Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Evi
Inspiratie nodig voor de uitnodigingen!!!!
Hallo iedereen   Mijn moeder gaat onze uitnodigingen ontwerpen, maar heeft een beetje een leidraad nodig van onze stijl.   Daarom was ik op zoek gegaan naar voorbeelden van uitnodigingen die bij ons passen maar we hebben nog niets gevo...
Uitnodigingen Reacties: 5 14-5-2010 14:18:48

Sylvia
Vraagje Uitnodigingen Poobies
Hallo allemaal   Wij zijn volop onze uitnodigingen aan het ontwerpen op poobies. Een vraagje: kan je ook bij hen kleine kaartjes bij bestellen voor de receptie, avondfeest en dergelijke?   Is me niet helemaal duidelijk vandaar. &nbs...
Uitnodigingen Reacties: 3 14-5-2010 0:35:26

ingeborg
twijfel, wie voor wat vragen?
Hallo,   Ik zit even met mijn handen in het haar ;-D   Wij twijfelen zo erg voor wie we voor wat vragen! Is in 3 delen ; receptie, avondfeest, dessertbuffet. Kennissen en ex-collega's waar ik nauwelijks van hoor: receptie Familie en ...
Uitnodigingen Reacties: 9 13-5-2010 19:52:58

sophie
routebeschrijving
beste bruidjes en bruidegommen,   Wij trouwen deze zomer in een andere gemeente dan de onze. voor vele familieleden zal het de eerste keer zijn dat ze daar ooit gaan komen. op de uitnodigingen hebben we het adres van de kerk vermeld, maar niet v...
Uitnodigingen Reacties: 5 13-5-2010 9:01:37

lesley
ONBESCHOFT
hey enkele weken geleden zijn de vrienden van mijn vriend op bezoek geweest in ons nieuwe huisje. twee van die vrienden dachten van zomaar even voor mn neus in de tuin te plassen, een ervan is dan na dat ik vroeg om op het toilet te gaan, op het to...
Uitnodigingen Reacties: 12 12-5-2010 12:19:47

Tinne
Graag jullie mening (herhaling)
Hoi mede-bruidjes en -gommetjes,   Het wordt hoog tijd dat onze uitnodigingen klaar geraken. Voor de genodigden op het avondfeest zijn we eruit. Maar...we hebben een probleem met de tekst voor de uitnodigingen van onze buren.   We...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-5-2010 9:55:23

ineke
Originele uitnodigingen
Hallo medebruidjes,   Wij trouwen op 4 September 2010 en moeten dus dringend beginnen aan onze uitnodigingen. Nu hadden we graag iets origineels gehad, eventueel iets dat we zelf zouden maken. We hebben al veel sites gevonden op het internet (...
Uitnodigingen Reacties: 11 10-5-2010 19:07:01

Sabine
Enveloppen
Hoi meiden,   Waar hebben jullie je enveloppen voor de uitnodigingen gekocht en hoeveel hebben jullie hiervoor betaald?   Bedankt Sabine 24/07/2010 
Uitnodigingen Reacties: 5 10-5-2010 17:51:44

Tinne
Tekst Uitnodiging
fiogf49gjkf0dHoi mede-bruidjes en -gommetjes,   Het wordt hoog tijd dat onze uitnodigingen klaar geraken. Voor de genodigden op het avondfeest zijn we eruit. Maar...we hebben een probleem met de tekst voor de uitnodigingen van onze buren....
Uitnodigingen Reacties: 2 10-5-2010 8:41:25

marta
uitnodiging huwelijkscadeau
fiogf49gjkf0dkan iemand me een voorbeeld van zijn of haar uitnodiging doorsturen waar je subtiel aan de genodigden vraagt om geld te storten of te geven? Wij verhuizen binnen een maand en al het nodige kopen we al zelf aan, vandaar dat ik niet te vin...
Uitnodigingen Reacties: 13 9-5-2010 12:41:00

Caroline
uitnodigingen klaar!
Hallo allemaal,   vandaag ben ik onze uitnodigingen gaan halen. Weer zo'n stap waarmee het allemaal zo dicht begint te komen, ineens staat je naam op een kaart gedrukt!!! Wij zijn er vroeg bij, maar het is blijkbaar wel de moeite om ze op...
Uitnodigingen Reacties: 4 7-5-2010 18:55:37

Katrien
Prijs drukwerk en foto's?
Hey mensen Ik weet niet of het hier al aan bod is gekomen, vandaar dat ik de vraag maar eens lanceer. Hoeveel betalen jullie voor jullie drukwerk en foto’s? Hiermee bedoel ik dus: -          Foto...
Uitnodigingen Reacties: 13 6-5-2010 12:03:08

debby
Graag jullie mening ivm uitnodigingen
Hey mede-bruidjes & gommekes   Wij hebben gekozen voor een zeer strakke uitnodiging ...onder het motto less is more!   Nu hebben we beide geen groene vingers en zijn ook ni echt bloemenmensen ;-) dus nu wilden we wel zoiets vermeld...
Uitnodigingen Reacties: 14 6-5-2010 9:53:44

Kim
uitnodigen collega's school
Beste bruidjes,   Op 21 augustus stap ik in het huwelijksbootje en ik kijk er al hard naar uit.   Met de teller op 107 dagen is het toch tijd om mijn gastenlijst definitief te maken. ` Nu zit ik echter met een probleempje: ik geef s...
Uitnodigingen Reacties: 13 5-5-2010 12:30:52

joyce
Maak ons feest compleet
Dag iedereen,   Jullie kunnen ons enorm helpen.We hebben namelijk mee gedaan aan een wedstrijd om de maeskar op ons feest te krijgen. Nu komen we nog een 30tal stemmen tekort om eerst te zijn. Ik denk als iedereen die dit leest maar 5secondj...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-5-2010 22:18:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info