Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Nicolas
Listwaar in Oud-Heverlee
Hoi beste forumleden, Wij zijn van plan onze trouwfuif in Listwaar in Oud-Heverlee te organiseren. Heeft iemand ervaring met deze zaal? Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties! Nicolas
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-10-2012 9:00:41

Greet
dilemma feestzaal (mantovani), verder zoeken of niet?
Dag bruidjes, Wij zijn nog maar net begonnen aan de voorbereidingen. Vorige week zijn wij de zalen gaan bekijken van salons mantovani in Oudenaarde. Ons gevoel zat direct goed. Wij zijn daar enkele jaren geleden geweest voor een personeelsfeest en to...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 22-10-2012 21:52:42

Lia
Ervaringen Salons Ten Boogaerde Kortemark
Hallo bruidjes, wie heeft er ervaring met salons ten Boogaerde in Kortemark? Wij moeten dringend een besluit nemen. Momenteel hebben zij de scherpste prijs, maar het Gravenhof in Torhout is ook een kanshebber, alleen iets duurder. In Kortemark sloeg ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 22-10-2012 18:51:18

Gitte
Cobra de Luxe
Iemand goede/leuke ervaringen met feestzaal Cobra de Luxe in Lichtaart? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 22-10-2012 15:22:51

Ann
waterfront
Hallo bruidjes, Heeft er al eens iemand een feest gegeven in het waterfront in kwatrecht? Wij zijn vandaag een kijkje gaan nemen en vonden dat het er nogal onverzorgd was. Glazen, eten van een trouwfeest 2 dagen geleden stonden er  nog en dat te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-10-2012 15:16:08

Karen
Kasteel Lebbeke
Dag bruidjes of toekomstige bruidjes, Heeft er al iemand van jullie een feest gegeven in het kasteel van Lebbeke ik denk eraan om deze zaal ook gaan bezoeken, maar zou graag weten of het de moeite is en de prijs mee valt? Wij zijn al is langs geweest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 22-10-2012 14:33:20

stephanie
het fijn genoegen Sint truiden
Hallo bruidjes, Wij zijn volop aan het zoeken naar een feestzaal voor 2013. (Beetje laat maarja..) Ons oog is gevallen op het fijn genoegen in Sint truiden. Maar de reacties zijn verdeeld. Heeft iemand hier ervaringen mee?? zowel positief als negat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-10-2012 22:38:02

mel
waar stoelkussens huren
Dag bruidjes Ik ben nog op zoek naar stoelkussens om te huren. De stoelen van onze parochiezaal zijn modern en mooi, maar volgens mij wel te hard om heel de avond op te zitten. Nu zou ik graag stoelkussens huren, maar ik vind dit niet echt terug in ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-10-2012 15:17:11

jill
Ons huwelijksfeest decoreren
Hallo allemaal, Wij trouwen op 29 juni 2013 en hebben een ouder zaaltje gevonden. Maar vraag is nu of er mensen een goed team kennen die onze feestzaal helemaal kunnen omtoveren tot een echte parel! Mvg Jill
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 18-10-2012 12:13:07

Kathy
We zoeken:Locatie
Hallo iedereen, Mijn verloofde en ik zoeken een mooie locatie omgeving antwerpen, waar de mogelijk heid is om met een traiteur (mijn toekomstig schoonbroer )  te werken. Er zou uiteraard een propere keuken moeten zijn en aangepast voor tr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-10-2012 16:23:42

Eva
Hof van Nazareth
Kan iemand mij een prijsidee geven wat het allemaal zoal kost daar, want als ik sommige prijzen hoor dan slaag ik zeer wit uit!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-10-2012 15:00:58

Isabelle
Domaine de Jaurieu
Hoi! Wij zijn op zoek naar een trouwlocatie voor 2013 en kwamen via internet bij domaine de Jaurieu uit. We gaan zaterdag een kijkje nemen, maar hadden graag wat reacties gehad op het eten. We kennen namelijk persoonlijk geen mensen die hier al gewe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-10-2012 20:50:02

Liesbeth
mensen ervaring met hof te heulebeke, blauw huis in izegem ....
mensen ervaring hiermee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 16-10-2012 14:57:35

Liesbeth
feestzaal/hoeve/....
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een feestzaal/hoeve /..... waar de mogelijkheid bestaat om een luxe bbq te geven. ik wil niet echt een traditioneel avondfeest maar een reuzebbq ( een hele lekkere en speciale ) en dan een dansfeest achteraf. Wi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 16-10-2012 11:09:03

Annina
Hof van de Putte versus Kasteel van Moerkerke
Hoi allemaal, Mijn verloofde en ik zijn, net zoals zovelen, op zoek naar een feestzaal. We hebben er al enkele bezocht en zitten met twee kanshebbers. Even jullie mening vragen aangezien de twee locatie COMPLEET verschillend van elkaar zijn! Kastee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-10-2012 11:07:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info