Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Kelly
40 dagen getrouwd en tijd om op te ruimen!
Dag bruidjes to be, aangezien mijn mooiste dag er op zit, wordt het eens tijd om alles op te ruimen. Ik heb hier nog verschillende prulletjes waar ik misschien nog iemand een plezier mee kan doen... * 18 turquoise onderwaterledjes, deze geven een h...
Ideeën Reacties: 7 18-7-2012 20:27:02

Steffie
Probleem liedje 'vader dochter'dans
Hallo Ik zou graag met mijn papa op het liedje 'Dochters' of 'I'm your lady' dansen als vader-dochterdans na de openingsdans. Maar dit gaat toch niet aangezien mijn toekomstige dan op hetzelfde moment met zijn mama danst? Of heb ik het verkeerd voor...
Ideeën Reacties: 7 18-7-2012 19:42:38

Katrien
Uitwisseling van ringen door 1-jarige
Hallo, Eind september trouwen mijn verloofde en ik in het stadhuis. We trouwen niet voor de kerk, maar willen in het stadhuis wel ringen uitwisselen. We hebben een zoontje dat dan net 1 jaar is. Heeft iemand leuke ideetjes om hem hierin te betrekken...
Ideeën Reacties: 7 18-7-2012 16:32:27

Jessie
vader-dochterdans
Traditioneel is er na de openingsdans ook een dans voorzien voor vader-dochter, moeder-zoon. Helaas is mijn papa overleden. En dat is meteen ook de hoofdreden waarom ik sinds de verloving niet anders doe dan wenen. Het is nu wel al min of meer beslis...
Ideeën Reacties: 13 18-7-2012 15:56:44

karen
tafelhoezen voor staantafels
Hallo allemaal, heeft iemand enig idee waar ik tafelhoezen voor staantafeltjes kan vinden? huren/kopen? Regio Genk... Groetjes!
Ideeën Reacties: 4 18-7-2012 12:46:56

Fien
thema fotoboxen
Hoi bruidjes Wij hebben 24 houten witte fotoboxen gekocht met daarin 4 venstertjes voor een foto, prent, tekstje of gedichtje. Voor ons thema hebben wij immers gewerkt met de cartoons "liefde is ...samen genieten". In deze fotobox zaten 2 carto...
Ideeën Reacties: 2 18-7-2012 0:26:01

Steffie
Bruidegom verrassen
Hallo allemaal, Zijn er onder jullie die jullie toekomstige (bruidegom) verrassen op het huwelijk zelf? Indien ja, wat doen jullie dan precies? Ik ben benieuwd :). Liefs, Steffie xxx
Ideeën Reacties: 9 17-7-2012 22:08:30

Steffie
Ouders verrassen
Dag bruidjes, Wij geven onze ouders bloemen en wijn op het avondfeest, maar zouden ze graag nog wat meer in de bloemetjes zetten of verrassen. Jullie een idee? Onze ouders betekenen echt alles voor ons en we zouden graag nog iets meer doen dan een bl...
Ideeën Reacties: 4 17-7-2012 22:07:36

Katrien
Antieke fotolijst.
Ben op zoek naar zo'n antieke fotolijst/kader, waar kan ik deze vinden of is er iemand die er eentje verkoopt?? Groetjes
Ideeën Reacties: 18 17-7-2012 21:21:42

Shana
Bedankjes
Lieve bruidjes, Wij trouwen pas 3 augustus 2013, maar heb al veel geregeld, zodat ik me niet moet afjagen op het einde. Nu maak ik zelf mijn bedankdoosjes voor de gasten op het avondfeest. Heeft iemand een origineel idee wat ik hier kan insteken? ...
Ideeën Reacties: 18 17-7-2012 15:53:35

Steffie
Ruilen?
Hallo, Wij trouwen zaterdag en zijn nog op zoek naar een speech voor de bruidegom op het avondfeest. Kan iemand ons een goede speech bezorgen? We willen gerust iets terugdoen / teruggeven in ruil :). vdmstefanie@hotmail.com Mercietjes Steffie x...
Ideeën Reacties: 3 17-7-2012 13:29:22

Steffie
Stress of niet?
Hallo, Wij trouwen zaterdag en hebben nog altijd geen stress. Is dat normaal  :)? Mochten we vrijdag toch stress krijgen, kunnen we dan iets nemen tegen de stress? Thee of pilletje ofzo? Of doen jullie dit niet? Thankxxx Steffie
Ideeën Reacties: 4 17-7-2012 13:28:16

elke
enveloppendoos
Hoikes Wat vinden jullie van een lantaarn als enveloppendoos? Het is zo'n lantaarn die je de laatste tijd veel ziet staan als decoratie. Is het niet erg als de enveloppendoos transparant is en dat iedereen ziet wat erin zit? Van zodra al de gasten ...
Ideeën Reacties: 2 17-7-2012 8:58:38

Liesbeth
peper- en zoutstel spookjes
Als bedankjes voor onze hoofdgasten willen we per koppel zo'n zwart en wit spookje geven die mekaar knuffelen. Het is eigenlijk een peper- en zoutstel, maar kan ook gewoon als decoratie worden gebruikt. Ik heb me al rot gezocht, maar telkens weer kom...
Ideeën Reacties: 8 17-7-2012 0:09:04

Cindy
ideeen op het avondfeest
Hallo allemaal, Hebben jullie al ideetjes wat jullie precies op het avondfeest gaan doen ,wat de mensen bezig kan houden? Groetjes.
Ideeën Reacties: 5 16-7-2012 15:29:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...