Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kimberley
Misboekjes kindjes
Hallo leest hier dat jullie medebruidjes misboekjes hebben voor de kindjes kunnen jullie me beetje op weghelpen of voorbeeldjes door sturen Alvast de bedankt groetjes Kimberley
Voorbereiding Reacties: 1 22-2-2014 14:53:18

Melissa
we zitten onder de 100 dagen!
Net gezien dat er nog 96 dagen te gaan zijn voor onze trouw! Er zijn al veel dingen geregeld maar er moet nog zoveel gedaan worden! tot hier geregeld: zaal trouwkleed en schoenen kapsel en make up jurkje dochter ringen fotograaf uitnodigingen dat...
Voorbereiding Reacties: 3 22-2-2014 11:15:42

Lies
dagindeling
Dag bruidjes en bruidegommetjes in spe, Wat vinden jullie van mijn voorlopige dagindeling? Kapster en visagiste komen aan huis en bij hen werd al afgestemd hoeveel tijd er nodig zal zijn + marge. 7u: kapper (mezelf + 2 bruidskindjes) 9u30: make...
Voorbereiding Reacties: 8 22-2-2014 9:28:28

Annekatrien
zorgen
hey iedereen,Aangezien ons thema vlinders is wou ik als tafelindeling allemaal verschillende kleuren vlinders gebruiken. Ik wou van die mooie stoffen vlinders hebben maar begin nu te twijfelen of ik wel genoeg verschillende kleuren ga vinden. Voor o...
Voorbereiding Reacties: 7 21-2-2014 20:51:53

Tanja
bedankjes gemeentehuis
Hoi, mag ik vragen wat jullie voor attenties aan het gemeentehuis/kerk geven? Geven jullie enkel voor kinderen of ook voor volwassenen? Want vaak komen er ook wel mensen die niet uitgenodigd zijn op het avondfeest. Weet niet goed wat ik hier mee moet...
Voorbereiding Reacties: 7 21-2-2014 20:44:42

Sofie
Lunch suite
hoi, hoe zit bij jullie de lunch in de dagplanning verwerkt? Gaan jullie uit eten met de suite? Of voorzien jullie zelf broodjes? Ons appartement is niet groot genoeg om iedereen van de suite een plaatsje te geven, en we hebben ook geen tijd en zin...
Voorbereiding Reacties: 7 21-2-2014 18:21:36

Lies
weer wat af te vinken
Dag allemaal, Deze week weer wat gedaan voor de trouw: - kinderboekjes gemaakt - kleine kleurpotloodjes gekocht zodat de kinderen kunnen kleuren in de kinderboekjes - bedankjes avondgasten besteld - attenties voor aan de kerk voor de kindjes gekocht...
Voorbereiding Reacties: 5 21-2-2014 15:07:13

Dana
Iemand raad? Pff
Hey mede bruidjes, Heb toch even raad nodig, want ik weet zelf niet meer wat ik moet doen :s December 2012 is er een ruzie onstaan tussen mijn schoonmoeder, haar vriend en mij. Die bewust avond heb ik verteld wat er op mijn lever lag, omdat ik het ...
Voorbereiding Reacties: 6 20-2-2014 12:45:55

sandrine
WHAAAAA!! NOG 3 WEKEN!
hallo everyone ;) ik zie hier op mijn klokje nog 21 dagen en 14 uur. pff het komt echt heeeel dichtbij wi nu haha. de stress begint denk ik toch wel al lichtjes te komen nu, heb ik alles al goed voorbereid? heb ik niets vergeten of moet ik nog iets ...
Voorbereiding Reacties: 7 20-2-2014 9:20:03

Sabrina
Intrede
Dag dames! Gisteren hebben we een gesprek gehad met onze dj en na wat babbelen kwamen we op het intrede lied bij het avondfeest. Wat was jullie lied bij het binnenkomen als alle gasten er zijn?
Voorbereiding Reacties: 11 19-2-2014 14:35:08

Marjan
Vriend wil feest annuleren o.w.v. reactie van zijn ouders
Er moet me iets van het hart. Sinds enkele weken zijn we bezig met het plannen van onze trouw. We weten al dat we voor de wet trouwen op 1/4/2014. Dit is een weekdag maar we hebben deze gekozen omdat we dit een leuke datum vonden. Die dag was het de...
Voorbereiding Reacties: 19 19-2-2014 9:37:02

Sarah
Bedankjes
Heeeela! Wat geven jullie als bedankjes?  Om wat ideetjes op te doen.  Groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 18-2-2014 20:08:29

veronique
Overtollige kilootjes :)
Medebruidjes, Wie van jullie wil ook graag nog wat extra kilootjes kwijt? Ik ben vandaag terug begonnen met start to run en let echt wel op m'n eten na 18u niet meer eten, zou graag 4 kilo lichter zijn tegen 7/5 m'n tweede pas :) Iemand nog tips? ...
Voorbereiding Reacties: 15 18-2-2014 19:55:27

Evelien
Trouwbeurs roeselare
Ik weet dat het nog vroeg is maar dit jaar gaat de trouwbeurs door in roeselare in de expohallen.Zijn er bruidjes of gommen die er al geweest zijn en mij kan zeggen of het de moeite is of beter wachten tot de beurs in kortrijk expo?
Voorbereiding Reacties: 7 18-2-2014 19:21:44

Lies
kinderboekje
Dag collega-bruidjes, Ons misboekje is klaar en gedrukt maar nu zie ik hier op het forum staan dat er sommige bruiden kinderboekjes maken (misboekjes met kleurplaten en andere opdrachtjes in). Ik vind dit wel een leuk idee en zou een apart boek...
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2014 15:13:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...