met een eetwagen werken zoeken we een zaal waar we wel drank willen afnemen.heeft er iemand sugesties,liefst omgevin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-10-2012 16:11:05

Appel
FEESTZAAL GEZOCHT VOOR MAROKKAANS HUWELIJK!!
Beste Wij zijn op zoek naar een budget vriendelijke zaal regio Antwerpen. Wel willen we graag twee zalen aangezien we het huwelijksfeest gescheiden houden, één voor vrouwen (200/250 pers.) en één voor de mannen (max 100 pers.) ....
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 25-10-2012 13:06:07

sara
Kasteel van Hoen
Is er iemand al recent naar een trouwfeest geweest in het kasteel van Hoen te Geetbets ? enige ervaring, goed of slecht, graag jullie mening!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-10-2012 22:20:11

san
De Laro Meerle/Hoogstraten
Hallo, GRaag had ik iemand gevonden die ervaring heeft met de zaal DE LARO in Meerle/Hoogstraten
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-10-2012 15:08:59

Lieve
Iemand nog recente ervaringen met : De Venkel (Kortenberg) / Lindenhof (Baal)
Zoals het onderwerp al zegt : heeft er iemand nog recente ervaringen met bovengenoemde feestzalen? Ik vind het vooral belangrijk dat het eten lekker is (zonder al te veel speciallekes), dat er voldoende is, dat het liefst allemaal huisbereid is, dat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-10-2012 13:27:20

John
ervaringen chateau de la motte
Dag allemaal, Graag hadden we de verschillende ervaringen gekend van wie zelf getrouwd is of een trouw heeft bijgewoond in chateau de la motte. kan u er ook bijzetten van wanneer die ervaring is? dank u wel
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 23-10-2012 10:26:02

Karen
Ervaring met Hof Ten Eede
Beste bruidjes, En hier ben ik opnieuw :-) Kan er iemand eravringen met mij delen over de feestzaal Hof Ten Eede te Haaltert? Ik zou namelijk twijfelen tussen de Snip te Moorsel en Hof Ten eede Qua zaal zou ik denk ik kiezen voor Hof Ten Eede omdat ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-10-2012 10:19:43

Nicolas
Feestzaal in Vlaams-Brabant
Hoi forumleden, Wij nog even ;-) Mocht iemand nog een andere goede tip hebben voor een mooie locatie voor een trouwfuif (informeel dansfeest met hapjes) in Vlaams-Brabant of Brussel, we zouden jullie erg dankbaar zijn! Groetjes, Nicolas & Katr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-10-2012 9:05:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info